Montaż Leroy Merlin - opinie
Montaż Leroy Merlin to usługa oferowana przez popularną sieć sklepów budowlanych, która umożliwia klientom skorzystanie z profesjonalnego montażu różnego rodzaju produktów zakupionych w sklepie. Dzięki tej usłudze, klienci mogą mieć pewność, że ich zakupione produkty zostaną prawidłowo zamontowane, co zapewnia im komfort i bezpieczeństwo korzystania z nich.
W ramach usługi montażu Leroy Merlin, Klienci mogą skorzystać z profesjonalnych usług montażowych dla takich kategorii jak:
- Dom i wnętrze
- Ogród
- Biuro
- RTV
- Telefony
- Zdrowie i uroda
- Zegarki i biżuteria
- Żywność
Usługa montażu Leroy Merlin cieszy się popularnością, jednak warto zwrócić uwagę na opinie użytkowników, które mogą pomóc w podjęciu decyzji dotyczącej skorzystania z tej usługi.
Opinie użytkowników
Monika - ocena 1.0
"Nie polecam zakupów w Leroy Merlin przez ich sklep internetowy. Naginają regulamin jak im pasuje. Krótki zapis o nierozpakowywaniu towaru i względach higienicznych. Jak można przymierzyć towar bez jego rozpakowania? A względy higieniczne to jakie? Powinno to być jasno zapisane w regulaminie, a nie jest. UOKiK powinien się tym zająć! Dla mnie dno i naciąganie klienta."
Natalia - ocena 1.8
"SKLEP NIE DBA O SWOICH KLIENTÓW DOSTAWY ZMIENIAJĄ BEZ POROZUMIENIA Z KLIENTEM. DNIA 2.06 OSTATNI RAZ ZROBIŁAM ZAKUPY BYŁA PROMOCJA ZA ZAKUPY 1000 ZŁOTYCH MIAŁO SIĘ DOSTAĆ BON NA 150 ZŁOTCH ,ALE KASJERKA MNIE W BŁĄD WPROWADZIŁA NIE POWIEDZIAŁA ,ŻE JAK WYKORZYSTAM SWOJE UZBIERANE PUNKTY TO NIE DOSTANĘ BONU .OBSŁUGA W TYM SKLEPIE NIE SPEŁNIA WYMAGAŃ KLIENTA ODRADZAM ZAKUPY I DLATEGO NIE MAJĄ KLIENTÓW"
Sylwia - ocena 1.0
"Z calego serca odradzam brac montaz videodomofonu z Leroy Merlin. Panowie demontujac moj stary videodomofon który wymieniałam na nowszy model go poprostu zniszczyli. Po 2 dniach próby założenia nowego nie dali rady. Dlugo moglabym opisywać jak wygl ich zakładanie nowego a trawlo 3 tyg i wciaz polowa rzeczy zepsutych w tym uszkodzenie instalacji. Sklep nie poczuwa się do odpowiedzialności. W związku z czym skieruje sprawę do sądu. Nie polecam montaż z Leroy Merlin."
Anna - ocena 1.3
"W dniu 7.05 robiłam zamówienie na płytki w Sklepie Leroy Merlin w Opolu. Zamówienie zostało przyjęte przez Pana kasjera który je zapisał w komputerze, następnie dostałam informacje że mam czekać na smsa z informacja o odbiorze płytek, które powinny przyjść w przyszłym tygodniu w środę. Nie otrzymałam smsa w tym dniu, dlatego zadzwoniłam z pytaniem o płytki. Okazało się, że zamówienie nie zostało aktywowane, ponieważ należało je jeszcze dodatkowo potwierdzić w kasie."
Średnia opinia: 4.3/5.