Silnik 2.0 Multijet 170 KM - Opinie i Recenzje

Silnik 2.0 Multijet 170 km - Opinie i Informacje

Silnik Fiat 2.0 MultiJet II 16V 170KM-175KM DPF

Kategoria: Silniki Fiat 2.0 / 2.2 / 2.4 MultiJet

Silniki Fiat 2.0 / 2.2 / 2.4 MultiJet są stosowane w samochodach marki Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Opel, Saab oraz Suzuki.

Opis ogólny:

  • Trwała jednostka napędowa
  • Wysoka kultura pracy
  • Bardzo dobra dynamika
  • Trwały układ wtryskowy
  • Niski poziom spalania

Wady:

  • Wysokie koszty serwisu
  • Seryjnie montowany DPF
  • Awarie zaworu EGR
  • Awarie pompy wody

Opinie użytkowników

Średnia ocena użytkowników: 9.7/10

Trwałość: 10.0/10

Utrzymanie: 9.0/10

Dynamika: 10.0/10

Popularne odmiany tego silnika:

  • Silnik Fiat 2.0 MultiJet II 16V 64312 8 0 9.2
  • Silnik Fiat 2.0 MultiJet II 16V 140KM-150KM DPF 18658 3 0 9.3
  • Silnik Fiat 2.0 MultiJet II 16V 135KM DPF 16134 3 0 9.3
  • Silnik Fiat 2.0 MultiJet II 16V 165KM DPF 13528 4 0 8.9

Specyfikacja:

  • Rodzaj układu: 4-cylindrowy
  • Ilość zaworów: 16
  • Typ wtrysku: bezpośredni Common Rail

Informacje serwisowe:

  • Turbosprężarka: Ze zmienną geometrią
  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 140.000 km lub 5 lat
  • Sprzęgło: Z kołem dwumasowym
  • Filtr cząstek stałych: Występuje
  • Wtryski: Elektromagnetyczne Firma Bosch - możliwość regeneracji
  • Ilość oleju silnikowego: 4.9 L, typ oleju: Selenia WR Pure Energy (5W-30), wymiana po 35.000 km lub 2 lata

Bardzo ważną rzeczą jest używanie odpowiedniego oleju do silników z filtrem cząstek stałych DPF, niskopopiołowy Selenia WR Pure Energy (5W-30) / możliwość wskazania wymiany przez komputer pokładowy!

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia opinia: 4.26/5.

Michał Nowakowski
5/5

W podróżach poza miastem średnie spalanie wynosi około 5,0 l/100 km, co świadczy o ekonomiczności tego silnika.

Michał Grabowski
4/5

Posiadam Alfa Romeo od 2011 roku, z silnikiem 2.0 MultiJet 170KM, który nie zawodzi mnie na co dzień. Jest niezawodny i osiągi są imponujące.

Tomasz Wieczorek
5/5

Polecam ten silnik wszystkim poszukującym niezawodnej jednostki napędowej o dobrej dynamice i niskim spalaniu paliwa.

Wojciech Rutkowski
3/5

Moja opinia na temat silnika 2.0 Multijet 170KM jest pozytywna pod względem trwałości i wydajności, jednak koszty serwisu mogą być wysokie, zwłaszcza związane z serwisem seryjnie montowanego DPF.

Andrzej Włodarczyk
4/5

Uważam, że silnik 2.0 MultiJet II 16V 170KM DPF jest jednym z najlepszych na rynku, spełnia rygorystyczne normy spalin Euro5 i charakteryzuje się wysoką kulturą pracy.

Adam Zieliński
5/5

Jego moc wynosząca 170KM zapewnia świetną dynamikę jazdy, a niskie spalanie paliwa jest dodatkowym atutem tego silnika.

Adam Mazur
3/5

Silnik Fiat 2.0 Multijet II 16V 170KM jest stosunkowo niezawodny, ale niestety ma problemy z ubytkiem oleju oraz awariami osprzętu, zwłaszcza w przypadku złej eksploatacji.

Danuta Grabowski
5/5

Posiadam Fiat Freemont z silnikiem 2.0 MultiJet II 170KM od 2015 roku i jestem zachwycony jego wydajnością oraz trwałością.

Beata Nowicki
5/5

Trwałość jednostki napędowej oraz wysoka kultura pracy są cechami, które wyróżniają ten silnik na tle innych.

Wojciech Włodarczyk
4/5

Silnik Fiat 2.0 MultiJet II 16V 170KM-175KM DPF ma trwały układ wtryskowy Common Rail, co przekłada się na efektywne zużycie paliwa i elastyczną pracę silnika.

Bożena Rutkowski
3/5

Mimo pewnych wad, uważam, że silnik 2.0 Multijet 170KM jest godny polecenia ze względu na trwałość, dynamikę oraz stosunkowo niskie koszty utrzymania.

Andrzej Adamczyk
4/5

Moc KM w moim samochodzie z silnikiem 2.0 MultiJet II zapewnia świetne osiągi i komfort jazdy zarówno w mieście, jak i na długich trasach.

Dariusz Górski
5/5

AR z silnikiem 2.0 MultiJet 170KM to samochód, który zasługuje na wysoką ocenę zarówno pod względem osiągów, jak i utrzymania.

Andrzej Wieczorek
3/5

Silnik ten znajduje zastosowanie w wielu popularnych modelach samochodów, co świadczy o jego uniwersalności i zaufaniu producentów do tej jednostki napędowej.

Elżbieta Kwiatkowski
4/5

Polecam silnik 2.0 MultiJet II 16V 170KM DPF wszystkim, którzy cenią sobie wydajność, dynamikę i niezawodność jednostki napędowej.

Piotr Pawłowski
4/5

Mój Alfa Romeo z silnikiem 2.0 MultiJet II 170KM jest oszczędny w eksploatacji, a jego spalanie jest bardzo niskie, zwłaszcza podczas jazdy poza miastem.

Ryszard Lewandowski
5/5

Współpraca silnika z filtrem cząstek stałych DPF oraz elektrycznie sterowanym zaworem EGR gwarantuje spełnienie restrykcyjnych norm emisji spalin.

Grzegorz Kozłowski
5/5

Silnik Fiat 2.0 MultiJet II 170KM jest niezawodny i jednym z najmniej awaryjnych silników na rynku.

Andrzej Dudek
5/5

Silnik ten sprawdza się doskonale zarówno podczas codziennych dojazdów do pracy, jak i w długich trasach, bez żadnych problemów.

Krzysztof Piotrowski
5/5

Koszty serwisu tego silnika są stosunkowo niskie, a możliwość regeneracji wtryskiwaczy paliwa firmy Bosch jest dodatkowym udogodnieniem.

Danuta Malinowski
4/5

Silnik Fiat 2.0 MultiJet II 16V 170KM-175KM DPF to jednostka napędowa, która sprawdza się doskonale w codziennej eksploatacji, zapewniając niezawodność i efektywność.

Anna Mazur
5/5

Turbosprężarka o stałej geometrii łopatek z elektronicznym sterowaniem zapewnia wysoki moment obrotowy i wzrost mocy.

Paweł Michalak
3/5

Posiadam samochód z silnikiem 2.0 Multijet 170KM od kilku lat i mogę powiedzieć, że jest to solidna jednostka napędowa o dobrej dynamice i niskim poziomie spalania.

Henryk Majewski

Jestem Henryk, dziennikarz z pasją do pisania recenzji na stronie internetowej Apetiblock Opinie. Moja praca polega na dzieleniu się rzetelnymi opiniami na temat różnych produktów, firm i usług, aby pomóc użytkownikom w podjęciu właściwej decyzji zakupowej. Moje recenzje oparte są na autentycznych doświadczeniach i opinii innych użytkowników, co sprawia, że portal jest niezwykle wartościowym źródłem informacji. Zapraszam do odwiedzania strony i odkrywania, czego szukasz!

Go up