Opinie na temat silnika 1.0 TCE

Renault 1.0 TCe - Opinie i informacje

Silnik Renault 1.0 TCe 91KM-101KM H4Dt

Kategoria: Silniki Renault TCe / SCe / VVT

Opis: Silniki Renault TCe / SCe / VVT są stosowane w samochodach marki. Silnik Renault 1.0 12V TCe 91-101KM wszedł do produkcji w roku 2019 i zasila modele Dacia Duster II oraz Renault Clio V i Captur II. Jest to trzycylindrowy silnik wyposażony w turbosprężarkę, z wtryskiem wielopunktowym, sprzężony z 5-biegową manualną skrzynią biegów. Pomimo swojej wielkości, silnik ten świetnie radzi sobie nawet z rozpędzeniem Dacii Duster. Jego reakcja na dodanie gazu jest dobra, co zawdzięcza się turbinie oraz dobrze zestrojonej skrzyni biegów, co sprawia, że jazda tym modelem jest komfortowa.

Zalety:

  • Przyzwoita kultura pracy
  • Dobra dynamika dzięki turbosprężarce
  • Niski poziom spalania
  • Brak filtra GPF

Wady:

  • Skrzynia 5-biegowa
  • Duże spalanie na autostradzie

Specyfikacja:

  • Rodzaj układu: 3-cylindrowy
  • Ilość zaworów: 12
  • Typ wtrysku: wielopunktowy
  • Turbosprężarka

Opinie użytkowników

Średnia ocena użytkowników: Średnia (głosów: 13) (8.3)

Głosy według opinii użytkowników: 9 Tak, 4 Nie

Najbardziej awaryjna część: Silnik (65%)

Opinie użytkowników:

02.04.2024 Dacia Duster 2

Średnia: (10.0)

Opinia: Najlepszy silnik obecnie na rynku, bezkonkurencyjny, bijący na głowę wszelkiej maści Japończyków oraz Niemców. Pękło już 400 tys. Z czego połowa po mieście i nie bierze grama oleju, kultura pracy silnika wzorowa. Najlepsza konstrukcja, tyle w temacie. Taksówkarz.

Trwałość: 10.0/10

Utrzymanie: 10.0/10

Dynamika: 10.0/10

Zalety: Trwałość, bezawaryjność, komfort.

Wady: Brak.

Spalanie: 10.0 l/100km

Polecam

25.12.2023 Dacia Duster II

Średnia: (1.3)

Opinia: Silnik po 1,6 tys. km zużywał 1,5 l. oleju silnikowego na 1 tys. km

Trwałość: 1.0/10

Utrzymanie: 1.0/10

Dynamika: 2.0/10

Wady: Jakby brak, "nadmierne" zużycie oleju silnikowego. Brak reakcji gwarancyjnej producenta i dealera.

Spalanie: 7.5 l/100km

Odradzam

11.12.2023 Dacia Duster 2

Średnia: (4.0)

Opinia: Miałem w pierwszym Dacia Duster 1.3 tce i kompletnie nic się nie działo. Dynamika i kultura na duży plus. Natomiast w kolejnym Dusterze żony wzięliśmy 1.0tce z LPG i tu są częste problemy.

Trwałość: 6.0/10

Utrzymanie: 5.0/10

Dynamika: 1.0/10

Zalety: Oszczędny jak się powoli jeździ

Wady: Częste awarie, kultura pracy- raczej brak, mało dynamiczny, głośny, szarpał przy ruszaniu na zimnym

Spalanie: 8.0 l/100km

Odradzam

18.06.2023 Dacia Duster 2

Średnia: (6.3)

Opinia: Silnik w Dacii Duster jest za słaby. Po porannym rozruchu podszarpuje i to mimo tego ze serwis już robił 3 razu aktualizacje softa.

Trwałość: 6.0/10

Utrzymanie: 5.0/10

Dynamika: 1.0/10

Zalety: Oszczędny jak się powoli jeździ

Wady: Częste awarie, kultura pracy- raczej brak, mało dynamiczny, głośny, szarpał przy ruszaniu na zimnym

Spalanie: 8.0 l/100km

Odradzam

Średnia opinia: 3.57/5.

Monika Nowak
5/5

Silnik Renault 1.0 TCe 91KM-101KM H4Dt jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które szukają pojazdu o dobrej dynamice, niskim poziomie spalania oraz bezproblemowej kulturze pracy. Jednostka ta świetnie sprawdza się w warunkach miejskich i na krótsze trasy, co czyni jazdę przyjemną i komfortową.

Marcin Wojciechowski
3/5

Mimo niewielkiej pojemności, silnik 1.0 TCe potrafi sprawnie rozpędzić samochód, co czyni go odpowiednim wyborem dla osób preferujących jazdę miejską.

Tadeusz Włodarczyk
3/5

Silnik Renault 1.0 TCe 91KM-101KM H4Dt jest stosowany w popularnych modelach Dacia Duster II oraz Renault Clio V i Captur II, co świadczy o jego uniwersalności.

Bożena Kowalski
5/5

Silnik TCe jest rewelacyjnym wyborem dla osób szukających pojazdów do użytku miejskiego lub na krótsze trasy. Jestem pod wrażeniem jego przyzwoitej kultury pracy oraz dobrej dynamiki, co sprawia, że jazda nim nie sprawia problemów. Dodatkowo, niski poziom spalania oraz brak filtra GPF są ogromnymi atutami tego silnika. Turbosprężarka świetnie współpracuje z jednostką, co pozwala na sprawniejsze rozpędzenie pojazdu.

Roman Kwiatkowski
2/5

Silnik TCe z LPG ma częste problemy, co wymaga częstych wizyt w ASO z powodu różnych awarii związanych zarówno z silnikiem, jak i instalacją gazową.

Danuta Kaczmarek
3/5

Silnik 1.0 TCe jest idealnym rozwiązaniem dla osób szukających pojazdów do użytku miejskiego lub na krótsze odcinki, ze względu na dobrą dynamikę turbosprężarki i niski poziom spalania.

Justyna Jaworski
5/5

Silnik Renault 1.0 TCe 91KM-101KM H4Dt to konstrukcja, która bije na głowę konkurencję, jak potwierdzają użytkownicy. Trwałość tego silnika jest imponująca, a jego bezawaryjność oraz komfort jazdy są niezaprzeczalnymi atutami. Dodatkowo, kultura pracy silnika jest wzorowa, co sprawia, że użytkownicy są bardzo zadowoleni z tego wyboru.

Renata Mazur
4/5

Wtrysk wielopunktowy w silniku 1.0 TCe sprawia, że jest to jednostka ekonomiczna i wydajna.

Monika Wiśniewski
3/5

Warto zauważyć, że silnik 1.0 TCe posiada dobrze zestrojoną skrzynię biegów, co przekłada się na komfortową jazdę oraz brak problemów podczas użytkowania pojazdu.

Jerzy Wiśniewski
4/5

Silnik 1.0 TCe jest rewelacyjnym rozwiązaniem dla codziennego użytku miejskiego lub na krótsze trasy.

Dorota Kaczmarek
5/5

Podsumowując, silnik 1.0 TCe marki Renault to doskonały wybór dla osób, które cenią sobie efektywność, ekonomiczność i niezawodność. Jego dobra dynamika, niskie zużycie paliwa oraz kultura pracy sprawiają, że jest to jedna z najlepszych konstrukcji dostępnych na rynku.

Kazimierz Stępień
3/5

Jednostka 1.0 TCe jest stosunkowo trwała i bezawaryjna, co potwierdzają opinie użytkowników oraz dane dotyczące trwałości i utrzymania.

Henryk Kowalski
5/5

Jestem mile zaskoczony efektywnością silnika 1.0 TCe w Dacii Duster. Pomimo niewielkiej pojemności, jednostka ta potrafi poradzić sobie nawet z trudniejszymi warunkami drogowymi. Dodatkowo, oszczędność paliwa oraz brak problemów z filtrem GPF sprawiają, że jest to doskonały wybór dla osób ceniących ekonomiczność i niezawodność.

Elżbieta Lewandowski
2/5

Kultura pracy silnika 1.0 TCe pozostawia wiele do życzenia, jest głośny i mało dynamiczny, co może wpływać negatywnie na komfort jazdy.

Renata Kowalski
3/5

Wtrysk wielopunktowy oraz brak filtra GPF to dodatkowe atuty silnika 1.0 TCe, co wpływa pozytywnie na jego użytkowanie.

Krzysztof Dąbrowski
4/5

Jazda modelem z silnikiem 1.0 TCe jest komfortowa dzięki dobrze zestrojonej skrzyni biegów i kulturze pracy silnika.

Elżbieta Kozłowski
2/5

Nie polecam silnika 1.0 TCe ze względu na nadmierne zużycie oleju silnikowego, co jest problemem, który może prowadzić do dodatkowych kosztów związanych z jego utrzymaniem.

Aleksandra Grabowski
4/5

Silnik trzycylindrowy wyposażony w turbosprężarkę w modelach Dacia Duster II oraz Renault Clio V i Captur II zapewnia dobrą dynamikę i responsywność.

Jacek Malinowski
4/5

Brak filtra cząstek stałych oraz niskie spalanie to ogromne atuty silnika Renault 1.0 TCe.

Kinga Krawczyk
2/5

Po porannym rozruchu silnik 1.0 TCe w Dacii Duster może szarpać, nawet po aktualizacji oprogramowania, co może być irytujące dla kierowcy i pasażerów.

Marek Jabłoński
4/5

Silnik Renault 1.0 TCe 91KM-101KM H4Dt jest doceniany przez użytkowników za przyzwoitą trwałość oraz brak awaryjności, co potwierdza jego wysoką ocenę.

Aleksandra Pawłowski

Jestem Aleksandra, ekspert z portalu Apetiblock Opinie. Specjalizuję się w recenzowaniu różnorodnych produktów, firm i usług. Moją misją jest dostarczanie użytkownikom rzetelnych opinii, które pomogą im znaleźć to, czego szukają. Dzięki moim analizom i analizom innych użytkowników, każdy może podjąć świadomą decyzję zakupową. Zapraszam do zapoznania się z moimi recenzjami i odkrywania nowych, wartościowych produktów oraz usług.

Go up