Opinie o silniku 2.8 FSI

Silnik VW 2.8 V6 24V FSI 210KM-220KM EA837

Kategoria: Silniki VAG FSI / V6 / VR6 / V8 / W

Opinie użytkowników:

Opinie użytkowników

Silniki VAG FSI / V6 / VR6 / V8 / W są stosowane w samochodach marki Volkswagen. Silnik Volkswagen 2.8 V6 24V FSI o mocy 210KM wszedł do produkcji w 2006 roku, a dwa lata później pojawiła się na rynku odmiana o mocy podwyższonej do 220KM. Konstrukcja nowoczesna z wtryskiem bezpośrednim, wyposażona w zmienne fazy rozrządu. Kierowcy użytkujący samochody z tym silnikiem nie mogą narzekać na pracę tej jednostki, jest dynamiczna o dobrej kulturze pracy. Plusem jest mechanizm rozrządu oparty na łańcuchu. Musimy pamiętać, że jednostki tego typu nie są tanie w użytkowaniu, a części są kosztowne! Silnik nie szczególnie jest zalecany do montażu instalacji LPG, jeżeli się zdecydujemy musi ona być dobrej klasy oraz idealnie zestrojona, w przeciwnym razie może grozić uszkodzeniem silnika. Silnik w opinii użytkowników uchodzi za bezawaryjny, jednak trzeba pamiętać o jego regularnym serwisie, ponieważ zaniedbania mogą doprowadzić do awarii, które są bardzo kosztowne.

Popularne silniki tego producenta:

  • Silnik VW 3.2 V6 24V FSI 265KM-270KM EA837
  • Silnik VW 3.1 V6 24V FSI 255KM-260KM EA837
  • Silnik VW 2.8 V6 24V FSI 190KM-204KM EA837

Specyfikacja:

  • Rodzaj układu: 6-cylindrowy
  • Ilość zaworów: 24
  • Typ wtrysku: bezpośredni

Zalety:

  • Trwała jednostka
  • Wysoka kultura pracy
  • Bardzo dobra dynamika

Wady:

  • Wysokie koszty serwisu
  • Wysokie spalanie

Informacje serwisowe:

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 6.3 L, typ oleju: 5W30, wymiana po 30.000 km lub 2 lata
  • Przegląd serwisowy co 2 lata
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy

Samochody z tym silnikiem:

  • Audi A6 C6 2.8 V6 24V FSI 210KM (BDX)
  • Audi A6 C6 FL 2.8 V6 24V FSI 220KM (CCEA)
  • Audi A8 D3 FL 2.8 V6 24V FSI 210KM (BDX)

Średnia ocena użytkowników: (8.3)

Trwałość: 10.0/10

Utrzymanie: 5.0/10

Dynamika: 10.0/10

Informacje na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia opinia: 3.74/5.

Andrzej Wójcik
3/5

Po roku użytkowania mogę stwierdzić, że silnik VW 2.8 V6 24V FSI 210KM-220KM EA837 sprawuje się dobrze. Jest dynamiczny, cichy w pracy, ale koszty serwisu mogą być wyższe. Trzeba pilnować regularnych przeglądów, aby uniknąć kosztownych napraw.

Jerzy Zalewski
5/5

Silnik VW 2.8 V6 24V FSI, mimo że nie jest zalecany do montażu instalacji LPG, nadal cieszy się dobrą opinią użytkowników. Ważne jest jednak regularne serwisowanie, aby uniknąć kosztownych napraw. Jest to jednak drobna cena za osiągi i niezawodność tej jednostki.

Monika Król
4/5

Silnik VW 2.8 V6 24V FSI jest uznawany za bezawaryjny, co jest istotną zaletą, jednak wymaga regularnego serwisu.

Danuta Zieliński
4/5

Mimo wysokich kosztów serwisu, użytkownicy cenią sobie trwałość i wysoką kulturę pracy tego silnika.

Maria Kowalczyk
5/5

Pomimo wysokich kosztów serwisu, silnik ten oferuje trwałość i wydajność. Jego wysoka kultura pracy sprawia, że praktycznie nie słychać go w kabinie, co podnosi komfort podróżowania. Dynamika jednostki z pewnością zadowoli nawet wymagających kierowców.

Elżbieta Wróbel
2/5

Silnik VW 2.8 V6 24V FSI nie jest zalecany do montażu instalacji LPG ze względu na ryzyko uszkodzenia i konieczność zastosowania instalacji wysokiej klasy, co generuje dodatkowe koszty.

Aleksandra Wieczorek
4/5

Silnik VW 2.8 V6 24V FSI 210KM-220KM EA837 jest nowoczesny, dynamiczny i charakteryzuje się dobrą kulturą pracy.

Wojciech Kowalski
5/5

Polecam silnik VW 2.8 V6 24V FSI tym, którzy cenią sobie trwałość, dynamikę i wysoką kulturę pracy. Mimo pewnych wad, takich jak wysokie spalanie czy koszty serwisu, jednostka ta jest godna uwagi dla osób szukających wydajnego i niezawodnego silnika.

Maria Malinowski
4/5

Silnik Volkswagen 2.8 V6 24V FSI to solidna jednostka, która zapewnia użytkownikom przyjemność z jazdy i niezawodność.

Katarzyna Jankowski
2/5

Mimo uchodzenia za bezawaryjny, silnik 2.8 V6 24V FSI wymaga regularnego serwisu, a zaniedbania mogą prowadzić do kosztownych awarii, co może być uciążliwe dla użytkowników.

Piotr Mazur
4/5

Osoby korzystające z samochodów z tym silnikiem podkreślają jego dynamiczne osiągi oraz dobrą dynamikę jazdy.

Aleksandra Jankowski
3/5

Silnik Volkswagen 2.8 V6 24V FSI o mocy 210KM-220KM EA837 jest jednostką dynamiczną o dobrej kulturze pracy. Plusem jest mechanizm rozrządu oparty na łańcuchu, co zwiększa trwałość silnika. Niestety, wysokie koszty serwisu oraz spalanie stanowią jego wady.

Roman Adamczyk
4/5

Silnik ten niezależnie od mocy (210KM-220KM) oferuje użytkownikom silne wrażenia z jazdy oraz komfortowe użytkowanie.

Łukasz Kowalczyk
4/5

Choć niezalecany do instalacji LPG, silnik ten może być długotrwały i niezawodny, o ile dbamy o regularne serwisy.

Grzegorz Rutkowski
2/5

Właściciele samochodów z silnikiem 2.8 V6 24V FSI skarżą się na wysokie koszty serwisu, co może stanowić dodatkowe obciążenie dla ich portfela.

Krzysztof Baran
4/5

Konstrukcja z wtryskiem bezpośrednim oraz zmienne fazy rozrządu sprawia, że silnik ten oferuje wysoką dynamikę jazdy.

Elżbieta Michalski
3/5

Jestem zadowolony z pracy tego silnika w moim Audi A8. Spalanie może być wyższe, ale dynamika i elastyczność rekompensują tę wadę. Trzeba jednak pamiętać o regularnym serwisie, aby uniknąć kosztownych napraw.

Marcin Jabłoński
3/5

Silnik VW 2.8 V6 24V FSI 210KM-220KM EA837 jest uważany za bezawaryjny przez użytkowników, jednak wymaga regularnego serwisu. Dynamika i trwałość są na wysokim poziomie, ale koszty eksploatacji oraz spalanie mogą być problemem dla niektórych.

Renata Malinowski
4/5

Użytkownicy doceniają pracę jednostki, która jest cicha i elastyczna, a także wykazuje się dobrym poziomem elastyczności.

Kinga Piotrowski
5/5

Mechanizm rozrządu oparty na łańcuchu sprawia, że silnik VW 2.8 V6 24V FSI uważany jest za bezawaryjny przez użytkowników. Dobrze wykonany układ zapewnia niezawodność pracy, co jest kluczowe dla osób ceniących spokój podczas jazdy.

Halina Wójcik
5/5

Silnik VW 2.8 V6 24V FSI o mocy 210KM-220KM EA837 jest jednostką nowoczesną z wtryskiem bezpośrednim, co przekłada się na wysoką kulturę pracy oraz dynamiczne osiągi. Jestem pod wrażeniem jego elastyczności i płynności działania.

Wojciech Pawłowski
4/5

Mechanizm rozrządu oparty na łańcuchu to duży plus tego silnika, zapewniający trwałość i niezawodność.

Aleksandra Pawłowski

Jestem Aleksandra, ekspert z portalu Apetiblock Opinie. Specjalizuję się w recenzowaniu różnorodnych produktów, firm i usług. Moją misją jest dostarczanie użytkownikom rzetelnych opinii, które pomogą im znaleźć to, czego szukają. Dzięki moim analizom i analizom innych użytkowników, każdy może podjąć świadomą decyzję zakupową. Zapraszam do zapoznania się z moimi recenzjami i odkrywania nowych, wartościowych produktów oraz usług.

Go up