Optima Medycyna - Opinie
Optima Medycyna jest liderem usług medycznych w zakresie opieki ambulatoryjnej na terenie Opolszczyzny. Z ponad 20-letnim doświadczeniem, firma skupia się na poznaniu potrzeb pacjentów i zapewnieniu im wysokiej jakości usług. Obecnie mają duże Przychodnie w Prudniku, Opolu, Nysie, Paczkowie, Otmuchowie, Kamieńcu Ząbkowickim oraz mniejsze ośrodki w Chróścinie Opolskiej, Dytmarowie i Racławicach Śląskich.
Historia i rozwój
Od samego początku Optima Medycyna kładzie duży nacisk na jakość świadczonych usług medycznych. W 2005 roku rozpoczęli świadczenia Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej, początkowo w powiatach prudnickim i nyskim, a od 2010 roku także w Opolu.
Infrastruktura
Optima Medycyna nieustannie rozbudowuje i poprawia infrastrukturę swoich Przychodni. W Prudniku posiadają nowoczesny, odremontowany budynek z kompletnym wyposażeniem, zapewniający pacjentom komfort i wysoką jakość usług. W 2010 roku uruchomiona została wielospecjalistyczna Przychodnia w Opolu, połączona z POZ Ośrodkiem Zdrowia w Chróścinie i Poradnią Kardiologiczną w Opolu.
Filozofia firmy
Optima z łaciny oznacza dążenie do optimum, czegoś najlepszego. Firma stale stara się osiągać najwyższe standardy opieki zdrowotnej i zapewnić pacjentom kompleksową i profesjonalną pomoc medyczną.
Opinie użytkowników
- M.P: Lek. Andrzej Fim - konsultacja ginekologiczna. Pacjentka miała niepokojące wyniki badań, lekarz zalecił dalszą diagnostykę, ale nie wiedział co to jest. Znalazła pomoc u innego lekarza.
- G Gosia: Agata Lucyna Jachym-Zamojska - reumatolog. Pacjentka poleca lekarza za profesjonalizm i serdeczne podejście.
- A Anna P: Anna Truch - konsultacja endokrynologiczna. Pacjentka zadowolona z wizyty i szczegółowych wyjaśnień lekarza.
- W Wojciech N: Bogumiła Wasylenki - konsultacja chirurgiczna. Pacjent niezadowolony z tonu i zachowania lekarza podczas wizyty.
- Małgorzata Ch.: Lek. Ryszard Pakuło - konsultacja ginekologiczna. Pacjentka poleca lekarza za dokładność i profesjonalizm.
- Dominika: Lek. Ryszard Pakuło - USG ciężarnej. Pacjentka niezadowolona z braku empatii lekarza.
- e s: Małgorzata Konopka-Błaszczyk - konsultacja dermatologiczna. Pacjentka opisuje negatywne doświadczenie z wizyty u lekarza dermatologa.
- Elena: Małgorzata Konopka-Błaszczyk - konsultacja dermatologiczna. Pacjentka krytykuje podejście lekarza do pacjenta.
- M.A.: Lek. Andrzej Fim - konsultacja ginekologiczna. Pacjentka negatywnie ocenia lekarza za brak empatii.
- A.W.: Lek. Ryszard Pakuło - konsultacja ginekologiczna. Pacjentka niezadowolona z braku dokładnego wywiadu i zaleceń lekarza.
Średnia opinia: 4/5.