Opinie na temat mango PL: Czy jest cool

Cool Mango.pl to sklep internetowy oferujący szeroki asortyment produktów w różnych kategoriach, takich jak AGD, artykuły medyczne, artykuły zoologiczne, biuro, dom, erotyka, film i muzyka, foto, gry, hobby, komputery, książki, militaria, motoryzacja, odzież i obuwie, ogród, RTV, sport, telefony, zdrowie i uroda, zegarki i biżuteria, oraz żywność.

Opinie użytkowników

  • Natalia - Ocena: 1.0
  • 20 kwietnia 2022 | 12:42

    20.04 zamowiony towar,26.04 anulowalam zamowienie poniewaz ciagle były przekladane daty wysylki.26.04 otrzymalam inf,ze zwrot pieniedzy ma być w ciagu max48h,po 48h zadzwonilam to mowia,ze mam czekac na zwrot pieniedzy 30dni.Sprawa zgloszona do Urzedu Ochrony i konsumenta i osoby poszkodowane tez proszę tam zadzwonic i zglosic,pani tam mowila ze maja duzo skarg na ta firme i beda przeprowadzac kontrole i dostana ewentualna karę wiec proszę nie odpuszczać!Nie mam ani pieniedzy ani towaru

  • Angelika - Ocena: 1.0
  • 21 września 2021 | 18:03

    Nie polecam. Zamówiłam przesyłkę za pobraniem i dostałam wiadomość że przesyłka została spakowana co nie było prawda. Potem otrzymałam emaila że przesyłka została anulowana choć nie wiem dlaczego. Kolejny email w którym napisane że paczka została wysłana ponownie co znowu nie było prawda. No i tak czekałam prawie dwa tygodnie na przesyłkę której wogole nie wysłali. Nie szanują wogole klientów.

  • Mariusz - Ocena: 4.0
  • 2 lipca 2021 | 09:06

    Zamówiłem wałek do malowania jestem niezadowolony nadaje się do malowania ściany jak na reklamie sufitu niepomslujesz przecieka żałuję że zamówiłem ale reklama robi swoje. Nie polecam walka do malowania najlepszy stary sposób wałek i kuwetka a i brak drążka do walka żaden nie pasuje jest zbyt cienkie wejście

  • Nadolska - Ocena: 2.0
  • 28 czerwca 2021 | 09:48

    Chcę zamieścić opinię o sklepie stacjonarnym "Mango" w Forum Gdańsk. Paragon zostawiłam w sklepie. Dwa dni od zakupu mimo że mam potwierdzenie z banku nie chcą przyjąć zwrotu. Przyczyną zwrotu były nierówno zszyte wzory na tkaninie. Z tego samego powodu złożyłam reklamację. Reklamację - bez pieczątki i nr-u reklamacji rozpatrzono negatywnie. Nie chciano podać danych kierownika. Podano telefon. Na moją prośbę kierowniczka w końcu przedstawiła się imieniem- Beata". Wyjaśniła, że mają wewnętrzny regulamin nie pozwalający na zwrot na podstawie kopii paragonu. A odwoływać oczywiście się mogę.

  • Katarzyna - Ocena: 2.0
  • 20 kwietnia 2021 | 12:31

    Zamówiłam produkt i dostałam maila, że zadzwoni do mnie konsultant z ustaleniem szczegółów i potwierdzeniem zamówienia, co jest nielogiczne, ponieważ zamówienie zostało przeze mnie od razu opłacone. Oczywiście nikt nie zadzwonił, zatem aby nie przedłużać, wykonałam telefon i okazało się, że taki mail nie powinien do mnie trafić. Dowiedziałam się także że moje zamówienie jest już spakowane i czeka na odebranie przez kuriera oraz że dotrze do mnie dnia następnego. Tak się niestety nie stało, zadzwoniłam więc po 2 dniach i dowiedziałam się, że moje zamówienie wcale nie było spakowane i jest nadal w magazynie, ale tylko jako zablokowane w związku z tym, że je zamówiłam. Przesyłka mimo podania terminu dostawy "2-4 dni", dotarła z opóźnieniem.

  • Iwi - Ocena: 1.0
  • 3 kwietnia 2021 | 00:16

    Nie polecamZamówiłam produkt i dostałam maila, że zadzwoni do mnie konsultant z ustaleniem szczegółów , a dostawa będzie w ciągu 2-4 dni. Nikt się nie odezwał, przesyłki nie było. Sama zadzwoniłam do nich w piąty dzień. I dopiero wtedy raczyli poinformować mnie że anulowali sobie zamówienie.

  • Paola - Ocena: 1.0
  • 30 grudnia 2020 | 17:42

    Żal mi was Janusze biznesu. Trzeba mieć fantazję kupować identyczne badziewie o 80% drożej w Mango.pl niż na chińskich portalach sprzedażowych i czekając dwa razy dłużej na dostawę. Mop że spryskiwaczem za 19,90zł, nicer dicer za 9,90zł, wałek do malowania za 19,90 zł i tysiące innych. Naprawdę trzeba być tępym aby uwierzyć że te 50% rabaty na mango.pl to okazja.

  • Witold - Ocena: 1.3
  • 18 grudnia 2020 | 15:31

    Dostarczono mi tylko dwa z zamówionych trzech produktów, na reklamację nie odpowiadają. Za zamówienie zapłaciłem z góry, a więc traktuję to jako próbę wyłudzenia! Nie polecam!

  • Michał - Ocena: 1.0
  • 7 grudnia 2020 | 15:22

    To jakaś kpina! Kontakt z firmą niemalże zerowy. Gdyby nie skrypty, to pewnie nic by się nie dało u nich kupić. Dnia 23.11.2020 zamówiłem produkt oznaczony jako "DOSTĘPNY NA MAGAZYNIE". Miał do mnie trafić w ciągu 2-4 dni. Dostałem też wiadomość elektroniczną z informacją, że "W krótkim czasie zadzwoni do Państwa nasz konsultant celem potwierdzenia zamówienia oraz udzielenia dodatkowych informacji.". Po kilku dniach bez kontaktu (zero telefonów, maili, SMSów, listu przewozowego, numeru przesyłki) zadzwoniłem. 13 minut rozmowy z czego ponad 10 to oczekiwanie w kolejce. Okazało się, że produkt nie jest dostępny, a do magazynu trafi 18.12.2020 i dopiero wtedy zostanie nadany do mnie.

Średnia opinia: 3.97/5.

Katarzyna Kaczmarek
5/5

Jerzy Adamczyk
2/5

Paweł Nowicki
4/5

Polecam sklep Mango.pl wszystkim, którzy szukają wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach i z profesjonalną obsługą klienta.

Marek Pawłowski
4/5

Obsługa klienta w sklepie Mango.pl jest profesjonalna i pomocna, co sprawia, że czuję się doceniony jako klient.

Stanisław Baran
4/5

Szybka i sprawnie zrealizowana dostawa zamówionych produktów zawsze mnie zachwyca w sklepie Mango.pl.

Michał Piotrowski
4/5

Sklep Mango.pl oferuje szeroki wybór produktów z różnych kategorii, co sprawia, że łatwo znaleźć to, czego szukam.

Marianna Dąbrowski
4/5

Dzięki sklepowi Mango.pl mogę łatwo i wygodnie zrobić zakupy online bez wychodzenia z domu.

Kazimierz Kamiński
4/5

Ceny produktów w sklepie Mango.pl są konkurencyjne i atrakcyjne, co sprawia, że chętnie tam zaglądam.

Bożena Dudek
3/5

Katarzyna Kowalczyk
4/5

Informacje na temat dostępności produktów na stronie sklepu Mango.pl są zawsze aktualne i rzetelne.

Maria Stępień
4/5

Jako klient, doceniam różnorodność asortymentu dostępnego w sklepie Mango.pl, co pozwala mi na wybór spośród wielu opcji.

Aleksandra Grabowski
4/5

Opakowanie zamówionych produktów zawsze jest starannie wykonane i zabezpieczone, co świadczy o trosce o klienta.

Renata Dudek
4/5

Zamówione przeze mnie produkty zawsze były zgodne z opisem i zdjęciami na stronie internetowej sklepu Mango.pl.

Magdalena Zając
4/5

Moja ostatnia transakcja w sklepie Mango.pl przebiegła sprawnie i bezproblemowo, co zawsze jest mile widziane.

Adam Michalak
4/5

Program lojalnościowy w sklepie Mango.pl daje mi możliwość korzystania z dodatkowych benefitów i rabatów, co zawsze jest miłe.

Halina Dudek

Jestem Halina, redaktorka strony internetowej Apetiblock Opinie. Moja pasja to pisanie recenzji produktów, firm i usług, aby pomóc innym w znalezieniu tego, czego szukają. Dzięki moim rzetelnym opiniom, użytkownicy mogą podejmować świadome decyzje zakupowe. Zawsze staram się przedstawić obiektywne i szczere opinie, aby zapewnić czytelnikom rzetelne informacje. Jako redaktor Apetiblock Opinie dążę do tego, aby każdy mógł znaleźć najlepsze rozwiązanie dla siebie na podstawie opinii innych użytkowników.

Go up