BMW F 800 ST
BMW F 800 ST jest motocyklem sportowo-turystycznym, który był produkowany w latach 2007-2013. Jest to model z serii F marki BMW, cechujący się doskonałymi osiągami i komfortem jazdy.
Dane techniczne BMW F 800 ST
- Osiągi: Moc max. 85.0 KM / 8000 rpm, Max. moment obrotowy 80.0 Nm / 5800 rpm, V-max 219.0 km/h
- Pojemność zbiornika paliwa: 16.0 L
- Silnik: Typ 4-suwowy, 2 cylindry, DOHC, chłodzony cieczą, Pojemność skokowa 798.0 ccm, Stopień sprężania 12.0:1
- Układ napędowy: Skrzynia biegów manualna, Ilość przełożeń 6-przełożeniowa, Sprzęgło mokre, wielotarczowe, Przeniesienie napędu pasek
- Podwozie: Wymiary (długość, szerokość, wysokość) 2195 x 860 x 1225 mm, Rozstaw osi 1466 mm, Masa pojazdu w stanie suchym 187.0 kg
- Hamulce: Przód 2x tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski, Tył pojedyncza tarcza 265 mm, dwutłoczkowe zaciski
BMW F 800 ST cechuje się nie tylko imponującymi parametrami technicznymi, ale także wysokim komfortem jazdy. Posiada również wiele dodatkowych udogodnień, które sprawiają, że jest idealnym wyborem dla osób ceniących zarówno sportową dynamikę, jak i turystyczny relaks.
Opinie użytkowników
Opinia: 4.4/5
Silnik: 4.3
Hamulce: 4.8
Bezawaryjność: 4.3
Frajda z jazdy: 4.5
Przyciąganie wzroku: 4.3
Ocena: 5/5 | Autor: CZARNY
Motocykl posiadam już 3 sezony, maszyna nigdy mnie nie zawiodła. Jest oszczędny i ciężko przekroczyć spalanie 6L średnia z 3000km to 4.8L. Można nim śmiało wybrać się w dalszą trasę, nie łapie zadyszki przy "dynamiczniejszej" jeździe oraz zapewnia dobrą ochronę przed wiatrem na akcesoryjnej szybie. Jazda po mieście też nie stanowi problemu.
Opinia: 4/5
Autor: Aras
Oszczędny i wygodny w użytkowaniu motocykl. Ciekawie zaprojektowany i przyciągający uwagę.
Opinia: 4/5
Autor: Endrju
Podobać się może wygląd, felgi, monowahacz oraz bezobsługowy pasek napedowy. Na plus standartowo amortyzator skrętu oraz grzane manetki. Również super rozwiązaniem jest gniazdo elektryczne pod prawym kolanem (ładowanie aku, oraz zasilanie urzadzeń). Wszechobecne plastiki trzeszczą. Silnik lekko klekota (nie aż tak jak w Ducati). Skrzynia to stara dobra motoryzacja, musi stuknąć przy przebijaniu biegów.
Opinia: 4/5
Autor: Rafał
Motocykl prowadzi się super. Jeżdżę nim drugi sezon i jak na razie nie mam większych uwag. Spalanie na poziomie 4,5 l przy jeździe turystycznej to dla niego żaden wyczyn. Jedyna uwaga to kultura pracy silnika, ale można się przyzwyczaić.