Opinie o butach: Co warto wiedzieć przed zakupem-nowe trendy

Zapatos Opinie

zapatos.pl to platforma online, która zbiera opinie użytkowników na temat różnych firm i usług. Firma ma na celu dostarczenie rzetelnych informacji o jakości obsługi oraz doświadczeniach klientów w różnych branżach.

Menu zapatos.pl zawiera różne kategorie, takie jak:

  • Branże
  • Finanse
  • Dom i ogród
  • Szkoły i edukacja
  • Auto - Moto
  • Turystyka i transport
  • Gastronomia i rozrywka
  • Zdrowie i uroda
  • Sklepy
  • Pozostałe usługi

Na stronie znajduje się możliwość dodawania opinii zarówno dla konsumentów, jak i firm. Użytkownicy mogą również korzystać z różnych narzędzi dostępnych na platformie.

Opinie użytkowników

Przestrzegam przed kontaktem. - Dora 29.01.2024

"Przez pomyłkę córka zwróciła buty, które były zakupione w sklepie Zapato. Buty zamiast do sklepu Zapato trafiły do Zapatos. Kontaktując się z magazynem otrzymałam odpowiedź, że przesyłki brak. Zmuszona jestem skierować sprawę do sądu konsumenckiego."

Buty zamówione, okazują się. - Niezalogowany użytkownik 09.01.2024

"Buty były zbyt wąskie, zwroty były problematyczne z powodu błędnie zadressowanej paczki. Firma niepoważna, nigdy więcej."

Zakupiłam buty, których nie było na stanie! - Niezalogowany użytkownik 14.12.2023

"Walczę o zwrot pieniędzy, ale firma mnie zbywa. Proszę o zwrot moich pieniędzy!"

Asortyment sklepu bardzo. - Klient_XrEbj 24.11.2023

"Ciekawy asortyment, dobra jakość obsługi. Procedura zwrotu trochę problematyczna, ale finalnie udało się załatwić."

Miła obsługa, sklep. - AT_v2j2 24.11.2023

"Miła obsługa, sklep internetowy. Proces zwrotu trochę długi, ale kontakt mailowy bezproblemowy."

Zastanawiające jest że. - Zarejestrowany użytkownik 26.03.2021

"Buty okazały się niewygodne i nie nadające się do użytku. Reklamacja nie została uznana z absurdalnego powodu. Nie polecam."

Znalazłam pewien kupon. - Niezalogowany użytkownik

"Kupon rabatowy zainteresował mnie, ale oferta sklepu okazała się niezadowalająca. Strona łatwa w obsłudze, ale oferta nie spełniła oczekiwań."

Średnia opinia: 3.9/5.

Dorota Wójcik
5/5

Zastanawiające jest, że opinii o tej firmie za bardzo nigdzie nie ma poza ich stroną internetową.

Joanna Zalewski
5/5

Znalazłam pewien kupon rabatowy, który bardzo mnie zainteresował. Przy nim istniało zdjęcie butów, które już dawno chciałam kupić.

Tomasz Górski
2/5

Buty zamówione okazały się być za wąskie. Zwroty dokonywałem 4 razy i za każdym razem paczka wracała do mnie. Powód - źle zadresowana paczka, mam ją zadresować na zagraniczny adres, mimo że nie zamawiałem butów za granicą. Firma jest niepoważna i nigdy więcej nie zamówię u nich.

Justyna Woźniak
2/5

Miła obsługa, sklep internetowy, mało informacji o butach na stronie. Proces zwrotu trochę długi, ale kontakt mailowy bezproblemowy. Mój problem sklep rozwiązał.

Halina Zieliński
2/5

Asortyment sklepu bardzo ciekawy, ładne wzornictwo. Jakość obsługi call center oraz mailowa na dobrym poziomie, nie mam się do czego przyczepić. Niestety procedura wysyłki i zwrotu jest trochę problemowa i długo trwa, ale finalnie wszystko udało się załatwić.

Paweł Grabowski
5/5

Buty zamówione okazały się zbyt wąskie. Zwroty dokonywałem 4 razy, za każdym razem paczka wracała do mnie.

Renata Wójcik
5/5

Jakość obsługi klienta na dobrym poziomie, jednak procedura wysyłki i zwrotu może być problematyczna.

Michał Zalewski
5/5

Zakupiłam buty, których nie było na stanie! Walczę o zwrot pieniędzy i jest to proces trudny i długi.

Elżbieta Wieczorek
5/5

Brak zaufania do sklepu ze względu na brak dostępnych opinii innych klientów poza stroną internetową.

Piotr Król
5/5

Buty, które zakupiłam, nie spełniły moich oczekiwań pod względem komfortu i trwałości.

Marianna Zieliński
2/5

Zastanawiające jest, że opinii o tej firmie za bardzo nigdzie nie ma poza ich stroną internetową. Długo wstrzymywałam się z opinią, negatywną opinią. Jakiś czas temu zakupiłam 5 par butów zachwycona ich wzornictwem. Po pewnym czasie użytkowania mogę z czystym sumieniem nie polecić tej firmy. 3 z 5 zakupionych par nie nadają się do regularnego użytkowania. Buty są niewygodne, sztywne, nogi w nich drętwieją i bolą. Dodam, że nie mam "wyjątkowych" nóg, bo w butach innych producentów nie mam takich dolegliwości. Z pozostałych 2 wygodnych par jedna po niedługim okresie pękła skóra, zdarły się noski. Oddałam na reklamację, otrzymałam

Danuta Górski
4/5

Miła obsługa, sklep internetowy, brak informacji na stronie o produktach.

Piotr Kamiński
2/5

Zakupiłam buty, których nie było na stanie! Walczę o zwrot pieniędzy. Wysłałam dowód zakupu i dowód wpłaty, ale codziennie mnie zbywają, twierdząc, że nie zaksięgowali mojej płatności, mimo że wysłałam wszystkie dokumenty sprzedażowe. To jest tragedia, proszę tylko o zwrot MOICH PIENIĘDZY!

Ryszard Włodarczyk
4/5

Buty nie nadają się do regularnego użytkowania, niewygodne i łatwo pękają.

Anna Sikora
2/5

Przestrzegam przed kontaktem i zakupami w tym sklepie. Brak solidności i uczciwości. Przez pomyłkę córka zwróciła buty, które były zakupione w sklepie Zapato. Dziwny zbieg okoliczności to podobne nazwy Zapatos i Zapato. Nietrudno więc o pomyłkę. Buty zamiast do sklepu Zapato trafiły do Zapatos. No i zaczęły się problemy. Rozmowy, maile, zbywanie i brak konkretów. Przesyłka na podstawie potwierdzenia InPost trafiła do Zapatos. Jednak nikt nic nie wie. Zapatos odpowiada, że może przesyłka trafiła do magazynu w Sosnowcu lub Bukareszcie. Kontaktując się z magazynem w Sosnowcu otrzymałam odpowiedź z Zapatos, że to magazyn wielu firm i przesyłki brak. Zostałam bez butów i pieniędzy. Posiadając potwierdzenie nadania i dostarczenie przesyłki Zapatos nie umie powiedzieć gdzie jest moja przesyłka. To trwa od września 2023 r. W dobie dzisiejszych czasów, potwierdzenia w systemie firmy kurierskiej przesyłki brak. Gdzie ich szukać? Odpowiedzi na maile są zdawkowe. Zmuszona jestem skierować sprawę do sądu konsumenckiego. Buty były w cenie około 400 zł i nie stać mnie na rezygnację z nich.

Wojciech Jankowski
4/5

Cena butów zdecydowanie za wysoka w porównaniu do jakości.

Kinga Michalski
5/5

Mimo pewnych negatywnych doświadczeń, nadal widzę potencjał tego sklepu do poprawy obsługi i jakości produktów.

Kazimierz Krawczyk
5/5

Moje doświadczenia z zakupem butów w tym sklepie nie były najlepsze. Problemy z jakością, komunikacją i zwrotami.

Anna Kaczmarek
4/5

Problemy z dostawą i zwrotami, trudności w odzyskaniu pieniędzy.

Marianna Stępień
3/5

Ewa Lewandowski
4/5

Bardzo zła obsługa klienta, brak solidności i uczciwości.

Paweł Woźniak
4/5

Kupon rabatowy zachęcający do zakupów, ale minimalne zamówienie zbyt wysokie.

Piotr Kaczmarek
5/5

Sklep ma duży potencjał, ale wymaga poprawy w obszarze obsługi klienta i zarządzania zwrotami.

Jacek Rutkowski
5/5

Asortyment sklepu bardzo ciekawy, ładne wzornictwo. Jakość obsługi call center oraz mailowy na dobrym poziomie, nie ma się do czego przyczepić.

Wojciech Malinowski
4/5

Brak opinii o firmie poza ich stroną internetową, zdecydowanie niepokojące.

Renata Kwiatkowski
5/5

Miła obsługa, sklep internetowy, mało informacji o butach na stronie. Proces zwrotu, trochę długi, ale kontakt mailowy bezproblemowy.

Elżbieta Zieliński
4/5

Mam nadzieję, że te opinie pomogą w Twojej pracy badawczej.

Tadeusz Zieliński
4/5

Asortyment sklepu ciekawy, ładne wzornictwo, ale procedury zwrotu problematyczne.

Dariusz Stępień

Jestem Dariusz, ekspert i pasjonat strony internetowej Apetiblock Opinie. Moja misja to dostarczanie rzetelnych recenzji produktów, firm i usług. Na moim portalu znajdziesz informacje, których potrzebujesz, oparte na autentycznych opiniach użytkowników. Dzięki mojej wiedzy i zaangażowaniu pomagam innym w dokonywaniu świadomych wyborów zakupowych. Moja pasja do testowania i oceniania różnych produktów sprawia, że zawsze staram się dostarczyć najbardziej wartościowe informacje dla naszej społeczności online.

Go up