1.2 vti 82 km opinie
Poświęcony włoskim klasykom Speedholics organizuje „Alfa Romeo Swiss Grand Tour” we współpracy z Alfa Romeo Switzerland. To hołd złożony klasykom Alfy Romeo i Szwajcarii, opowiedziany w pięciu częściach. Na początek zabieramy Cię na radosną przejażdżkę po Malcantone Alfą Romeo Junior Zagato 1300 z 1969 roku. Pierwszy etap Alfa Romeo Swiss Grand Tour autorstwa Speedholics zabiera widzów w niezapomnianą podróż przez śródziemnomorskie krajobrazy i zabytki Ticino. Zaczynając od idyllicznego miasteczka Ponte Tresa, które leży na granicy z Włochami, droga wije się przez urocze wioski, bujne lasy kasztanowe i zapierające dech w piersiach widoki aż do Figino. Każdy przystanek na trasie zapewnia wyjątkowe połączenie historii, kultury i piękna przyrody. Odkrywanie starych wiosek, odwiedzanie zabytków i delektowanie się lokalnymi przysmakami oddaje istotę atrakcyjności Malcantone – jednocześnie Alfa Romeo Swiss Grand Tour celebruje klasykę tradycyjnej włoskiej marki. Na początku widzowie zajmują miejsca w legendarnej Alfie Romeo Junior Zagato 1300 Reto Sormaniego z 1969 roku. Wspomnienia klasyków z tamtych czasów można odnaleźć także w aktualnej gamie modeli Alfy Romeo. Na przykład charakterystyczne czerwone linie obrotomierza Junior Zagato nadal zdobią dziś Tonale, Stelvio i Giulię. Alfa Romeo Switzerland wspiera Speeholics wypuszczając Giulię Quadrifoglio. Ten model ucieleśnia czystą elegancję i piękno, jest ponadczasowy i zapewnia maksymalną przyjemność z jazdy. Moc 520 KM i cztery różne tryby jazdy zapewniają wyścigi na żądanie, dźwięk jest niezapomniany, a zachowanie podczas jazdy niezmienione – to idealny towarzysz Junior Zagato 1300.
Opinie użytkowników
Silnik PSA 1.2 12V PureTech 82KM EB2 / EB2F
Silnik PSA PureTech o mocy 82KM ma zastosowanie w samochodach segmentu B oraz C koncernu PSA. Jest trzycylindrowy, wolnossący, bez turbiny, wyposażony we wtrysk wielopunktowy, co oznacza że nie będzie problemu z montażem instalacji LPG. Jednostka charakteryzuje się niezłą dynamiką oraz niskim poziomem spalania na poziomie 6L. Kierowca nie odczuje, że prowadzi samochód z silnikiem trójcylindrowym, ponieważ silnik pracuje równo, cicho i jest bardzo elastyczny. Jak dotąd nie odnotowano problemów z samą jednostką, jak również osprzętem. Polecany zdecydowanie do jazdy miejskiej ze względu na niskie koszty użytkowania.
Popularne silniki tego producenta
- Silnik PSA 1.2 12V PureTech 110KM EB2 DT
- Silnik PSA 1.2 12V PureTech 130KM EB2 DTS
- Silnik PSA 1.6 16V PureTech 181KM GPF EP6 FADTXD
- Silnik PSA 1.2 12V PureTech 110KM GPF EB2 ADT
- Silnik PSA 1.0 12V PureTech 68KM EB0
Specyfikacja
- Rodzaj układu: 3-cylindrowy
- Ilość zaworów: 12
- Typ wtrysku: wielopunktowy
Zalety: wysoka kultura pracy, niski poziom spalania
Wady: awarie paska rozrządu
Informacje serwisowe
Rozrząd: Pasek, wymiana po 180.000 km. Ilość oleju silnikowego: 3.2 L, typ oleju: 5W30, wymiana po 20.000 km lub 1 rok. Przegląd serwisowy co 20.000 km. Dobrze współpracuje z instalacją LPG.
Samochody z tym silnikiem
- Citroen C1 II 1.2 12V VTi 82KM (EB2 D)
- Citroen C3 II FL 1.2 12V VTi 82KM (EB2)
- Peugeot 108 1.2 12V PureTech 82KM (EB2F)
- Opel Crossland X 1.2 12V 82KM (EB2 F)
Średnia ocena użytkowników
Trwałość: 6.1/10, Utrzymanie: 6.6/10, Dynamika: 7.1/10
Najbardziej awaryjna część: Silnik (74%)
Opinie użytkowników
13.01.2024 Citroen Cactus Średnia: (5.0) Opinia: Cactus 2017 salon 82 km. Silnik nawet sobie o dziwo radzi to też przez masę około 960 kg Plastikowe auto następca trabanta ha ha. Tule żartów. Przebieg 57.000 oglądam pasek wydaje mi się że.
Średnia opinia: 4.1/5.