Orteo - opinie
Orteo to platforma online, która umożliwia klientom wystawianie opinii na temat sklepów internetowych oraz produktów. Dzięki Orteo, konsumenci mogą dzielić się swoimi doświadczeniami z innymi użytkownikami, co pomaga w podejmowaniu decyzji zakupowych.
Platforma Orteo zbiera i prezentuje opinie klientów na temat różnych sklepów internetowych oraz produktów. Dzięki temu, użytkownicy mogą dowiedzieć się, jakie są doświadczenia innych osób z danym sklepem lub produktem, co może pomóc im w podjęciu decyzji zakupowej.
Przeglądając opinie na Orteo, konsumenci mogą dowiedzieć się, czy dany sklep internetowy jest godny zaufania, jak przebiega proces zakupu, czy obsługa klienta jest profesjonalna, a także jakie są opinie na temat konkretnych produktów oferowanych przez sklep.
Orteo umożliwia klientom dzielenie się zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi doświadczeniami związanych z zakupami online. Dzięki temu, inni konsumenci mogą uniknąć potencjalnych problemów i wybrać sklep, który zapewni im satysfakcję z zakupów.
Opinie użytkowników
- Klientka Orteo.pl: Krzesło toaletowe kupione jako nowe przyszło używane spakowane luzem bez folii, bez instrukcji, nie wiadomo czy kompletne. Brak kontaktu ze sklepem.
- Adam Fidos: Szybko otrzymałam zamówiony towar. Wybrałam za duży rozmiar. Nie było problemu ze zwrotem, otrzymałam środki za zwrócony towar. Polecam ten sklep.
- Marcandi: Ostatecznie sklep stanął na wysokości zadania i uratował swój honor. Otrzymałem zwrot 30% wartości zamówienia i stosowne przeprosiny. Polecam.
- Konsument: Sklep nie dotrzymał terminu dostawy, nie odpowiada na maile. Nie polecam współpracy z tą firmą.
- Gdudus: Nie otrzymaliśmy przesyłki pomimo zapłaty i długiego oczekiwania. Sklep nie zwrócił pieniędzy ani nie przesłał zamówionych produktów. Absolutnie nie polecam współpracy z tą firmą.
- Mariola: Utrudniona komunikacja, czekanie na zwrot środków. Pracownicy nie potrafią określić etapu postępowania. Niezadowalające doświadczenie.
Średnia opinia: 3.8/5.