BMW 2.0 184 Opinie
Silnik BMW 2.0 16V TwinPower 156KM-184KM N20 jest jednostką stosowaną w samochodach marki BMW. Moc silnika wynosi 156 lub 184KM i był używany w większości modeli BMW w latach 2011-2017. Jest to jednostka czterocylindrowa wyposażona w turbosprężarkę, podwójny Vanos (zmienny rozrząd zaworów) oraz Valvotronic z wtryskiem bezpośrednim. Dodatkowo, silnik posiada elektryczną pompę wody oraz system Start&Stop.
Autos z silnikiem N20 spisują się bardzo dobrze, charakteryzują się dynamicznym działaniem i wysokim poziomem pracy. Jednostka ta ma bardzo dobrą dynamikę i osiągi, a poziom spalania wynoszący około 9 litrów na 100 km jest zadowalający. Niemniej jednak, silnik nie jest pozbawiony usterek, a jedną z bardziej kosztownych awarii jest problem z układem wtryskowym, zwłaszcza wtryski piezoelektryczne, których wymiana jest droga.
Specyfikacja
- Rodzaj układu: 4-cylindrowy
- Ilość zaworów: 16
- Typ wtrysku: bezpośredni
- Turbosprężarka
Zalety:
- Wysoka kultura pracy
- Bardzo dobre osiągi
- Bardzo dobra dynamika
- Przyzwoity poziom spalania
Wady:
- Wrażliwy układ wtryskowy
- Wysokie koszty wymiany wtryskiwaczy piezoelektrycznych
Opinie użytkowników
Na ten moment nie dodano żadnej opinii użytkowników. Bądź pierwszy i podziel się swoimi spostrzeżeniami!