Silnik 2.0 Multijet 170 km - Opinie i Informacje
Silnik Fiat 2.0 MultiJet II 16V 170KM-175KM DPF
Kategoria: Silniki Fiat 2.0 / 2.2 / 2.4 MultiJet
Silniki Fiat 2.0 / 2.2 / 2.4 MultiJet są stosowane w samochodach marki Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Opel, Saab oraz Suzuki.
Opis ogólny:
- Trwała jednostka napędowa
- Wysoka kultura pracy
- Bardzo dobra dynamika
- Trwały układ wtryskowy
- Niski poziom spalania
Wady:
- Wysokie koszty serwisu
- Seryjnie montowany DPF
- Awarie zaworu EGR
- Awarie pompy wody
Opinie użytkowników
Średnia ocena użytkowników: 9.7/10
Trwałość: 10.0/10
Utrzymanie: 9.0/10
Dynamika: 10.0/10
Popularne odmiany tego silnika:
- Silnik Fiat 2.0 MultiJet II 16V 64312 8 0 9.2
- Silnik Fiat 2.0 MultiJet II 16V 140KM-150KM DPF 18658 3 0 9.3
- Silnik Fiat 2.0 MultiJet II 16V 135KM DPF 16134 3 0 9.3
- Silnik Fiat 2.0 MultiJet II 16V 165KM DPF 13528 4 0 8.9
Specyfikacja:
- Rodzaj układu: 4-cylindrowy
- Ilość zaworów: 16
- Typ wtrysku: bezpośredni Common Rail
Informacje serwisowe:
- Turbosprężarka: Ze zmienną geometrią
- Rozrząd: Pasek, wymiana po po 140.000 km lub 5 lat
- Sprzęgło: Z kołem dwumasowym
- Filtr cząstek stałych: Występuje
- Wtryski: Elektromagnetyczne Firma Bosch - możliwość regeneracji
- Ilość oleju silnikowego: 4.9 L, typ oleju: Selenia WR Pure Energy (5W-30), wymiana po 35.000 km lub 2 lata
Bardzo ważną rzeczą jest używanie odpowiedniego oleju do silników z filtrem cząstek stałych DPF, niskopopiołowy Selenia WR Pure Energy (5W-30) / możliwość wskazania wymiany przez komputer pokładowy!
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną
Średnia opinia: 4.26/5.