Opinie o Citroen C5 III 2.0 HDI 163 KM

Citroen C5 III 2.0 HDi 163 KM - Opinie

Citroen C5 III to model samochodu osobowego klasy średniej produkowany przez francuską markę Citroen. Wersja wyposażona w silnik 2.0 HDi o mocy 163 KM cieszy się popularnością wśród kierowców poszukujących komfortu i osiągów.

Samochód ten oferuje bogate wyposażenie i nietuzinkowy design, co sprawia, że jest atrakcyjny dla wielu klientów. Zawieszenie typu Hydroactive zapewnia wygodną jazdę nawet na nierównych drogach.

Opinie użytkowników

  • Opinia 1: Auto sypie się jak moralność w polskim rządzie. Na początek 2 łożyska kół, wahacze, dwumas sprzęgło, radio. Zmiana biegów wywołuje odruch wymiotny.
  • Opinia 2: Auto dobre, zawieszenie Hydro w miarę komfortowe. Opuszczanie lub podwyższenie zawieszenia raczej bezużyteczne.
  • Opinia 3: Auto jest naprawdę super! Interesujący wygląd karoserii i wnętrza. Radio działa super nawet na wsiach.
  • Opinia 4: Wszechstronność, wygoda, niezawodność, doskonałe osiągi silnika to cechy tego modelu. Trudno znaleźć lepsze auto.
  • Opinia 5: Auto na 5, wygodne, ciche, dobre osiągi. Bardzo zadowolony z zakupu tego modelu.
  • Opinia 6: Nietuzinkowy design, bogate wyposażenie. Zawieszenie HA3+ zapewnia komfort jazdy na wysokim poziomie.

Średnia opinia: 3.83/5.

Kazimierz Kowalczyk
5/5

Citroen C5 III Tourer 2.0 HDi FAP 163 KM to samochód o imponującej mocy i wyjątkowym designie.

Henryk Kozłowski
2/5

Układ elektryczny oraz przeniesienie napędu sprawiają problemy, co utrudnia codzienne użytkowanie auta.

Agnieszka Kaczmarek
5/5

Przestronność, wygoda podróżowania i wszechstronność sprawiają, że Citroen C5 III to idealny wybór dla osób ceniących jakość.

Ewa Zając
3/5

Auto jest naprawdę super Bardzo fajny samochód. Ciekawy i inny niż cała niemiecka motoryzacja. Interesujący wygląd karoserii i wnętrza. Ogromne alufelgi - koła 18 na 235. Świetne wyposażenie, cała masa fajnych bajerów, które mimo podeszłego wieku auta (już ponad 10 lat) nadal działają doskonale. Radio działa super nawet na wsiach. Elektryczny ręczny działa ok. Nawigacja działa super. Elektryczna klapa działa super. Reflektory skrętne.

Stanisław Sikora
2/5

Obsługa auta bez lexia/diagbox jest problematyczna, brak prostoty w użytkowaniu.

Barbara Wróbel
3/5

Auto sypie się jak moralność w polskim rządzie. Na początek 2 łożyska kół, wahacze, dwumas sprzęgło, radio, Pełno drobnych usterek. Auto ma moc ale korzystanie z niej jest udręką. Zmiana biegów wywołuje odruch wymiotny. Zawieszenie hydro spoko ale włożenie go w ta kupę gówna nie poprawia sytuacji. Audio hi-fi to jakieś nieporozumienie magnesy woferów drzwi wielkości zakrętek od coli. Obsługa czegokolwiek bez lexia/diagbox.

Tadeusz Sikora
3/5

Dla mnie auto na 5 * , kupiłem 4 letnie w pełnej opcji exclusive , skóra , za 40 % ceny nowego z przebiegiem ok 80000 - przejechałem około 85000 , Zachar ma test tego auta - i w moim odczuciu wiarygodny - z autem większych problemów nie miałem , naprawy to głownie exploatacja , olej, klocki , tarcze , raz się ukruszył bagnet - ale to niestety taka niedoróbka - lepiej co 50000 wymienić i po problemie , Auto wygodne, dość ciche , dobrze.

Dariusz Malinowski
4/5

Design jest nietuzinkowy, a bogate wyposażenie sprawia, że korzystanie z auta jest przyjemnością. Możliwość regulacji zawieszenia dodaje dodatkowego komfortu.

Jacek Mazur
5/5

Po długotrwałym użytkowaniu, nadal nie ma większych usterek czy problemów, co świadczy o solidności i trwałości tego modelu.

Joanna Jaworski
4/5

Elektryczny ręczny działa bez zarzutu, nawigacja działa sprawnie, a elektryczna klapa działa bardzo dobrze.

Paweł Górski
4/5

To auto jest naprawdę komfortowe i wygodne. Zawieszenie hydro jest w miarę komfortowe, choć niektórym może wydawać się zbyt przekombinowane.

Henryk Kamiński
5/5

Reflektory skrętne oraz alufelgi dodają autu elegancji i funkcjonalności.

Irena Stępień
5/5

Niezawodność tego modelu jest godna podziwu, co przekłada się na niskie koszty utrzymania.

Małgorzata Włodarczyk
5/5

Zawieszenie hydro zapewnia komfortową jazdę, a bogate wyposażenie sprawia, że podróż jest przyjemnością.

Jerzy Woźniak
5/5

Mimo upływu lat, auto nadal prezentuje się świetnie i zachwyca swoimi możliwościami.

Beata Jabłoński
5/5

Elektryczne funkcje, takie jak radio, nawigacja czy klapa bagażnika, działają bez zarzutu, nawet po latach użytkowania.

Małgorzata Woźniak
4/5

Samochód Citroen C5 III 2.0 HDi 163 KM jest naprawdę super Bardzo fajny samochód z ciekawym i oryginalnym wyglądem karoserii i wnętrza.

Andrzej Jankowski
5/5

Wygodne wnętrze, ergonomiczne rozwiązania i doskonałe osiągi silnika sprawiają, że Citroen C5 III to wybór godny polecenia.

Henryk Woźniak
2/5

Audio hi-fi jest rozczarowujące, jakość dźwięku jest niska, magnesy woferów drzwi są małe.

Jolanta Zalewski
4/5

Interesujące wyposażenie, dużo fajnych bajerów, które mimo upływu lat wciąż działają doskonale. Radio działa idealnie nawet na wsiach.

Paweł Michalak
2/5

Zawieszenie hydro spoko, ale włożenie go w ten model nie poprawia sytuacji, nadal jest niewygodne.

Tomasz Pawłowski
4/5

Pomimo upływu lat, samochód Citroen C5 III 2.0 HDi 163 KM nadal prezentuje się świetnie i oferuje wiele zalet, które trudno znaleźć w innych samochodach.

Łukasz Król
4/5

Wszechstronność, wygoda, ergonomia i niezawodność to cechy, które wyróżniają ten model. Doskonałe osiągi silnika sprawiają, że jazda nim to prawdziwa przyjemność.

Ryszard Zalewski
2/5

Auto często się psuje, wymaga ciągłych napraw, łożyska kół, wahacze, dwumas sprzęgło, radio - pełno drobnych usterek.

Jacek Kwiatkowski
3/5

Całość oceniam bardzo pozytywnie. Już przed zakupem ten model bardzo mi przypadł do gustu. Największym atutem jest przede wszystkim nietuzinkowy design i bogate wyposażenie. Posiadam wersję z zawieszeniem HA3+ więc komfort jazdy jest na bardzo wysokim poziomie. Samochód jest wygodny i.

Stanisław Adamczyk
2/5

Korzystanie z mocy auta jest udręką, zmiana biegów wywołuje odruch wymiotny.

Katarzyna Kowalski
3/5

Auto dobre, nic po za tym żeby się zachwycać. Zawieszenie hydro w miarę komfortowe. Ale moim zdaniem zbyt przekombinowane. Mała różnica między tradycyjnum zawieszeniem. Opuszczanie lub podwyższenie zawieszenie raczej bezużyteczne gdyż nie można jechać powyżej prędkości każdego trybu. Na podniesionym trybie auto jest stanowczo zbyt twarde. A z koleji na glebie można jechać tempem tylko spacerowym. Promień skrętu jest dosyć spory co.

Marianna Kowalski

Jestem Marianna, ekspert na stronie internetowej Apetiblock Opinie. Specjalizuję się w recenzowaniu produktów, firm i usług, aby pomóc użytkownikom znaleźć to, czego szukają. Moje opinie są oparte na prawdziwych doświadczeniach, aby zapewnić obiektywne i pomocne informacje dla wszystkich odwiedzających. Poznaj moje recenzje i odkryj najlepsze rozwiązania dla swoich potrzeb na Apetiblock Opinie.

Go up