Peugeot 508 2.0 HDi 140 km - Opinie
Peugeot 508 2.0 HDi 140 km jest modelem samochodu produkowanym przez markę Peugeot. Jest to samochód z silnikiem wysokoprężnym o mocy 140 KM, który cieszy się popularnością wśród kierowców poszukujących eleganckiego i komfortowego auta.
Dane techniczne:
- Silnik: 2.0 HDi
- Moc: 140 KM
- Przebieg: 103 kW
Peugeot 508 2.0 HDi 140 km charakteryzuje się wysoką jakością wykonania, solidnymi materiałami oraz bogatym wyposażeniem. Jednak, niektórzy użytkownicy zauważyli pewne niedogodności związane z wyciszeniem i komfortem prowadzenia.
Opinie użytkowników
Oceny:
- Całokształt: 4,59
- Wrażenia Silnik: 4,68
- Skrzynia biegów: 4,00
- Układ jezdny: 4,18
- Karoseria: 4,89
Pozytywne opinie użytkowników:
- Silnik
- Układ hamulcowy
- Karoseria
- Przeniesienie napędu
Negatywne opinie użytkowników:
- Układ elektryczny
- Zawieszenie
Opinie użytkowników:
~mmcc: Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW po 2 latach użytkowania i przejechaniu ok 30 tys km piszę tą opinię. Auto duże przestronne ze sporym bagażnikiem u mnie wersja z jasnymi skórami co daje super wrażenie w połączeniu z panoramą nawet w ponure dni w samochodzie jest jasno. Jeśli chodzi o wykonanie materiały bardzo dobrej jakości, blachy również solidne. Jednak bogate wyposażenie i klasa auta trochę nie idzie w parze z wyciszeniem i komfortem prowadzenia. Miałem wcześniej Peugeota.
~Wujek Samo Zło: Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW To moje 17 auto w życiu, miałem już i niemca, japończyka, włocha, koreańca itp. dwa razy kupiłem 407SW raz 2.0HDi i raz 1.6HDi, auta sprawowały się bardzo dobrze. 508 w porównaniu do bezpośredniej konkurencji wyróżnia się wyglądem, rewelacyjnym silnikiem (w Mondeo miałem ten sam lecz jakby nie ten sam, niby 2.0TDCi 103KW ale jednak trapiły go problemy i to już od 119tyś przebiegu). Peugeot jest zdecydowanie niedoceniany i tego nie rozumiem.
~Francuskie tylko croissant: Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW Zbyt twardy prowadzi się mało pewnie, gumowy układ kierowniczy, notoryczny problem z niestabilnym tyłem. Plus spalanie i mocny lakier. Nikt nigdzie nie pisze o wadliwej serii manualnej skrzyni biegów, ja taką trafiłem, jedyny ratunek używka. Pierwszy i ostatni Peugeot. Uwaga, nie jestem mega roszczeniowy, przesiadłem się z 20-letniego BMW. Dla mnie porażka auto.
~Grzegorz: Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW Przejechałem tym autem 50 tys km. Jestem nim mile zaskoczony. Piękny wygląd, na zewnątrz jak i w środku. Piękna dynamika. Podczas szybkiej jazdy słychać szum opływu powietrza, ale nie jest zbyt męczące. Świetny system nagłośnienia. Wygodny, przestronny. Dobrze się trzyma drogi. Polecam piękne auto za nieduże pieniądze.
~Linma: Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW Jestem pozytywnie zaskoczony tym autem, od początku celowałem w Mondeo MK4 (miałem okazję korzystać z niego przez 4 miesiące), ale teraz wiem, że Peugeota bym nie zamienił na nic innego (a jest to mój pierwszy Peugeot).
~Silversurfer2003: Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW Świetny wóz. Duży, wygodny, oszczędny. Wizualnie super (kwestia gustu oczywiście). Fajne audio, koniecznie JBL. Kupiłbym go jeszcze z 10 razy, a trochę aut miałem. W dobrej opcji wyposażeniowej, polecam, mega polecam.
~Aragorn111: Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW Moje 11te auto. Wszystko w ni mi się podoba. Biała perła z ciemnym szklanym dachem i ciemnymi szybami wygląda świetnie. Łączy wygodę i komfort Citroena C5, z ergonomią i radością jazdy jaką dawała mi Mazda 6. Cieszy mnie.
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km: 34,00 zł on 6,0 l/100km
Średnia opinia: 3.63/5.