Opinie o silniku BMW 320i: Co warto wiedzieć

O BMW 320i

BMW 320i to model samochodu marki BMW, który charakteryzuje się doskonałą jakością wykonania oraz dynamicznym silnikiem. W tym artykule skupimy się na opisie silnika tego konkretnego modelu.

BMW 320i Touring - Trójka na szóstkę

Test BMW 320i Touring udowodnił, że nie tylko dostarcza prawdziwej przyjemności z jazdy, ale także jest trwałe i niezawodne. Model ten charakteryzuje się doskonałym dopasowaniem i świetnym działaniem na emocje.

Pod maską BMW 320i Touring pracuje 2-litrowy motor benzynowy o mocy 150 KM. Jest to udana konstrukcja, tworząca ze skrzynią biegów perfekcyjną jedność. Należy jednak utrzymywać silnik w górnym zakresie obrotów, aby móc cieszyć się pełną mocą.

Opinie użytkowników

Wnętrze BMW 320i Touring okazało się odporne na codzienne użytkowanie. Plastiki są odporne na zarysowania, a welurowy bagażnik dobrze znosi transport większych przedmiotów. Mimo pewnych krytycznych głosów dotyczących komfortu jazdy, samochód ten świetnie sprawdza się w szybkim i pewnym pokonywaniu zakrętów.

BMW 320i Touring wykazało się także doskonałą trwałością podczas testu. Osiągi silnika poprawiały się z czasem, a hamulce zachowały swoją wysoką efektywność nawet po przejechaniu 100 tys. km.

Po demontażu silnika nie zaobserwowano istotnych śladów zużycia, co świadczy o solidnej konstrukcji. Jedyną słabą stroną okazało się opcjonalne panoramiczne okno dachowe, które generowało hałasy i wymagało poprawek serwisowych.

Dane techniczne BMW 320i

  • Silnik – typ/cylindry/zawory: benz./R4/16
  • Pojemność skokowa: 1995 cm3
  • Moc maksymalna: 150 KM/6200 obr./min
  • Maks. moment obrotowy: 200 Nm/3600 obr./min
  • Prędkość maksymalna: 218 km/h

Opinie użytkowników

Średnia opinia: 4.05/5.

Jacek Kwiatkowski
4/5

Hamulce w BMW 320i robią duże wrażenie, skracając drogę hamowania z prędkości 100 km/h na dystansie ok. 36 m.

Grzegorz Sikora
5/5

Bagażnik jest niezbyt duży (pojemność 460-1385 l), ale za to ustawny i elegancko wykończony.

Stanisław Krawczyk
4/5

BMW i Touring okazało się niezwykle twardym typem, który „egzamin dojrzałości” zdał na ocenę celującą.

Barbara Michalak
4/5

Test BMW 320i Touring był jednym z najdłuższych w naszej karierze, a i tak wciąż nie mieliśmy dość. To auto jest dopasowane jak szyty na miarę garnitur.

Marianna Zając
3/5

BMW i Touring okazało się niezwykle twardym typem samochodu, który zdał egzamin na ocenę celującą. Silnik radził sobie dobrze, a hamulce oraz wnętrze auta prezentowały się znakomicie. Jedynym mankamentem okazało się panoramiczne okno dachowe, które generowało hałasy i wymagało częstych napraw.

Jan Kowalczyk
3/5

Test BMW 20i Touring pokazał, że samochód jest dopasowany jak na miarę garnitur. Silnik o mocy 150 KM działa dobrze, ale wymaga utrzymania w górnym zakresie obrotów, co wpływa na spalanie paliwa. Jednak auto prezentuje się świetnie pod względem technicznym i wytrzymałości.

Adam Szymański
4/5

„Trójka” (E91) dobrze sprawdzała się podczas długich podróży.

Irena Dudek
5/5

BMW i Touring udowodniło podczas testu, że nie tylko dostarcza prawdziwej przyjemności z jazdy, lecz także jest trwałe i niezawodne.

Ewa Sikora
5/5

Test BMW 320i Touring był jednym z najdłuższych w naszej karierze, a i tak wciąż nie mieliśmy dość. To auto jest dopasowane jak szyty na miarę garnitur.

Monika Kwiatkowski
4/5

BMW i Touring udowodniło podczas testu, że nie tylko dostarcza prawdziwej przyjemności z jazdy, lecz także jest trwałe i niezawodne.

Marcin Nowicki
2/5

Podczas testu BMW 320i Touring wykazało się, że silnik ma pewne słabości w dolnym zakresie obrotów, co wpływa negatywnie na spalanie paliwa.

Andrzej Kaczmarek
5/5

„Trójka” (E91) dobrze sprawdzała się podczas długich podróży.

Irena Adamczyk
4/5

Bagażnik jest niezbyt duży (pojemność 460-1385 l), ale za to ustawny i elegancko wykończony.

Piotr Kamiński
2/5

W trakcie użytkowania auta pojawiły się uciążliwe hałasy związane z panoramicznym dachem, który był źródłem ciągłych skrzypień i trzasków, nawet pomimo dokonanych poprawek w serwisie.

Elżbieta Kamiński
4/5

Każdy kierowca poczuje się dobrze za kierownicą „trójki”. Zegary są czytelne. Automatyczna klimatyzacja wymagała dopłaty, ale działała bez zarzutu.

Ewa Dudek
5/5

Jak tu czerpać radość z jazdy, skoro bez przerwy coś trzeszczy oraz skrzypi nad głową

Halina Kozłowski
4/5

Jak tu czerpać radość z jazdy, skoro bez przerwy coś trzeszczy oraz skrzypi nad głową

Marianna Malinowski
5/5

Każdy kierowca poczuje się dobrze za kierownicą „trójki”. Zegary są czytelne. Automatyczna klima wymagała dopłaty, ale działała bez zarzutu.

Halina Dudek

Jestem Halina, redaktorka strony internetowej Apetiblock Opinie. Moja pasja to pisanie recenzji produktów, firm i usług, aby pomóc innym w znalezieniu tego, czego szukają. Dzięki moim rzetelnym opiniom, użytkownicy mogą podejmować świadome decyzje zakupowe. Zawsze staram się przedstawić obiektywne i szczere opinie, aby zapewnić czytelnikom rzetelne informacje. Jako redaktor Apetiblock Opinie dążę do tego, aby każdy mógł znaleźć najlepsze rozwiązanie dla siebie na podstawie opinii innych użytkowników.

Go up