Pantofelek 24 Opinie
Pantofelek 24 to sklep internetowy specjalizujący się w sprzedaży obuwia. Posiada bogatą ofertę butów dla różnych grup wiekowych i preferencji. Klienci mogą znaleźć w ich asortymencie zarówno obuwie casual, sportowe, jak i eleganckie.
Sklep Pantofelek 24 cieszy się zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi opiniami klientów. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje na temat opinii użytkowników.
Opinie użytkowników
- Piechiwska: "Niestety kontakt z klientem koszmarny. Zwróciłam towar i dopiero po udowodnieniu, że w regulaminie i na stronie firmy jest zapis o zwrocie wszystkich kosztów poniesionych przez klienta, zwrócono mi należność z potrąceniem kosztów za przesyłkę zwrotną. Nie polecam."
- Wioleta K.: "Jestem bardzo zadowolona. Podczas pakowania zamówienia buty zostały uszkodzone i od razu dostałam o tym informację. W ramach rekompensaty mogłam sobie wybrać dowolne droższe buty z całego asortymentu lub otrzymać zwrot gotówki. Wybrałam sobie buty i błyskawicznie przesyłka była u mnie. Sklep na 5:) polecam."
- J.Andr: "Kupione butki okazały się rozmiar za małe, po kontakcie z Pantofelkiem 24 dostałem instrukcję jak wymienić (bez żadnych dodatkowych kosztów) na większe. Kupno i wymiana odbyły się sprawnie i bez problemów."
- Wioleta: "Nie polecam absolutnie. Zakupione buty miałam na nogach zaledwie kilka razy, kiedy w lewym bucie odkleiła się podeszwa. Reklamacja nie została uznana, ponieważ groziłam, że zgłoszę sprawę do rzecznika praw konsumenta. Zgłoszona przeze mnie reklamacja na stronie internetowej sklepu została usunięta. Towar bardzo niskiej jakości, skoro po paru razach użytkowania rozkleja się."
- Itsmatteroftaste: "Sklep wart zainteresowania. Po dokładną opinię zapraszam na mój blog itsmatteroftaste.blogspot.com."
- Małgorzata: "W czasie zakupu miła obsługa. Niestety, w chwili, kiedy buty rozkleiły się całkowicie po tygodniu noszenia, obsługa zmieniła się na trudno dostępną (nieskuteczne próby kontaktu telefonicznego). W końcu usłyszałam, że muszę czekać 14 dni na decyzję sklepu, czy mam buty odesłać i naprawią czy też naprawiać we własnym zakresie i sklep zwróci koszty. Praktycznie zatem nie mogę nosić butów przez najbliższe 3 tygodnie bądź dłużej. Sezon się skończy w międzyczasie. Zdecydowanie nie polecam!"
Średnia opinia: 4/5.