Na Oko Opinie
Na Oko Opinie to platforma zbierająca opinie zgodnie z Dyrektywą Omnibus, oferująca funkcjonalności, które mają zwiększyć sprzedaż oraz dostarczyć praktyczne informacje biznesowe. Dzięki zbieraniu opinii klientów, można zwiększyć ruch na stronie internetowej, napędzić sprzedaż oraz budować zaufanie do marki.
Kontrola wizerunku jest kluczowa dla każdej firmy. Odpowiednie reagowanie na opinie klientów może być trudne, dlatego warto zautomatyzować komunikację posprzedażową, szczególnie jeśli firma posiada profile w wielu serwisach z opiniami. Dzięki temu można skutecznie zarządzać wizerunkiem firmy.
Lojalni klienci są fundamentem sukcesu każdej firmy. Odpowiadając na potrzeby klientów i budując trwałe relacje, można stworzyć bazę powracających klientów, co przekłada się na stabilność i wzrost sprzedaży.
Budowanie zaufania do marki jest kluczowe. Badania pokazują, że aż 79% konsumentów ufa opiniom innych klientów. Dlatego ważne jest skrócenie procesu podejmowania decyzji zakupowych poprzez prezentowanie pozytywnych opinii o firmie.
Opinie użytkowników
- Magda Kabot: "Wszystko super. Ubrania bardzo dobrej jakości. Na pewno jeszcze wrócę do zakupów :)"
- Amelia: "Uwielbiam ten sklep!"
- Fotozyleta: "Od kiedy kupiłam płaszcz w Naoko wszyscy pytają mnie skąd go mam! Czuje się w nim świetnie, a wyglądam jeszcze lepiej. Mocno polecam :))"
- Katarzyna Grabarczyk: "Ciekawy asortyment, ubrania niebanalne, bardzo miła obsługa :)"
- Karolina Kowner: "Mój ulubiony sklep!"
Średnia opinia: 3.69/5.