N57D30 - Opinie
N57D30 to silnik BMW 3.0 R6 d 24V oznaczony kodem N57, który został wprowadzony na rynek w 2008 roku. Jest to jednostka charakteryzująca się zaawansowaną technologią i doskonałymi osiągami. Silniki BMW d Serii N znajdują zastosowanie w samochodach marki BMW, a ich konstrukcja opiera się na aluminium, co zapewnia lekkość i wytrzymałość.
Ważne cechy silnika N57D30 to:
- Wtrysk Common Rail o ciśnieniu 2000 barów,
- Automatyczne skrzynie 8-biegowe,
- Możliwość współpracy z napędem 4x4,
- Filtr cząstek stałych jako standardowa część wyposażenia.
Jednakże, mimo swoich zalet, silnik ten nie jest pozbawiony wad. Problemy mogą występować z układem rozrządu, w szczególności z rozciągającym się łańcuchem. Nagar w kanałach dolotowych może prowadzić do poważnych usterek, a konieczność usuwania sadzy wiąże się z wysokimi kosztami.
Opinie użytkowników
Opinie użytkowników:
- 640d f13: Silnik padł. Trzymać się z daleka. Panewki wywalone. Trwałość: 1.0/10, Utrzymanie: 1.0/10, Dynamika: 10.0/10.
- Bmw X5 N70: Silnik rewelacyjny, bezobsługowy, przebieg 330000 km. Trwałość: 9.0/10, Utrzymanie: 7.0/10, Dynamika: 9.0/10.
- X4 f26: Idealny stan, bez problemów przez trzy lata. Trwałość: 6.0/10, Utrzymanie: 6.0/10, Dynamika: 10.0/10.
- X4 35d: Rewelacja pod każdym względem, wymiana oleju na czas. Trwałość: 10.0/10, Utrzymanie: 10.0/10, Dynamika: 10.0/10.
- 535d: Kosztowne naprawy, dynamika na plus. Trwałość: 1.0/10, Utrzymanie: 1.0/10, Dynamika: 10.0/10.
Średnia opinia: 4.5/5.