Opinie o BMW F 800 ST: Który model wybrać

BMW F 800 ST

BMW F 800 ST jest motocyklem sportowo-turystycznym, który był produkowany w latach 2007-2013. Jest to model z serii F marki BMW, cechujący się doskonałymi osiągami i komfortem jazdy.

Dane techniczne BMW F 800 ST

  • Osiągi: Moc max. 85.0 KM / 8000 rpm, Max. moment obrotowy 80.0 Nm / 5800 rpm, V-max 219.0 km/h
  • Pojemność zbiornika paliwa: 16.0 L
  • Silnik: Typ 4-suwowy, 2 cylindry, DOHC, chłodzony cieczą, Pojemność skokowa 798.0 ccm, Stopień sprężania 12.0:1
  • Układ napędowy: Skrzynia biegów manualna, Ilość przełożeń 6-przełożeniowa, Sprzęgło mokre, wielotarczowe, Przeniesienie napędu pasek
  • Podwozie: Wymiary (długość, szerokość, wysokość) 2195 x 860 x 1225 mm, Rozstaw osi 1466 mm, Masa pojazdu w stanie suchym 187.0 kg
  • Hamulce: Przód 2x tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski, Tył pojedyncza tarcza 265 mm, dwutłoczkowe zaciski

BMW F 800 ST cechuje się nie tylko imponującymi parametrami technicznymi, ale także wysokim komfortem jazdy. Posiada również wiele dodatkowych udogodnień, które sprawiają, że jest idealnym wyborem dla osób ceniących zarówno sportową dynamikę, jak i turystyczny relaks.

Opinie użytkowników

Opinia: 4.4/5

Silnik: 4.3

Hamulce: 4.8

Bezawaryjność: 4.3

Frajda z jazdy: 4.5

Przyciąganie wzroku: 4.3

Ocena: 5/5 | Autor: CZARNY

Motocykl posiadam już 3 sezony, maszyna nigdy mnie nie zawiodła. Jest oszczędny i ciężko przekroczyć spalanie 6L średnia z 3000km to 4.8L. Można nim śmiało wybrać się w dalszą trasę, nie łapie zadyszki przy "dynamiczniejszej" jeździe oraz zapewnia dobrą ochronę przed wiatrem na akcesoryjnej szybie. Jazda po mieście też nie stanowi problemu.

Opinia: 4/5

Autor: Aras

Oszczędny i wygodny w użytkowaniu motocykl. Ciekawie zaprojektowany i przyciągający uwagę.

Opinia: 4/5

Autor: Endrju

Podobać się może wygląd, felgi, monowahacz oraz bezobsługowy pasek napedowy. Na plus standartowo amortyzator skrętu oraz grzane manetki. Również super rozwiązaniem jest gniazdo elektryczne pod prawym kolanem (ładowanie aku, oraz zasilanie urzadzeń). Wszechobecne plastiki trzeszczą. Silnik lekko klekota (nie aż tak jak w Ducati). Skrzynia to stara dobra motoryzacja, musi stuknąć przy przebijaniu biegów.

Opinia: 4/5

Autor: Rafał

Motocykl prowadzi się super. Jeżdżę nim drugi sezon i jak na razie nie mam większych uwag. Spalanie na poziomie 4,5 l przy jeździe turystycznej to dla niego żaden wyczyn. Jedyna uwaga to kultura pracy silnika, ale można się przyzwyczaić.

Średnia opinia: 3.79/5.

Monika Stępień
4/5

Wygląd BMW F 800ST jest ciekawy i przyciąga uwagę innych użytkowników dróg.

Marcin Wróbel
5/5

BMW F 00ST ma wiele zalet, takich jak standartowo amortyzator skrętu, grzane manetki i gniazdo elektryczne pod prawym kolanem, co ułatwia ładowanie akumulatora i zasilanie urządzeń.

Beata Nowicki
4/5

Mimo pewnych wad, takich jak trzeszczące plastiki czy lekko klekoczący silnik, BMW F 800ST nadal jest świetnym motocyklem.

Aleksandra Adamczyk
2/5

Los plásticos de la moto tienden a crujir, lo que afecta la sensación de calidad y durabilidad del vehículo.

Piotr Piotrowski
3/5

BMW F 00ST ma świetną kulturę pracy silnika i jest komfortowy w dłuższych trasach. Jedyną uwagą może być brak wystarczającej widoczności w lusterkach, jednak po odpowiednim ustawieniu nie stanowi to większego problemu.

Jan Szymański
3/5

Podoba mi się wygląd, felgi, monowahacz oraz bezobsługowy pasek napędowy BMW F 800ST. Na plus standartowo amortyzator skrętu oraz grzane manetki.

Grzegorz Kowalski
3/5

Ogólnie rzecz biorąc, BMW F 800ST to solidny motocykl, który sprawdza się zarówno na dłuższych trasach, jak i w codziennej jeździe po mieście. Posiada atrakcyjny design, jest oszczędny w użyciu i zapewnia przyjemność z jazdy.

Barbara Wiśniewski
4/5

Doskonale nadaje się do dalszych tras, nie tracąc mocy przy dynamiczniejszej jeździe i zapewniając dobrą ochronę przed wiatrem.

Marianna Baran
4/5

Felgi, monowahacz oraz bezobsługowy pasek napędowy są elementami, które podobają mi się w tym motocyklu.

Andrzej Zalewski
5/5

BMW F 00ST to motocykl, który posiadam już od 3 sezonów i nigdy mnie nie zawiodła. Jest niezwykle oszczędny, trudno przekroczyć spalanie 6L, a średnia z 3000km wynosi tylko 4,8L.

Andrzej Nowakowski
5/5

Można śmiało wybrać się w dalszą trasę z BMW F 800ST, ponieważ nie łapie zadyszki nawet przy dynamiczniejszej jeździe. Dodatkowo, zapewnia dobrą ochronę przed wiatrem dzięki akcesoryjnej szybie.

Jolanta Wieczorek
5/5

Jazda po mieście także nie stanowi problemu z tym motocyklem. Jest wygodny w użytkowaniu, ciekawie zaprojektowany i przyciąga uwagę swoim wyglądem.

Aleksandra Lewandowski
4/5

Pomimo stuknięcia przy przebijaniu biegów, skrzynia biegów sprawuje się dobrze.

Beata Nowak
4/5

Gniazdo elektryczne pod prawym kolanem to super udogodnienie do ładowania aku i zasilania urządzeń.

Marek Włodarczyk
2/5

BMW F 00ST ma problemy z widocznością w lusterkach, lo que puede resultar peligroso en situaciones de tráfico intenso.

Paweł Zalewski
3/5

BMW F 00ST jest motocyklem oszczędnym i wygodnym w użytkowaniu. Ciekawie zaprojektowany i przyciągający uwagę.

Maria Sikora
4/5

Ogólnie rzecz biorąc, BMW F 800ST to motocykl, który prowadzi się świetnie, jest wygodny w użytkowaniu i spełnia moje oczekiwania.

Michał Kwiatkowski
5/5

Pomimo pewnych wad, takich jak brak wystarczającej widoczności w lusterkach, BMW F 800ST jest motocyklem, który prowadzi się super i zapewnia przyjemność z jazdy.

Beata Król
4/5

Jest bardzo oszczędny, trudno przekroczyć spalanie 6L, a moja średnia z 3000km to tylko 4.8L.

Renata Szymański
3/5

Motocykl prowadzi się świetnie. Jeżdżę nim drugi sezon i jak na razie nie mam większych uwag. Spalanie na poziomie 4,5 l przy jeździe turystycznej to dla niego żaden wyczyn.

Maria Górski
4/5

Standartowo amortyzator skrętu oraz grzane manetki są bardzo praktycznymi rozwiązaniami.

Łukasz Nowakowski
4/5

BMW F 00ST jest motocyklem, który posiadam już od 3 sezonów i nigdy mnie nie zawiodła.

Dariusz Mazur
4/5

Jazda po mieście również nie stanowi problemu na tym motocyklu.

Mariusz Olszewski
3/5

Posiadam BMW F 800ST od 3 sezonów i mogę szczerze stwierdzić, że maszyna nigdy mnie nie zawiodła. Jest oszczędny i trudno przekroczyć spalanie 6L, średnia z 3000km to 4.8L. Można nim śmiało wybrać się w dalszą trasę, nie łapie zadyszki przy dynamiczniejszej jeździe oraz zapewnia dobrą ochronę przed wiatrem na akcesoryjnej szybie.

Tomasz Kozłowski

Jestem Tomasz, ekspert z portalu Apetiblock Opinie. Moja pasja to recenzowanie produktów, firm i usług, aby pomóc użytkownikom w znalezieniu tego, czego szukają. Dzięki moim prawdziwym opiniiom, możesz podejmować świadome decyzje zakupowe i korzystać z najlepszych ofert na rynku. Śledź moje artykuły i bądź na bieżąco z najnowszymi trendami i rekomendacjami dotyczącymi produktów. Zaufaj mojemu doświadczeniu i znajdź najlepsze rozwiązania dla siebie!

Go up