FastTony Opinie
STOP! Zatrzymaj się! Zadziałało? To jeden z bardziej prymitywnych sposobów zwracania uwagi odbiorców. Można powiedzieć łopatologiczny, bo metaforyczną łopatą uderzamy w procesy poznawcze. Ale przecież można zwracać uwagę odbiorców. subtelniej, ciuteczkę. W tym artykule opiszę 7 sposobów wraz z przykładami! Jak przyciągnąć klientów? Ale po co w ogóle zwracać uwagę odbiorców? Bo możesz tworzyć najbardziej cudowne rzeczy na świecie, ale jak nikt nie zwróci na nie uwagi, to nikt nie kupi. Takie wiesz… mruganie po ciemku do potencjalnego partnera, partnerki. Wszystko fajnie, ale ta osoba się o tym nie dowie.
Sposób #1: Wzbudź strach, to motor marketingu
Lęk przed stratą jest według zasad psychologicznych silniejszy niż lęk przed zyskiem. Dlatego w pierwszym zdaniu w pierwszej linijce powiedz, co się stanie, jeśli odbiorca nie przeczyta lub nie obejrzy treści do końca. W tym przypadku dochodzi do głosu także FOMO, czyli strach przed ominięciem czegoś ważnego. No ale właśnie – to “coś” musi być ważne dla widza, dlatego zaprezentuj kawa na ławę, o co Ci tak naprawdę chodzi.
Sposób ten możesz wykorzystać, mówiąc: Zostań do końca, aby już nigdy. Aby już nigdy nie przypalić patelni, aby nigdy nie zatrzeć silnika, aby nigdy nie spóźnić się do pracy.
Opinie użytkowników
Średnia opinia: 3.82/5.