Monnari Opinie Klientów
Monnari opinie klientów to zbiór recenzji i ocen dotyczących doświadczeń zakupowych w sklepie Monnari. Sklep Monnari oferuje szeroki asortyment odzieży i akcesoriów dla kobiet, znaną z wysokiej jakości i stylowego designu. Klientom zależy na rzetelnych opiniach innych użytkowników, dlatego opinie klientów są bardzo ważne dla potencjalnych nabywców.
Na podstawie zgromadzonych opinii można wyciągnąć różnorodne wnioski dotyczące obsługi klienta, jakości towarów, czasu realizacji zamówień oraz innych istotnych kwestii.
Opinie użytkowników
- Aleksandra KK: 7 lutego złożyłam zamówienie w ich sklepie. Najpierw otrzymałam e-mail z informacją, że zamówienie będzie wysłane z opóźnieniem. Następnie po miesiącu od dnia zakupu online dostałam e-mail z informacją, że zamówienie anulowano. Bez konkretnej przyczyny. Jeden plus, że oddali pieniądze. Mimo to nie kupię nic u nich ponownie.
- TERG: Zamówiłam kilka bluzek, kilka t-shirtów i torbę. Niestety okazało się, że torebka nie jest dostępna na magazynie. Sprawa została bardzo profesjonalnie załatwiona. Dostałam na drugi dzień zwrot pieniędzy za torebkę i w ramach przeprosin bon rabatowy do wykorzystania w ciągu miesiąca. Jestem bardzo zadowolona z zakupów zarówno w sklepach stacjonarnych jak i w sklepie internetowym.
- Ola: Bardzo sobie chwalę ten sklep. Zamówienia wysyłane bez opóźnień. Raz dokonałam zwrotu - operacja przebiegła sprawnie - w ciągu 4 dni otrzymałam zwrot pieniędzy. Polecam.
- Anna Stachurska: W przesyłce nie otrzymałam zamówionego towaru. Po skontaktowaniu się z obsługą klienta, otrzymałam krótką "ankietę" do wypełnienia, a w tym samym dniu korektę faktury. Na następny dzień otrzymałam przelew środków na konto. Nie mam żadnych zarzutów. Obsługa klienta na bardzo wysokim poziomie. Super!
- Marzena: Jestem chyba szczęściarą, bo nigdy nie miałam problemu ani z zamówieniami ani z realizacją zamówień w Monnari. Kupuję od wielu lat w stacjonarnych sklepach Monnari, a także od niedawna online. Towar jakościowo jest bardzo dobry. Obsługa jest sprawna i klient jest zadowolony. Jest to dla mnie bardzo istotne, gdyż na zakupy mam bardzo mało czasu. Reasumując jestem zadowolona i polecam Monnari!
- Ewelina: Zwrot odebrany przez firmę 18 marca, termin 14 dni na zwrot pieniędzy już minął, a dalej nie otrzymałam przelewu. Nie polecam zakupów w tym sklepie.
- ja maria: eMonnari - Ciuchy podobają mi się, dlatego ciągle do nich wracam. Za każdym razem jest problem. Nie polecam zakupów w tym sklepie.