Opel Insignia 2.0 CDTI 160 KM - Opinie na forum
Opel Insignia 2.0 CDTI 160 KM to samochód z silnikiem diesla, który budzi wiele emocji wśród użytkowników. Forum Insignia Club Polska jest pełne opinii na temat tego modelu, a wielu miłośników Opla dzieli się swoimi doświadczeniami.
Bolączki silnika 2.0 CDTI
Po przeczytaniu wielu wątków na forum, użytkownik Damianq postanowił stworzyć temat zbiorczy, w którym podsumował najczęstsze problemy związane z silnikiem 2.0 CDTI. Warto zwrócić uwagę na kilka kluczowych kwestii:
- Uszczelka smoka pompy oleju: wymiana przy ok. 150-200 tys. km, koszty zależą od miejsca serwisowania.
- Klapki w kolektorze dolotowym: problem występował w modelach z początkowych lat produkcji, wymaga modyfikacji kolektora.
- Panewki: warto sprawdzić przy usuwaniu klapek z kolektora, koszt kompletu ok. 800 zł.
- Rura od turbiny: prone do pękania, powoduje komunikat awarii, koszt ok. 200 zł.
- Przewód wspomagania: standardowa usterka, koszt ok. 400 zł + robocizna.
- Chłodniczka oleju: wymaga częstej wymiany, koszt zależy od zakresu naprawy.
- Elektrozawór turbiny: powoduje komunikat awarii, koszt ok. 300 zł.
Opinie użytkowników
Po przeczytaniu różnych opinii na forum, można dojść do wniosku, że użytkownicy podzielają się głównie problemami i doświadczeniami związanych z awariami. Jest to cenne źródło informacji dla osób zainteresowanych zakupem Opla Insignia 2.0 CDTI.
Średnia opinia: 4.5/5.