Opinie na temat n47d20c

n47d20c opinie

Opinie o silniku N47 od BMW są często negatywne, pomimo jego popularności. Silnik ten, o kodzie N47, jest jednostką napędową Diesla 2.0, która znajduje się w wielu modelach samochodów koncernu BMW produkowanych od 2007 roku.

Charakterystyka silnika N47

Jest to silnik często montowany w samochodach BMW, zarówno mniejszych kompaktach, jak i większych SUV-ach. Niestety, problemy z dwulitrowym silnikiem N47 od BMW wynikają głównie z jego skomplikowanego i kosztownego rozrządu.

Najpopularniejsze modele BMW wyposażone w silnik N47 to auta z serii 1, 3, 5 oraz X3.

Jakie są problemy z silnikiem N47?

Największym problemem silnika N47 jest napęd rozrządu. Choć nie jest to tak krytyczne jak w przypadku wcześniejszej konstrukcji M47, to nadal jest to poważna kwestia. Rozrząd składa się z trzech łańcuchów, czterech ślizgów, dwóch napinaczy, a także napędu pomp oleju i wtryskowej.

Problemy z dwulitrowym silnikiem N47 od BMW są na tyle poważne, że często zaleca się wymianę całej jednostki, gdy napotkane są problemy z rozrządem.

Opinie użytkowników

Po zakupie auta z silnikiem N47, warto rozważyć wymianę rozrządu ze względu na wysokie koszty, ale uzasadnione ryzyko zerwania łańcucha.

Średnia opinia: 3.72/5.

Marcin Jaworski
4/5

Historia pojazdu dostarczona przez n47d20c jest bardzo szczegółowa i pomocna.

Łukasz Zieliński
2/5

Kłopoty z dwulitrowym silnikiem N47 od BMW sprawiają, że wiele osób zastanawia się nad sensownością zakupu pojazdu z tym silnikiem ze względu na potencjalne problemy i wysokie koszty serwisowania.

Maria Dudek
2/5

Wiele modeli BMW z silnikiem N47, takich jak seria 1, seria 3, seria 5 oraz X3, cierpi z powodu problemów z rozrządem, co może prowadzić do poważnych uszkodzeń.

Kazimierz Malinowski
4/5

Opinie o samochodach na n47d20c pomagają mi w podjęciu decyzji dotyczących serwisu mojego pojazdu.

Roman Nowicki
2/5

Rozrząd w silniku N47 jest uważany za główny problem, a jego umieszczenie z tyłu, od strony skrzyni biegów, sprawia dodatkowe trudności przy wymianie.

Łukasz Malinowski
2/5

Mechanicy zalecają wymianę całej jednostki silnika N47 zamiast naprawy, gdyż zaniedbanie wymiany rozrządu może prowadzić do zerwania łańcucha i zniszczenia silnika.

Ryszard Olszewski
3/5

Z mojej perspektywy, największym problemem silnika N47 od BMW jest rozrząd, który może ulec rozciągnięciu nawet przy stosunkowo niskich przebiegach. Zaniedbanie wymiany tej części może prowadzić do poważnych uszkodzeń i konieczności wymiany całego silnika, co zdecydowanie wpływa na niekorzystną opinię o tym silniku.

Jan Kamiński
5/5

Mimo wysokich kosztów, wymiana łańcucha rozrządu silnika N47 wydaje się być uzasadniona, aby uniknąć większych problemów w przyszłości.

Ewa Kowalski
5/5

W środowisku mechaników panuje opinia, że lepiej jest wymienić całą jednostkę silnika N47, niż naprawiać pojedyncze elementy.

Wojciech Pawłowski
5/5

Charakterystyka silnika N47 jest imponująca, ponieważ napędza zarówno mniejsze auta kompaktowe, jak i większe SUV-y.

Grzegorz Król
3/5

Moim zdaniem silnik N47 od BMW jest popularny, ale niestety charakteryzuje go skomplikowany i drogi rozrząd, który może sprawiać wiele problemów. Wymiana całej jednostki silnika może być konieczna, co z pewnością generuje wysokie koszty.

Marek Dudek
4/5

Auto ekspert na stronie n47d20c dostarcza cenne porady i informacje dotyczące silnika N47 od BMW.

Barbara Adamczyk
4/5

Znakomite artykuły na temat problemów z silnikiem N47 od BMW na stronie n47d20c pomagają mi zrozumieć potencjalne zagrożenia i sposób ich uniknięcia.

Maria Szymański
4/5

Moje konto na stronie n47d20c pozwala mi na łatwe śledzenie historii pojazdu i zamówionych raportów.

Agnieszka Mazur
4/5

Pojedyncze raporty na stronie są łatwe do zrozumienia i czytelne, co ułatwia korzystanie z serwisu.

Piotr Mazur
2/5

Wymiana rozrządu w silniku N47 jest kosztowna, ale konieczna, aby uniknąć poważnych uszkodzeń i zapewnić dalszą sprawność silnika.

Maria Olszewski
5/5

Silnik N47 od BMW jest jedną z najczęściej montowanych jednostek w samochodach koncernu BMW, co świadczy o jego popularności.

Andrzej Wróbel
5/5

Silnik N47 często montowany jest w modelach takich jak seria 1, seria 3, seria 5 oraz X3, co potwierdza jego wszechstronność.

Joanna Wojciechowski
5/5

Problemy z dwulitrowym silnikiem N47 od BMW wynikają głównie z jego skomplikowanego i kosztownego rozrządu.

Marek Olszewski
4/5

Proces zamawiania raportu na stronie jest intuicyjny i przejrzysty, co ułatwia użytkownikom korzystanie z usługi.

Maria Jankowski
5/5

Mimo negatywnych opinii na temat silnika N47, warto zauważyć, że jest to motor cieszący się dużym uznaniem.

Elżbieta Baran
4/5

Aktualności na stronie n47d20c są regularnie aktualizowane, co świadczy o zaangażowaniu twórców w dostarczanie nowych informacji.

Marek Kowalczyk
2/5

Silnik N47 od BMW jest notorycznie krytykowany za skomplikowany i drogi system rozrządu, co sprawia, że serwisowanie tego silnika może być kosztowne.

Beata Szymański
4/5

Baza wiedzy na tej stronie zawiera wiele przydatnych informacji dla właścicieli samochodów z dwulitrowym silnikiem N47.

Kinga Wójcik
4/5

Z czego wynikają problemy z dwulitrowym silnikiem N47 od BMW Jest to bardzo użyteczna strona dla posiadaczy samochodów z tym silnikiem.

Dariusz Stępień

Jestem Dariusz, ekspert i pasjonat strony internetowej Apetiblock Opinie. Moja misja to dostarczanie rzetelnych recenzji produktów, firm i usług. Na moim portalu znajdziesz informacje, których potrzebujesz, oparte na autentycznych opiniach użytkowników. Dzięki mojej wiedzy i zaangażowaniu pomagam innym w dokonywaniu świadomych wyborów zakupowych. Moja pasja do testowania i oceniania różnych produktów sprawia, że zawsze staram się dostarczyć najbardziej wartościowe informacje dla naszej społeczności online.

Go up