Jean Louis David - opinie
W Polsce Jean Louis David jest największą i najbardziej rozpoznawalną marką fryzjerską. Posiadają blisko 70 salonów w największych miastach Polski, z ponad 500 fryzjerami pracującymi w ich salonach. Marka JLD intensywnie rozwija również usługi kosmetyczne, mając 12 gabinetów kosmetycznych z nowoczesną i klasyczną kosmetyką dla Pań i Panów. W ramach swojego rozwoju stworzyli także sklep internetowy, oferując profesjonalne produkty najlepszych marek dla pielęgnacji, poprawy atrakcyjności i dobrego samopoczucia.
Zależy im na tym, aby zakupy były inspirujące i zachęcające do zmian w wyglądzie klientów, dlatego oferują szeroki asortyment profesjonalnych produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb. Współpracują tylko z wiarygodnymi dostawcami i oferują jedynie oryginalne produkty, które przynoszą widoczne rezultaty dla klientów. Zalecają również kuracje, które mogą całkowicie odmienić wygląd klientów.
Kontakt: Provalliance Poland Sp. z o.o. - tel. +48605185515, email: [email protected], adres: ul. Domaniewska 39, 02-672 Warszawa, Polska.
Opinie użytkowników
Znak jakości i ochrona kupującego:
Jean Louis David - sklep.jld.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops, co obejmuje zweryfikowaną tożsamość, szyfrowaną transmisję danych oraz przejrzysty proces składania zamówienia. Firma oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł, zapewniając bezpieczeństwo transakcji.
Opinie klientów:
Najbardziej pozytywna opinia: "Ogólnie oceniam sklep, towar i obsługę bardzo dobrze. Przydałoby się jednak więcej dbałości o odwiedzających Was mężczyzn."
Najbardziej krytyczna opinia: "Długi czas oczekiwania, po otrzymaniu przesyłki okazało się, że przysłali inny towar niż został zamówiony. Utrudniony kontakt z obsługą sklepu."
Opinie nt. sklepu Jean Louis David - sklep.jld.pl:
- 5 dni temu: "Jestem bardzo zadowolony, szkoda tylko że spora cześć asortymentu, który mnie interesuje jest niedostępna."
- 18 mar 2024: "Oferujecie towar którego nie macie na stanie. Ostatnio w Waszym sklepie internetowym opłaciłam towar, którego nie mieliście."
Średnia opinia: 4.38/5.