Horapa opinie - Wszystko, co musisz wiedzieć
Piszę do was dzisiaj jaka osoba uzależniona od wizyt w restauracjach. Piszę, bo się o te restauracje martwię. Podsumowując ostatnio okres zamknięcia gastronomii wspominałam, że zamawiając na wynos goście zachowywali się wzorowo. Solidaryzując się ze swoimi ulubionymi miejscami chwalili je, wspierali, wysyłali słowa otuchy i oceniali wysoko na wszystkich platformach służących do wystawiania ocen restauracjom.
Sytuacja w restauracjach
Warszawskie restauracje wyróżnione gwiazdką Michelin nie wróciły jeszcze w ogóle do funkcjonowania po przerwie. Rośnie liczba informacji o kolejnych zamknięciach w branży. Niedawno portal ouichef.pl opisywał powody tych zamknięć. Większość miejsc jest pustawych, a przed nami przecież lato, które zwykle powoduje jeszcze większe opustoszenie w restauracjach w miastach. Nawet najlepsze i najbardziej oblegane restauracje musiały stawić czoła rygorom sanitarnym i ograniczyć liczbę dostępnych stolików, a przez to istotnie zredukować swój obrót i co za tym idzie zysk.
Sytuacja na platformach oceniających restauracje:
- Tymczasem na platformach służących do oceny restauracji wszystko wróciło do czasów „jak gdyby nigdy nic”.
- Zadowoleni goście oceniają rzadko, co najwyżej na jednej platformie.
- Niezadowoleni uważają, że to świetny moment, by wyładować swoje frustracje i to najchętniej wszędzie jednocześnie.
Opinie użytkowników
Przykładowe opinie użytkowników na temat restauracji:
- Nieporozumienie: Właściciele Yatta Ramen podzielili się ostatnio taką obserwacją.
- Wysokie ceny: Mój ukochany Mięsny przy Walecznych dostał niedawno Jedynkę.
- Obwinianie restauracji za wszystko: Uwielbiany przeze mnie Schabowy, który odwiedzam zdecydowanie zbyt rzadko.
- Zemsta: Znakomite od lat Kieliszki na Próżnej dostały niedawno taką ocenę.
- Bezrefleksyjność oceny: Czytam te i inne złe oceny z bólem.