Kymco Pulsar S 125 - Opinie
Do redakcyjnego garażu trafił Kymco Pulsar 125, czyli mały, zgrabny naked, którego siła tkwi w skromności i niskich kosztach eksploatacji. Czy w masie podobnych pojazdów sprowadzanych z Chin, ten niepozorny tajwańczyk ma szanse odnieść sukces?
Opis Kymco Pulsar S 125
Kymco Pulsar S 125 jest budżetowym nakedem o pojemności 125 ccm. Pod względem stylistycznym nie wyróżnia się zbytnio spośród konkurencji w segmencie "entry level". Jednak, przyzwoite wykonanie, spawy, jakość spasowań i zastosowane tworzywa są na poziomie wyższych klas cenowych.
Nadwozie
Wśród detali, które przyciągają uwagę, znajduje się wykonany w technice wielozwierciadłowej przedni reflektor, efektowna tylna lampa, chromowany bagażnik i centralna stopka ułatwiająca obsługę łańcucha.
Napęd
Jednocylindrowy, zasilany gaźnikiem silnik o pojemności 124 ccm i mocy 9.8 KM sprawia, że pojazd ważący 130 kg osiąga prędkość ponad 90 km/h. Silnik jest wyposażony w kick-starter, co ułatwia uruchomienie nawet po dłuższym postoju.
Zawieszenie i hamulce
Model wyposażono w tradycyjny widelec z przodu i wahacz wleczony z tyłu. Układ hamulcowy składa się z pojedynczej tarczy o średnicy 240mm oraz bębna 130mm. Fabryczne zestrojenie zawieszenia zostało skonfigurowane głównie pod kątem komfortu jazdy.
Wrażenia z jazdy
Kymco Pulsar S 125 doskonale sprawdza się w poruszaniu się po mieście. Jego osiągi, zwinność i niskie koszty eksploatacji są atutami tego pojazdu. Przy zbiorniku o pojemności 15 l, zasięg wynosi około 500 km, co jest imponującym wynikiem.
Opinie użytkowników
Średnia opinia: 4.04/5.