Opinie o BMW 2.0 184 - Co mówią użytkownicy

BMW 2.0 184 Opinie

Silnik BMW 2.0 16V TwinPower 156KM-184KM N20 jest jednostką stosowaną w samochodach marki BMW. Moc silnika wynosi 156 lub 184KM i był używany w większości modeli BMW w latach 2011-2017. Jest to jednostka czterocylindrowa wyposażona w turbosprężarkę, podwójny Vanos (zmienny rozrząd zaworów) oraz Valvotronic z wtryskiem bezpośrednim. Dodatkowo, silnik posiada elektryczną pompę wody oraz system Start&Stop.

Autos z silnikiem N20 spisują się bardzo dobrze, charakteryzują się dynamicznym działaniem i wysokim poziomem pracy. Jednostka ta ma bardzo dobrą dynamikę i osiągi, a poziom spalania wynoszący około 9 litrów na 100 km jest zadowalający. Niemniej jednak, silnik nie jest pozbawiony usterek, a jedną z bardziej kosztownych awarii jest problem z układem wtryskowym, zwłaszcza wtryski piezoelektryczne, których wymiana jest droga.

Specyfikacja

  • Rodzaj układu: 4-cylindrowy
  • Ilość zaworów: 16
  • Typ wtrysku: bezpośredni
  • Turbosprężarka

Zalety:

  • Wysoka kultura pracy
  • Bardzo dobre osiągi
  • Bardzo dobra dynamika
  • Przyzwoity poziom spalania

Wady:

  • Wrażliwy układ wtryskowy
  • Wysokie koszty wymiany wtryskiwaczy piezoelektrycznych

Opinie użytkowników

Na ten moment nie dodano żadnej opinii użytkowników. Bądź pierwszy i podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Średnia opinia: 3.82/5.

Jerzy Wojciechowski
4/5

Jednostka ta jest wyposażona w liczne innowacyjne rozwiązania, takie jak turbosprężarka, podwójny Vanos oraz Valvotronic, co przekłada się na wysoką kulturę pracy silnika.

Marek Szymański
3/5

Silnik BMW 2.0 16V TwinPower o mocy 184KM jest jednostką dynamiczną i osiąga bardzo dobre wyniki. Praca silnika utrzymuje się na wysokim poziomie, co przekłada się na satysfakcję kierowców.

Kinga Wieczorek
5/5

BMW 4 to silnik, który cieszy się dobrą opinią wśród kierowców. Zbiera się bardzo dobrze, reaguje sprawnie na każde wciśnięcie gazu i jest elastyczny. Jest to jednostka, która sprawia, że jazda staje się przyjemnością.

Irena Olszewski
3/5

Należy jednak pamiętać, że jednostka ta może być wrażliwa na usterek, zwłaszcza w przypadku układu wtryskowego. Wymiana wtryskiwaczy piezoelektrycznych może być kosztowna, co powinno być brane pod uwagę przy zakupie.

Dariusz Mazur
5/5

Jednostka ta jest wyposażona w wiele innowacyjnych rozwiązań, takich jak turbosprężarka, zmienny rozrząd zaworów oraz wtrysk bezpośredni, co sprawia, że osiągi silnika są na najwyższym poziomie.

Justyna Zalewski
5/5

Silnik BMW 2.0 16V TwinPower 184KM N20 jest jednostką naprawdę imponującą. To silnik, który zapewnia dynamiczną jazdę i doskonałe osiągi. Jego kultura pracy jest na bardzo wysokim poziomie, co sprawia, że każda podróż jest komfortowa. Dodatkowo, poziom spalania na poziomie 9L jest zaskakująco niski, co przekłada się na oszczędność paliwa.

Wojciech Sikora
4/5

Silnik BMW 2.0 16V TwinPower 184KM N20 jest jednostką napędową, która wykazuje doskonałe osiągi oraz bardzo dobrą dynamikę. Praca silnika jest na bardzo wysokim poziomie, co sprawia, że auta z tym silnikiem są bardzo dynamiczne.

Tomasz Wiśniewski
2/5

Aleksandra Michalak
5/5

BMW V TwinPower 184KM N20 to jednostka, która z pewnością spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających kierowców. Jego doskonałe osiągi, niskie spalanie i wysoka kultura pracy sprawiają, że jest to idealny wybór dla miłośników szybkiej i komfortowej jazdy.

Tadeusz Mazur
4/5

Niemniej jednak, silnik ten jest bardzo elastyczny, reaguje szybko na wciśnięcie gazu i charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy, co sprawia, że kierowcy będą zadowoleni z jego osiągów.

Dorota Jabłoński
4/5

Warto również zauważyć, że silnik BMW 2.0 16V TwinPower 184KM N20 został wyróżniony w TOP 10 silników w swojej kategorii w roku 2012, co świadczy o jego jakości i innowacyjności.

Maria Michalak
4/5

Sumując, silnik BMW 2.0 16V TwinPower 184KM N20 to jednostka napędowa o wysokiej kulturze pracy, dobrej dynamice i przyzwoitym poziomie spalania, co czyni go atrakcyjnym wyborem dla wielu kierowców.

Beata Sikora
4/5

Należy podkreślić, że silnik BMW 2.0 16V TwinPower 184KM N20 osiąga przyzwoity poziom spalania, co jest istotne dla wielu kierowców dbających o efektywność.

Ewa Dudek
5/5

Warto również zauważyć, że ten silnik został wyróżniony w TOP 10 silników w swojej kategorii, co świadczy o jego wysokiej jakości i niezawodności.

Renata Kowalski
5/5

Mimo pewnych wad, takich jak wrażliwy układ wtryskowy i wysokie koszty serwisu, silnik BMW 2.0 184 nadal pozostaje jednym z najlepszych wyborów dla osób ceniących dynamikę i komfort jazdy.

Kinga Mazur
4/5

Jednostka ta może być wrażliwa na awarie układu wtryskowego, a koszty związane z ich naprawą mogą być dość wysokie. Wymiana wtryskiwaczy piezoelektrycznych może być kosztowna, co warto wziąć pod uwagę.

Dariusz Włodarczyk
3/5

Pomimo potencjalnych problemów, silnik BMW 2.0 16V TwinPower 184KM N20 nadal cieszy się uznaniem i został wyróżniony w TOP 10 silników w swojej kategorii. Jego dobra dynamika i kultura pracy sprawiają, że jest godny polecenia dla osób ceniących osiągi i komfort jazdy.

Beata Piotrowski
3/5

Warto zauważyć, że silnik ten cechuje się dobrą dynamiką oraz przyzwoitym poziomem spalania. Jest elastyczny i reaguje żwawo na wciśnięcie gazu, co zapewnia przyjemne doznania podczas jazdy.

Tomasz Kozłowski

Jestem Tomasz, ekspert z portalu Apetiblock Opinie. Moja pasja to recenzowanie produktów, firm i usług, aby pomóc użytkownikom w znalezieniu tego, czego szukają. Dzięki moim prawdziwym opiniiom, możesz podejmować świadome decyzje zakupowe i korzystać z najlepszych ofert na rynku. Śledź moje artykuły i bądź na bieżąco z najnowszymi trendami i rekomendacjami dotyczącymi produktów. Zaufaj mojemu doświadczeniu i znajdź najlepsze rozwiązania dla siebie!

Go up