Recenzja n62b48: Opinie i Oceny

n62b48 opinie

N62B48 to jeden z silników BMW Serii N, który wszedł do produkcji w 2004 roku i był stosowany do 2010 r w wielu modelach BMW.

Silnik o bardzo trwałej konstrukcji z rozrządem opartym na łańcuchu, w którym zastosowano płynne zmiany wzniosu zaworów Valvectronic oraz faz rozrządu wałków dolotowych (Double Vanos).

Trzeba nadmienić że jest to pierwszy silnik na świecie z kolektorem dolotowym o zmiennej długości. Konstrukcja odlana z aluminium blok oraz głowica, natomiast korbowody kute wykonane ze sproszkowanego metalu.

Silnik charakteryzuje się świetnymi osiągami oraz wysoką kulturą pracy jak przystało na jednostkę 8-cylindrową. Do minusów musimy zaliczyć wysokie koszty użytkowania takie jak serwis oraz spalanie.

Opinie użytkowników

  • Trwała konstrukcja
  • Niska awaryjność
  • Wysoka kultura pracy
  • Bardzo dobre osiągi
  • Bardzo dobra dynamika

  • Wysokie koszty serwisu
  • Wysokie spalanie

Informacje serwisowe:

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 8.0 L, typ oleju: Castrol 0W30 / 5W30, wymiana po co 30.000 km lub 2 lata
  • Przegląd serwisowy co 2 lata
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Więcej informacji o instalacjach LPG znajdziesz na MotoLPG.pl

Popularne silniki tego producenta:

  • Silnik BMW 2.0 R4 16V 143KM N42B20
  • Silnik BMW 2.5 R6 24V 204KM-218KM N52B25
  • Silnik BMW 3.0 R6 24V 258KM N52B30

.

Średnia opinia: 3.71/5.

Dariusz Górski
2/5

Spalanie silnika N62B48 jest bardzo duże, co może stanowić problem dla osób chcących oszczędzać na paliwie.

Marianna Włodarczyk
2/5

W mojej opinii, wysoka kultura pracy tego silnika N62B48 nie rekompensuje jego wad, takich jak wysokie koszty serwisu.

Łukasz Malinowski
4/5

Silnik charakteryzuje się świetnymi osiągami i wysoką kulturą pracy, co sprawia, że jazda nim jest przyjemnością.

Stanisław Górski
4/5

Zastosowanie rozrządu opartego na łańcuchu oraz technologii Valvetronic i Double Vanos gwarantuje płynne zmiany wzniosu zaworów i faz rozrządu.

Renata Krawczyk
3/5

Inną opinią na temat silnika BMW 4.8is V8 32V 360KM N62B48 jest to, że jest to jednostka o solidnej konstrukcji, niskiej awaryjności i wysokiej kulturze pracy. Osiągi tego silnika są imponujące, a dynamika jazdy bardzo dobra. Jednakże, należy pamiętać o wysokich kosztach serwisu oraz spalaniu, co może być istotnym czynnikiem decydującym dla potencjalnych nabywców.

Beata Grabowski
4/5

Jako pierwszy silnik na świecie z kolektorem dolotowym o zmiennej długości, N62B48 wyróżnia się innowacyjnym podejściem do konstrukcji.

Agnieszka Wójcik
5/5

Silnik ten cechuje się świetnymi osiągami i dynamiką, co sprawia, że zapewnia ekscytujące doznania podczas jazdy.

Maria Włodarczyk
4/5

Pomimo pewnych wad, takich jak wysokie koszty serwisu i spalanie, silnik BMW N62B48 nadal cieszy się uznaniem wśród użytkowników.

Henryk Król
2/5

Mimo trwałej konstrukcji, silnik N62B48 N62B48 ma tendencję do częstych awarii drobnych, co może generować dodatkowe koszty.

Ewa Wróbel
2/5

Pomimo dobrych osiągów, silnik N62B48 nie jest wart swojej ceny z uwagi na wysokie koszty utrzymania i serwisu.

Bożena Szymański
5/5

Szerokie zastosowanie technologii Valvectronic oraz Double Vanos sprawia, że silnik N62B48 jest nowoczesny i efektywny.

Piotr Wieczorek
4/5

Konstrukcja silnika oparta na aluminium bloku oraz głowicy zapewnia trwałość i niezawodność jednostki.

Kazimierz Woźniak
5/5

Konstrukcja odlana z aluminium blok oraz głowica oraz korbowody kute wykonane ze sproszkowanego metalu gwarantują solidność i wytrzymałość.

Renata Mazur
2/5

Silnik N62B48 ma wysokie koszty użytkowania, zarówno jeśli chodzi o serwis, jak i spalanie.

Bożena Włodarczyk
5/5

Dobrze współpracuje z instalacją LPG, co może być dodatkowym atutem dla osób poszukujących oszczędnego rozwiązania.

Renata Grabowski
3/5

Moja opinia o silniku BMW 4.8is V8 32V 360KM N62B48 jest taka, że jest to jednostka o imponujących osiągach oraz bardzo dobrej dynamice. Konstrukcja silnika jest solidna, z rozrządem opartym na łańcuchu i technologią Valvectronic oraz Double Vanos, co świadczy o wysokim poziomie technologicznym. Niestety, należy również zauważyć, że użytkowanie tego silnika wiąże się z wysokimi kosztami serwisowymi oraz spalaniem, co może być uciążliwe dla właścicieli.

Kinga Wojciechowski
4/5

Ilość zaworów wynosząca 32 oraz typ wtrysku wielopunktowy świadczą o zaawansowanej technologii zastosowanej w tym silniku.

Jerzy Piotrowski
5/5

Jego wysoka kultura pracy sprawia, że jazda samochodem z tym silnikiem jest niezwykle komfortowa i przyjemna.

Elżbieta Michalski
5/5

Silnik BMW 4.8is V8 32V 360KM N62B48 to jednostka o bardzo trwałej konstrukcji, co zapewnia niską awaryjność i długą żywotność.

Małgorzata Kowalski
4/5

Silnik BMW N62B48 dobrze współpracuje z instalacją LPG, co może przynieść dodatkowe oszczędności podczas użytkowania pojazdu.

Jolanta Dąbrowski
4/5

Silnik BMW 4.8is V8 32V 360KM N62B48 jest stosowany w wielu modelach BMW, co świadczy o jego uniwersalności i popularności.

Marianna Kowalski

Jestem Marianna, ekspert na stronie internetowej Apetiblock Opinie. Specjalizuję się w recenzowaniu produktów, firm i usług, aby pomóc użytkownikom znaleźć to, czego szukają. Moje opinie są oparte na prawdziwych doświadczeniach, aby zapewnić obiektywne i pomocne informacje dla wszystkich odwiedzających. Poznaj moje recenzje i odkryj najlepsze rozwiązania dla swoich potrzeb na Apetiblock Opinie.

Go up