Piaggio X9 125 Evolution (2000 - 2009)
Piaggio X9 125 Evolution to skuter produkowany w latach 2000-2009 przez włoską firmę Piaggio. Jest to popularny model, który zdobył uznanie użytkowników dzięki swoim osiągom, designowi i niezawodności.
Dane Techniczne
- Osiągi: Moc max. 14.7 KM / 10000 rpm, Max. moment obrotowy 12 Nm / 8000 rpm
- Przyspieszenie: 0-100km/h w 13.2 s, V-max 110 km/h
- Pojemność zbiornika paliwa: 15.2 L
- Hamulce: Przód 2 x 240 mm, 2 tłoczkowe zaciski, Tył 1 x 240 mm, 1 tłoczkowy zacisk, ABS opcjonalnie
- Silnik: Typ jednocylindrowy, 4 suw, SOHC, Pojemność skokowa 124 ccm
- Układ zasilania: gaźnik
- Układ napędowy: Skrzynia biegów automatyczna, Przeniesienie napędu pasek napędowy
- Podwozie: Rozstaw osi 1500 mm, Masa pojazdu w stanie suchym 168 kg
Opinie Użytkowników
Opinie o Piaggio X9 125 Evolution:
- Opinia: 4.5/5
- Liczba głosów: 7
- Silnik: 4.6
- Hamulce: 4.6
- Bezawaryjność: 4.3
- Frajda z jazdy: 4.6
- Przyciąganie wzroku: 4.4
- Autor: Grzegorz
Opinie Użytkowników:
Autor: Ivan
ZAJEBISTY, jak chcecie kupować to tylko to! Posiadam PIAGGIO Evolution X9 125cm 2006r. od trzech lat po dwóch sezonach (6000tys.km przejechałem)krótko i na temat nie ma lepszego skutera! Świetnie spisuje się w mieście ,a jeszcze lepiej w trasie.Poza miastem robiłem po 200km w jedną stronę bez postojów z prędkością przelotową 100km/h(max120km/h)zero zmęczenia sama przyjemność z jazdy i bezcenne -mina kierowców samochodów jak przy 90-100km/h skuter ich wyprzedza:-)spalanie na poziomie 3-4litró zależy od odciążenia i pogody.Części dostępne na plus tanie zamienniki.Polecam Włosi znają się na robocie!!!
Autor: XimeR
Super opcja dla gościa o wadze 105kg i wzroście 184. Obawiałem się że będzie problem z osiągnięciem 100km/h (czytałem na forach że nie wchodzi na obroty , że max jedzie 95) a tu przy drugim wypadzie (dopiero 200km zrobiłem więc jestem świeżym kierowcą dla tego się nie wypowiem na temat awaryjności) poleciałem spokojnie 109 (tyle na kompie pokazało choć wydaje mi się że jednak było równo 110) w manetce jeszcze trochę było ale prawie 10K obrotów więc odpuściłem. Także silnik sprawdzony w boju (kupiłem używkę z 21K najechane). Dla mnie bomba! szczególnie jak się ba oryginalny kufer z tyłu (dwa kaski spokojnie powinny wejść) daje to pasażerowi dodatkowe oparcie okute skórką jak na fotelu. Z boku wygląda średnio jak każdy skuter, natomiast z przodu no istna bajka, zakochałem się w tej agresywnej lini dzięki której wygląda to jak motor a nie jak pierdzik o pojemności 125. ubaw mam jak taki koń jak ja zasiada za ścigacza tej pojemności , chowa się za owiewką i liczy że poleci 300km/h 😀
Opinie użytkowników
Średnia opinia: 3.96/5.