Kaufland - Opinie klientów
Kaufland to niemiecka sieć marketów spożywczych, która zdobyła popularność zarówno w Niemczech, jak i w innych krajach europejskich. Firma oferuje szeroki asortyment produktów spożywczych, artykułów codziennego użytku oraz różnorodne promocje dla swoich klientów.
Kaufland.de to platforma sprzedażowa online, na której klienci mogą dokonywać zakupów z wygody swojego domu. Strona internetowa firmy zachęca do składania recenzji i opinii na temat doświadczeń z zakupami.
Opinie użytkowników
- Andrzej Drapa - "Profesjonalne. Nie mam nic do napisania że coś nie tak z tą drukarką." (Data doświadczenia: 21 marca 2024)
- Dobroslawa Kania - "Uwielbiam robić zakupy w Kauflandzie, dużo promocji, super obsługa zawsze pomocna." (Data doświadczenia: 26 września 2023)
- Lucyna Zajac - "Pani na kasie nie była zainteresowana obsługą, tylko rozmową z koleżanką za plecami." (Data doświadczenia: 16 marca 2024)
Kaufland dba o jakość obsługi klienta i stara się reagować na negatywne opinie w możliwie szybkim czasie. Firma cieszy się pozytywnymi recenzjami, ale także podejmuje działania naprawcze w przypadku problemów zgłaszanych przez klientów.
Średnia opinia: 3.94/5.