Opinie na forum o silniku 2.0 TDCI 150 KM

Opinie użytkowników

2.0 TDCI 150 km jest silnikiem popularnym wśród użytkowników Forda, oferującym wydajność i niezawodność. Jednak warto zwrócić uwagę na pewne kwestie techniczne, jakie mogą wystąpić w trakcie eksploatacji tego modelu.

Silnik

Silnik 2.0 TDCI 150 km jest uważany za solidny i wydajny. Jednak niektórzy użytkownicy zgłaszają problemy z łuszczeniem pompy paliwa, co może prowadzić do poważnych awarii. Dlatego zaleca się regularne przeglądy i konserwację silnika.

Usterki

  • Różna trwałość wtryskiwaczy, co może wymagać ich wymiany po określonym przebiegu.
  • Wycieki z pompy CR, które mogą wymagać wymiany na nową.
  • Wycieki z chłodnic EGR, co może być kosztowne w naprawie.
  • Wycieki z uszczelniacza wału korbowego, choć nie jest to problem często spotykany.

Porównanie z innymi silnikami

W porównaniu do silnika 1.5 TDCI 120 km, silnik 2.0 TDCI 150 km oferuje większą moc i wydajność. Jednak należy pamiętać, że utrzymanie silnika 2.0 TDCI może być nieco droższe z uwagi na wyższe spalanie oraz koszty części zamiennych.

Warto więc dokładnie przemyśleć decyzję zakupu i skonsultować się z doświadczonymi użytkownikami oraz mechanicznymi, aby uniknąć potencjalnych problemów związanych z eksploatacją 2.0 TDCI 150 km.

Średnia opinia: 3.82/5.

Jolanta Majewski
3/5

Silnik 2.0 TDCI sprawuje się dobrze, ale często pojawiają się problemy z osprzętem, takie jak trwałość wtryskiwaczy czy wycieki z pompy CR. Eksploatacja może być kosztowna, ale nie jest najdroższa.

Bożena Grabowski
4/5

Silnik 2.0 TDCI jest jednym z najlepszych w swojej klasie.

Andrzej Wójcik
3/5

Mimo pewnych problemów, silnik 2.0 TDCI 150 km jest jednym z najlepszych w swojej klasie. Trzeba jednak zwracać uwagę na osprzęt i regularnie serwisować auto, aby uniknąć kosztownych napraw.

Danuta Górski
3/5

W przypadku wyboru między silnikiem 2.0 TDCI 150 km a 1.5 TDCI 120 km, zdecydowałbym się na ten pierwszy ze względu na jego wydajność. Jednak trzeba pamiętać o regularnych wymianach płynów i filtrów, aby zachować trwałość silnika.

Wojciech Olszewski
5/5

Silnik 2.0 TDCI 150 km charakteryzuje się solidną konstrukcją, co sprawia, że jest to niezawodna jednostka napędowa.

Paweł Kowalczyk
2/5

Eksploatacja silnika 2.0 TDCI nie należy do najtańszych, a części do niego są dość kosztowne, co utrudnia utrzymanie samochodu w dobrym stanie.

Michał Pawłowski
5/5

Bardzo pozytywnie oceniam trwałość tego silnika, który potrafi przejechać duży przebieg bez większych problemów.

Justyna Jaworski
4/5

Silnik 2.0 TDCI 150 km sprawuje się solidnie i oferuje wystarczającą moc.

Jolanta Adamczyk
4/5

Wycieki z pompy CR mogą być uciążliwe, ale wymiana pompy może rozwiązać ten problem.

Piotr Wiśniewski
4/5

Eksploatacja tego silnika nie należy do najtańszych, ale części są dostępne i niezbyt drogie.

Joanna Kamiński
5/5

Właściciele tego silnika często chwalą jego dynamikę i responsywność, co przekłada się na przyjemną jazdę.

Monika Jabłoński
4/5

Porównując 2.0 150 km i 1.5 120 km, wybrałbym 2.0 TDCI ze względu na jego solidność i moc.

Bożena Dudek
3/5

Mam mieszane uczucia co do silnika 2.0 TDCI 150 km. Mimo że jest wydajny, słyszałem o problemach z łuszczeniem pompy paliwa, co może prowadzić do poważnych awarii.

Jan Kozłowski
5/5

W mojej opinii, silnik 2.0 TDCI 150 km w Fordzie Focusie to sprawdzona i godna polecenia jednostka napędowa.

Jan Wiśniewski
4/5

Trwałość wtryskiwaczy w tym silniku jest zróżnicowana, ale większość egzemplarzy dobrze się sprawuje.

Marek Grabowski
2/5

Wybór między silnikiem 2.0 150 km a 1.5 120 km może być trudny, ale z mojego doświadczenia poleciłbym unikać silnika 2.0 TDCI ze względu na potencjalne problemy i koszty napraw.

Tadeusz Wojciechowski
4/5

Dodanie oleju 2T do paliwa może być pomocne w utrzymaniu silnika w dobrej kondycji.

Kazimierz Zieliński
5/5

Osobiście uważam, że silnik 2.0 TDCI 150 km w Fordzie to świetny wybór dla osób poszukujących kombinacji mocy i ekonomiczności.

Mariusz Woźniak
5/5

Jeśli szukasz silnika, który zapewni Ci komfortową i bezproblemową jazdę, to 2.0 TDCI 150 km na pewno spełni Twoje oczekiwania.

Aleksandra Kozłowski
4/5

Mam nadzieję, że te opinie będą pomocne w Twojej pracy badawczej.

Kinga Szymański
4/5

Trwałość sprzęgła w silniku 2.0 TDCI jest wysoka.

Małgorzata Adamczyk
3/5

Osobiście nie doświadczyłem problemu z łuszczeniem pompy paliwa w moim Focusie z silnikiem 2.0 TDCI 150 km. Regularnie dodaję olej 2T do paliwa, co pomaga utrzymać silnik w dobrej kondycji.

Łukasz Wojciechowski
5/5

Silnik 2.0 TDCI 150 km w Fordzie Focusie to doskonała jednostka napędowa, która zapewnia świetne osiągi.

Andrzej Górski
2/5

Osprzęt wokół silnika 2.0 TDCI zbiera różne opinie, w tym trudności z trwałością wtryskiwaczy i wycieki z różnych podzespołów.

Jan Jaworski
4/5

Trwałość całego silnika przy regularnych wymianach płynów i filtrów jest zadowalająca.

Stanisław Kwiatkowski
4/5

W moim doświadczeniu, nie miałem problemów z łuszczeniem pompy paliwa w tym silniku.

Kinga Wróbel
5/5

Wydajność paliwa w tym silniku jest zadowalająca, co przekłada się na niższe koszty eksploatacji pojazdu.

Michał Zając
2/5

Mam złe doświadczenia z silnikiem 2.0 TDCI 150 km, który często miał problemy z łuszczeniem pompy paliwa, co mogło prowadzić do poważnej awarii.

Dorota Michalak
4/5

Pomimo przebiegu około 180 tys. km, silnik z 2017 roku nadal działa dobrze.

Dariusz Stępień

Jestem Dariusz, ekspert i pasjonat strony internetowej Apetiblock Opinie. Moja misja to dostarczanie rzetelnych recenzji produktów, firm i usług. Na moim portalu znajdziesz informacje, których potrzebujesz, oparte na autentycznych opiniach użytkowników. Dzięki mojej wiedzy i zaangażowaniu pomagam innym w dokonywaniu świadomych wyborów zakupowych. Moja pasja do testowania i oceniania różnych produktów sprawia, że zawsze staram się dostarczyć najbardziej wartościowe informacje dla naszej społeczności online.

Go up