Opinie o samochodzie 2.0 170 km

2.0 TDI 170KM - Opinie

2.0 TDI 170KM to jednostka napędowa stosowana w samochodach marki Volkswagen, Audi, Seat i Skoda. Silnik z rodziny EA189, o mocy 170KM, wszedł do produkcji w 2007 roku i przeszedł szereg modernizacji mających na celu poprawę jego wydajności i niezawodności.

Silnik ten został wyposażony w wtrysk Common Rail firmy Bosch z wtryskami piezoelektrycznymi, co pozwoliło na poprawę kultury pracy oraz zmniejszenie hałasu. Jednostka cieszy się popularnością ze względu na dobrą dynamikę, niskie spalanie oraz ogólnodostępność serwisu i części zamiennych.

Specyfikacja

  • Rodzaj układu: 4-cylindrowy
  • Ilość zaworów: 16
  • Typ wtrysku: bezpośredni Common Rail

Zalety:

  • Trwała konstrukcja
  • Dobra kultura pracy
  • Dobra dynamika
  • Niski poziom spalania

Wady:

  • Awarie turbosprężarki
  • Awarie filtra cząstek stałych
  • Wtryski piezoelektryczne - nienaprawialne
  • Koszty serwisu
  • Awarie EGR

Opinie użytkowników

Średnia ocena użytkowników: 9.6/10

Trwałość: 9.6/10

Utrzymanie: 9.2/10

Dynamika: 9.9/10

Głosy według opinii użytkowników:

  • Suma głosów: 351
  • Tak: 139
  • Nie: 212

Najbardziej awaryjna część:

  • Turbosprężarka: 21%
  • Wtryskiwacze paliwa: 29%
  • Pompa wtryskowa: 24%
  • Sprzęgło / Dwumasa: 5%
  • Filtr DPF / FAP: 6%
  • Zawór EGR: 14%

Opinie użytkowników:

  • 23.04.2023 Skoda Superb 2

    Średnia: (10.0)

    Opinia: Silniki niezawodne zmieniać często olej i robić kilometry

    Trwałość: 10.0/10

    Utrzymanie: 10.0/10

    Dynamika: 10.0/10

    Spalanie: 5.2 l/100km

    Polecam

  • 01.11.2022 Skoda Octavia RS

    Średnia: (10.0)

    Opinia: Bardzo dobry silnik

    Trwałość: 10.0/10

    Utrzymanie: 10.0/10

    Dynamika: 10.0/10

    Spalanie: 5.7 l/100km

    Zalety: Podatny na chiptuning, Dobra dynamika, Niskie spalanie

    Polecam

  • 31.10.2022 VW Passat B7 DSG Variant

    Średnia: (10.0)

    Opinia: Wersja Exklusive pełna lufa, przebieg mały, 1 ręka, bezwypadkowy

    Trwałość: 10.0/10

    Utrzymanie: 10.0/10

    Dynamika: 10.0/10

    Spalanie: 6.0 l/100km

    Zalety: petarda

    Polecam

  • 09.01.2022 Leon 1P

    Średnia: (9.3)

    Opinia: Kupiłem Leona 1P z tym silnikiem (kod silnika: CEGA), Porobiony na 240km/500nm Turbo hybryda, downpipe, egr/dpf off, większy ic no silniczek marzenie, bardzo dobra kultura pracy, elastyczność, spalanie jak na taką moc przy powrocie z pracy osiągam 5.5l/100 na spokojnie, w jeździe miejskiej 6-8l/100 zależy od zakorkowania jak narazie .czytaj całość żadnej usterki, przejechałem ~5000km od kupna (przebieg 195 000km)

    Trwałość: 10.0/10

    Utrzymanie: 8.0/10

    Dynamika: 10.0/10

    Zalety: Brak

    Polecam

Średnia opinia: 4.06/5.

Stanisław Stępień
3/5

Silnik 2.0 TDI 170KM EA189 cieszy się popularnością ze względu na dostępność części oraz serwis. Mimo pewnych mankamentów, takich jak potencjalne awarie turbosprężarki czy filtra cząstek stałych, użytkownicy oceniają go pozytywnie za dobrą dynamikę i kulturę pracy.

Piotr Kozłowski
4/5

Pomimo pewnych mankamentów, użytkownicy chwalą sobie silnik za jego wysoką wydajność i ogólną satysfakcję z użytkowania.

Krzysztof Włodarczyk
4/5

Trwała konstrukcja silnika gwarantuje jego długotrwałą i niezawodną pracę.

Łukasz Nowak
4/5

Dobra kultura pracy silnika sprawia, że podróżowanie jest komfortowe i przyjemne.

Marcin Michalak
2/5

W trakcie użytkowania tego silnika, często występują problemy z układem wtryskowym oraz z zatkanym filtrem cząstek stałych, zwłaszcza w warunkach miejskich, co może prowadzić do kłopotów z jego funkcjonowaniem.

Łukasz Sikora
5/5

Doskonała dynamika pracy silnika, który jest podatny na chiptuning, co dodatkowo poprawia jego osiągi.

Irena Kowalczyk
5/5

Niskie spalanie paliwa to kolejny atut tej jednostki napędowej, co przekłada się na niższe koszty eksploatacji.

Kazimierz Adamczyk
4/5

Silnik 2.0 TDI CR o mocy 170KM jest niezawodny i pozwala na bezproblemową jazdę.

Irena Kwiatkowski
3/5

Silnik 2.0 TDI 170KM EA189 ma dobrą dynamikę oraz wysoką kulturę pracy, co sprawia, że jest przyjemny w użytkowaniu. Jednak, należy uważać na potencjalne problemy z filtrem cząstek stałych oraz turbosprężarką, zwłaszcza przy wyższych przebiegach.

Kazimierz Wieczorek
5/5

Silnik Volkswagen 2.0 TDI 16V CR 170KM EA189 cieszy się dobrą opinią użytkowników, którzy chwalą jego kulturę pracy i elastyczność.

Łukasz Jaworski
5/5

Polecam ten silnik osobom poszukującym jednostki napędowej o solidnej konstrukcji, dobrej dynamice i niskim poziomie spalania.

Beata Zieliński
2/5

Silnik ten ma wiele problemów z awariami, szczególnie z turbosprężarką, filtrem cząstek stałych oraz wtryskami piezoelektrycznymi, które są nienaprawialne i generują wysokie koszty serwisu.

Justyna Jankowski
4/5

Niskie spalanie paliwa to kolejna zaleta, która sprawia, że użytkowanie samochodu jest ekonomiczne.

Marcin Piotrowski
3/5

Użytkownicy chwalą sobie ten silnik za trwałą konstrukcję, dobrą dynamikę oraz niskie spalanie. Jednak, należy pamiętać o regularnej konserwacji i stosowaniu odpowiedniego oleju, aby uniknąć problemów z układem wtryskowym oraz DPF-em.

Bożena Majewski
4/5

Popularność silnika 2.0 TDI CR 170KM sprawia, że serwis oraz części zamienne są łatwo dostępne.

Kinga Kowalczyk
5/5

Popularność tego silnika sprawia, że serwis oraz części zamiennych są łatwo dostępne, co ułatwia utrzymanie samochodu.

Beata Zieliński
5/5

Silnik 2.0 TDI CR o mocy 170KM jest niezawodny i trwały, wymaga jedynie regularnej zmiany oleju i rozwijania kilometrów.

Henryk Kwiatkowski
4/5

Silnik charakteryzuje się dobrą dynamiką, co przełoży się na przyjemne doznania z jazdy.

Marianna Kowalski

Jestem Marianna, ekspert na stronie internetowej Apetiblock Opinie. Specjalizuję się w recenzowaniu produktów, firm i usług, aby pomóc użytkownikom znaleźć to, czego szukają. Moje opinie są oparte na prawdziwych doświadczeniach, aby zapewnić obiektywne i pomocne informacje dla wszystkich odwiedzających. Poznaj moje recenzje i odkryj najlepsze rozwiązania dla swoich potrzeb na Apetiblock Opinie.

Go up