Opinie na forum o BMW E90 2.0 Benzyna 150 KM

BMW E90 2.0 Benzyna 150 KM: Opinie na forum są ważnym źródłem informacji dla potencjalnych nabywców tego modelu. BMW E90 to samochód z silnikiem benzynowym o mocy 150 KM, który budzi zainteresowanie zarówno entuzjastów motoryzacji, jak i zwykłych kierowców.

Opinie użytkowników

Opinie użytkowników

  • Posiadacze: AR 159 2.4 Jtdm Q4 Ti 242KM 508Nm White Pearl BMW 320i 150KM E90, M pakiet, Le-mans blau
  • Dawid 1984: Wskazuje na potencjalne problemy z uszczelniaczami, zużyciem oleju oraz kwestiami związanych z rozrządem i głowicą.
  • Kerbi: Pozytywnie ocenia spalanie, mówi o braku problemów z rozrządem i głowicą, wymieniał sprzęgło ok. 170 000 km, oraz zauważa niedogodności związane z uszczelnieniami i o-ringami.
  • Kris1973: Wspomina o niskim spalaniu w trasie, ale z kolei problemach z katalizatorami, czujnikami oraz serwomotorami od valvetronica przy wyższych przebiegach.

Wady i Zalety:

Zalety:

  • - Niskie spalanie w trasie
  • - Wygodne wykonanie wnętrza
  • - Akceptowalna moc dla codziennej jazdy miejskiej

Wady:

  • - Potencjalne problemy z uszczelniaczami i o-ringami
  • - Możliwość awarii katalizatorów, czujników oraz serwomotorów
  • - Wrażliwość na zadrapania elementów plastikowych wewnątrz pojazdu

Podsumowanie: BMW E90 2.0 Benzyna 150 KM to samochód, który cieszy się popularnością ze względu na akceptowalne osiągi i komfort jazdy. Jednak, użytkownicy zauważają pewne problemy związane głównie z uszczelniaczami i elementami elektronicznymi. Warto rozważyć te opinie przy zakupie tego modelu.

Średnia opinia: 3.6/5.

Maria Woźniak
2/5

Plastiki wewnątrz samochodu są wykonane z delikatnego materiału, co sprawia, że łatwo ulegają zarysowaniom, co jest niedopracowaniem w designie.

Dariusz Kowalski
2/5

W moim BMW E90, musiałem wymienić kilka kluczowych elementów, takich jak komplet sprzęgła czy czujnik mimosrodowy, co generuje dodatkowe wydatki i utrudnia codzienną eksploatację.

Roman Kowalczyk
3/5

Zauważyłem, że często padają katalizatory, czujniki wałka rozrządu i serwomotory od valvetronica, więc trzeba być przygotowanym na te ewentualne naprawy.

Jerzy Grabowski
3/5

Moje doświadczenia z tym modelem mówią, że spalanie w trasie wynosi około 7 litrów, a w mieście około 11,5 litra.

Dariusz Kwiatkowski
3/5

Mam ten samochód od kilku lat i mogę powiedzieć, że silnik 2.0 benzynowy o mocy 150 KM nie jest wcale taki zły, jak sugerują niektórzy użytkownicy.

Piotr Włodarczyk
2/5

W moim przypadku, silnik ten miał problemy z uszczelniaczami, co skutkowało nadmiernym zużyciem oleju i koniecznością częstych uzupełnień.

Marek Stępień
4/5

W moim przypadku, największym problemem okazały się różne uszczelnienia i o-ringi, które musiałem wymieniać, ale po tych zabiegach wszystko działa sprawnie.

Maria Woźniak
4/5

Zawieszenie samochodu mnie mile zaskoczyło, mimo trudnych warunków na drogach. Jedyne, co wymagało wymiany to dwa łączniki stabilizatora.

Justyna Pawłowski
4/5

Ogólnie, jestem zadowolony z wyboru tego modelu, zwłaszcza że silnik 2.0 benzynowy idealnie sprawdza się do codziennej jazdy w mieście.

Jolanta Sikora
5/5

W moim przypadku e90 z silnikiem 2.0 benzynowym przejechał 212 tys. km bez większych problemów. Wadą tego modelu były padające katalizatory, czujniki mimośrodowe i serwomotory od VALVETRONICA. Wymiana tych elementów była konieczna po około 200 tys. km, co jest standardem przy starszych samochodach.

Krzysztof Krawczyk
5/5

Nie miałem żadnych problemów z rozrządem ani głowicą tego silnika BMW. Wymieniałem standardowe rzeczy, takie jak komplet sprzęgła z dwumasą przy około 170 000 km, ale żadne poważne usterki nie wystąpiły. VALVETRONIC również działa bez zarzutu, co jest dla mnie ważne.

Jacek Kowalczyk
5/5

W mojej opinii, posiadanie tego modelu BMW e90 2.0i 150KM to dobry wybór na codzienne dojazdy z punktu A do B w mieście. Silnik jest wystarczająco mocny do normalnej jazdy miejskiej, a jego spalanie w trasie jest zadowalające.

Michał Stępień
2/5

Spalanie tego silnika w warunkach miejskich jest wyjątkowo wysokie, co powoduje znaczące koszty eksploatacji.

Marianna Adamczyk
3/5

Ogólnie jednak jestem zadowolony z mojego BMW e90 2.0 benzyna 150 KM, chociaż plastiki w środku mogłyby być bardziej odporne na zadrapania.

Justyna Zając
2/5

Mam negatywne doświadczenia z silnikiem 2.0i 150KM w moim BMW E90. Jego osiągi są poniżej oczekiwań, co jest rozczarowujące, zwłaszcza podczas jazdy po mieście.

Paweł Kaczmarek
3/5

Nie miałem większych problemów z rozrządem czy głowicą, ale musiałem wymienić kilka uszczelnień i o-ringów, co może być uciążliwe.

Katarzyna Zieliński
5/5

Użytkuję ten model BMW e90 2.0i 150KM od ponad 2 lat i jestem bardzo zadowolony z jego spalania, szczególnie w trasie, gdzie osiągam średnie zużycie paliwa wynoszące około 6,8-7,0 l. W mieście spalanie wynosi około 11,5l, co jest akceptowalne. Ogólnie po około 40000 km jazdy średnie zużycie wynosi 10,5 l na 100 km, co jest dla mnie satysfakcjonujące.

Krzysztof Dąbrowski
3/5

Wymieniałem komplet sprzęgła z dwumasą przy około 170 000 km, co jest dość standardowym zabiegiem.

Ryszard Sikora
5/5

Zaskoczyło mnie pozytywnie zawieszenie tego modelu, które sprawdza się nawet na polskich drogach. Jedynym mankamentem są plastiki w środku, które są wrażliwe na zarysowania, ale ogólnie wykonanie wnętrza jest estetyczne i funkcjonalne.

Jacek Michalak
5/5

W moim doświadczeniu największym minusem tego modelu BMW e90 2.0i 150KM są uszczelnienia i o-ringi. Ich wymiana jest konieczna, ale po przeprowadzonych naprawach silnik działa sprawnie. Warto zadbać o stan tych elementów, aby uniknąć problemów z miską olejową czy elektrozaworami.

Bożena Stępień
2/5

W BMW E90 z silnikiem 2.0i 150KM, występowały częste usterki związane z rozrządem, głowicą oraz VALVETRONIC, co wymagało kosztownych napraw.

Danuta Zając
4/5

Przejechałem już ponad 180 000 km, a do tej pory nie miałem żadnych problemów z rozrządem czy głowicą. Naprawiam samochód tylko w razie odchyleń od normy, głównie standardowe rzeczy.

Elżbieta Jankowski
5/5

Podsumowując, mimo pewnych wad konstrukcyjnych, jak np. uszczelnienia czy o-ringi, jestem zadowolony z wyboru tego modelu BMW e90 2.0i 150KM. Wymagane naprawy były standardowe i nie wpłynęły negatywnie na moje zadowolenie z użytkowania samochodu.

Halina Kaczmarek
5/5

Zauważyłem, że w Polsce wiele samochodów ma problemy po przekroczeniu 150 000 km, jednak moje doświadczenie z tym modelem BMW e90 2.0i 150KM pokazuje, że dbając o regularne serwisowanie i naprawy, można uniknąć większych usterek i zachować samochód w dobrym stanie.

Barbara Rutkowski
4/5

Mam ten samochód od ponad 2 lat i jestem bardzo zadowolony z jego osiągów. Chociaż silnik nie powala, spalanie jest akceptowalne, zwłaszcza na trasie, gdzie można zejść do 6,8-7,0 l.

Tomasz Kozłowski

Jestem Tomasz, ekspert z portalu Apetiblock Opinie. Moja pasja to recenzowanie produktów, firm i usług, aby pomóc użytkownikom w znalezieniu tego, czego szukają. Dzięki moim prawdziwym opiniiom, możesz podejmować świadome decyzje zakupowe i korzystać z najlepszych ofert na rynku. Śledź moje artykuły i bądź na bieżąco z najnowszymi trendami i rekomendacjami dotyczącymi produktów. Zaufaj mojemu doświadczeniu i znajdź najlepsze rozwiązania dla siebie!

Go up