Formula RX Opinie
Formula RX to popularny model hamulców tarczowych stosowany w rowerach, cieszący się uznaniem wśród amatorów i profesjonalistów. Te hamulce hydrauliczne są znane ze swojej niezawodności i skuteczności w różnych warunkach jazdy.
Formula RX oferuje doskonałą modulację siły hamowania, co pozwala kierowcy precyzyjnie kontrolować prędkość roweru i zapewnia bezpieczne zatrzymywanie. Są również cenione za ładne wykonanie i design, co sprawia, że stanowią atrakcyjny element roweru.
Hamulce Formula RX są często wybierane przez osoby uczestniczące w amatorskich wyścigach rowerowych, ale sprawdzają się również podczas wycieczek rekreacyjnych. Ich niezawodność i skuteczność sprawiają, że są popularnym wyborem wśród rowerzystów.
Opinie użytkowników
- Krzysztof z Polkowic: "Proszę o pomoc w ocenie hamulców jak w temacie. Czy nadają się do amatorskiego ścigania czy raczej wycieczki?"
- Tomasz z Kołobrzegu: "Używam dwa zestawy, oba bezawaryjne 100%, modulacja średnia, siła hamowania przyzwoita. Oryginalne tarcze głośne i delikatne, w crossie tarcze nie przeszkadzają, w MTB wymieniłem na Avidy G3CS."
- Przemek z Piotrkowa Trybunalskiego: "[hamulce tarczowe] SLX M675, czy Formula RX?"
- Piotrek z Lublina: "Mam używam, 100% zadowolenia, 0% problemów. Tylko tarczemam Shimano bo też słyszałem o dzwoniących tarczach i wolałem nie ryzykować, kupiłem zestaw bez tarcz."
Krzysztof z Polkowic: "A może doradzicie coś o podobnej wadze i cenie?"
Roonin: "Na Allegro nowe RX bez tarcz można kupić za 570 zł, więc trudno będzie to przebić. Chyba że z tutaj części rowerowe - hamulce - tarczowe hydrauliczne - zestawy :: bikecenter.pl. Mają zestawy Magury w dobrych cenach."
Krzysztof z Polkowic: "W sumie ze 3-4 stówki mogę dorzucić jeśli będzie warto. A jeszcze jedno, jak się spisuje tarcza 140 z tyłu, duża różnica w sile hamowania?"
Roonin: "Różnica między? I tak nie odpowiem, jeździłem kiedyś na takim rowerze ale dawno i krótko, za mało żeby się odnieść do takiej tarczy. Moim skromnym zdaniem do amatorskiego ścigania RX spokojnie wystarcza, nie trzeba dokładać na inne. Pamiętaj, że ile ludzi, tyle opinii, i żeby kupić takie, które każdemu zapytanemu podpasują, to byś musiał wydać ze dwa tysiące, więc kup po prostu, co ci się podoba i na co cię stać."
- Jasinski z Ostrów Wlkp: "Na tył to nawet 140 będzie blokowało koło, kwestia natomiast tego, że wybrałbym 160 ze względu na większą pojemność cieplną."
- EpicPoznan: "Absolutnie bezobsługowe hamulce - trochę jak Toyota, może bez emocji, ale dojedziesz do celu."
Średnia opinia: 4.13/5.