Cool Mango.pl to sklep internetowy oferujący szeroki asortyment produktów w różnych kategoriach, takich jak AGD, artykuły medyczne, artykuły zoologiczne, biuro, dom, erotyka, film i muzyka, foto, gry, hobby, komputery, książki, militaria, motoryzacja, odzież i obuwie, ogród, RTV, sport, telefony, zdrowie i uroda, zegarki i biżuteria, oraz żywność.
Opinie użytkowników
- Natalia - Ocena: 1.0
- Angelika - Ocena: 1.0
- Mariusz - Ocena: 4.0
- Nadolska - Ocena: 2.0
- Katarzyna - Ocena: 2.0
- Iwi - Ocena: 1.0
- Paola - Ocena: 1.0
- Witold - Ocena: 1.3
- Michał - Ocena: 1.0
20 kwietnia 2022 | 12:42
20.04 zamowiony towar,26.04 anulowalam zamowienie poniewaz ciagle były przekladane daty wysylki.26.04 otrzymalam inf,ze zwrot pieniedzy ma być w ciagu max48h,po 48h zadzwonilam to mowia,ze mam czekac na zwrot pieniedzy 30dni.Sprawa zgloszona do Urzedu Ochrony i konsumenta i osoby poszkodowane tez proszę tam zadzwonic i zglosic,pani tam mowila ze maja duzo skarg na ta firme i beda przeprowadzac kontrole i dostana ewentualna karę wiec proszę nie odpuszczać!Nie mam ani pieniedzy ani towaru
21 września 2021 | 18:03
Nie polecam. Zamówiłam przesyłkę za pobraniem i dostałam wiadomość że przesyłka została spakowana co nie było prawda. Potem otrzymałam emaila że przesyłka została anulowana choć nie wiem dlaczego. Kolejny email w którym napisane że paczka została wysłana ponownie co znowu nie było prawda. No i tak czekałam prawie dwa tygodnie na przesyłkę której wogole nie wysłali. Nie szanują wogole klientów.
2 lipca 2021 | 09:06
Zamówiłem wałek do malowania jestem niezadowolony nadaje się do malowania ściany jak na reklamie sufitu niepomslujesz przecieka żałuję że zamówiłem ale reklama robi swoje. Nie polecam walka do malowania najlepszy stary sposób wałek i kuwetka a i brak drążka do walka żaden nie pasuje jest zbyt cienkie wejście
28 czerwca 2021 | 09:48
Chcę zamieścić opinię o sklepie stacjonarnym "Mango" w Forum Gdańsk. Paragon zostawiłam w sklepie. Dwa dni od zakupu mimo że mam potwierdzenie z banku nie chcą przyjąć zwrotu. Przyczyną zwrotu były nierówno zszyte wzory na tkaninie. Z tego samego powodu złożyłam reklamację. Reklamację - bez pieczątki i nr-u reklamacji rozpatrzono negatywnie. Nie chciano podać danych kierownika. Podano telefon. Na moją prośbę kierowniczka w końcu przedstawiła się imieniem- Beata". Wyjaśniła, że mają wewnętrzny regulamin nie pozwalający na zwrot na podstawie kopii paragonu. A odwoływać oczywiście się mogę.
20 kwietnia 2021 | 12:31
Zamówiłam produkt i dostałam maila, że zadzwoni do mnie konsultant z ustaleniem szczegółów i potwierdzeniem zamówienia, co jest nielogiczne, ponieważ zamówienie zostało przeze mnie od razu opłacone. Oczywiście nikt nie zadzwonił, zatem aby nie przedłużać, wykonałam telefon i okazało się, że taki mail nie powinien do mnie trafić. Dowiedziałam się także że moje zamówienie jest już spakowane i czeka na odebranie przez kuriera oraz że dotrze do mnie dnia następnego. Tak się niestety nie stało, zadzwoniłam więc po 2 dniach i dowiedziałam się, że moje zamówienie wcale nie było spakowane i jest nadal w magazynie, ale tylko jako zablokowane w związku z tym, że je zamówiłam. Przesyłka mimo podania terminu dostawy "2-4 dni", dotarła z opóźnieniem.
3 kwietnia 2021 | 00:16
Nie polecamZamówiłam produkt i dostałam maila, że zadzwoni do mnie konsultant z ustaleniem szczegółów , a dostawa będzie w ciągu 2-4 dni. Nikt się nie odezwał, przesyłki nie było. Sama zadzwoniłam do nich w piąty dzień. I dopiero wtedy raczyli poinformować mnie że anulowali sobie zamówienie.
30 grudnia 2020 | 17:42
Żal mi was Janusze biznesu. Trzeba mieć fantazję kupować identyczne badziewie o 80% drożej w Mango.pl niż na chińskich portalach sprzedażowych i czekając dwa razy dłużej na dostawę. Mop że spryskiwaczem za 19,90zł, nicer dicer za 9,90zł, wałek do malowania za 19,90 zł i tysiące innych. Naprawdę trzeba być tępym aby uwierzyć że te 50% rabaty na mango.pl to okazja.
18 grudnia 2020 | 15:31
Dostarczono mi tylko dwa z zamówionych trzech produktów, na reklamację nie odpowiadają. Za zamówienie zapłaciłem z góry, a więc traktuję to jako próbę wyłudzenia! Nie polecam!
7 grudnia 2020 | 15:22
To jakaś kpina! Kontakt z firmą niemalże zerowy. Gdyby nie skrypty, to pewnie nic by się nie dało u nich kupić. Dnia 23.11.2020 zamówiłem produkt oznaczony jako "DOSTĘPNY NA MAGAZYNIE". Miał do mnie trafić w ciągu 2-4 dni. Dostałem też wiadomość elektroniczną z informacją, że "W krótkim czasie zadzwoni do Państwa nasz konsultant celem potwierdzenia zamówienia oraz udzielenia dodatkowych informacji.". Po kilku dniach bez kontaktu (zero telefonów, maili, SMSów, listu przewozowego, numeru przesyłki) zadzwoniłem. 13 minut rozmowy z czego ponad 10 to oczekiwanie w kolejce. Okazało się, że produkt nie jest dostępny, a do magazynu trafi 18.12.2020 i dopiero wtedy zostanie nadany do mnie.
Średnia opinia: 3.97/5.