Naoko opinie Google
Naoko to firma specjalizująca się w zbieraniu opinii zgodnie z Dyrektywą Omnibus. Ich główne produkty i funkcjonalności obejmują:
- Większa sprzedaż: Zbieraj opinie klientów, które zwiększają ruch na stronie internetowej, napędzają sprzedaż i dostarczają praktyczne informacje biznesowe.
- Kontrola wizerunku: Odpowiadanie na czas na opinie może być trudne. Zautomatyzuj komunikację posprzedażową, zwłaszcza gdy posiadasz profile w wielu serwisach z opiniami.
- Lojalni klienci: Wyjdź naprzeciw konsumentom, odpowiadając na ich bolączki i twórz trwałe relacje, które przyniosą powracających klientów.
- Budowanie zaufania: 79% konsumentów ufa opiniom. Skróć proces podejmowania decyzji zakupowych przez klientów, chwaląc się opiniami i budując zaufanie do marki.
Opinie użytkowników
- Magda Kabot:
"Wszystko super. Ubrania bardzo dobrej jakości. Na pewno jeszcze wrócę do zakupów :)" - Amelia:
"Uwielbiam ten sklep!" - Fotozyleta:
"Od kiedy kupiłam płaszcz w Naoko wszyscy pytają mnie skąd go mam! Czuje się w nim świetnie, a wyglądam jeszcze lepiej. Mocno polecam :))" - Katarzyna Grabarczyk:
"Ciekawy asortyment, ubrania niebanalne, bardzo miła obsługa :)" - Karolina Kowner:
"Mój ulubiony sklep!"
Średnia opinia: 3.88/5.