Honda CBR 1100XX Super Blackbird - Opinie
Honda CBR 1100XX Super Blackbird to legendarny motocykl produkowany w latach 1999-2007 przez firmę Honda. Jest to maszyna, która nadal budzi duże zainteresowanie i zachwyt wśród miłośników motocykli.
Ten model charakteryzuje się nie tylko imponującym wyglądem, ale także doskonałymi parametrami technicznymi, co sprawia, że jest uwielbiany przez użytkowników na całym świecie.
Dane techniczne Honda CBR 1100XX Super Blackbird
- Spalanie:
- - Minimalne (eco driving): 5.65 L
- - Średnie (dynamiczne): 6.65 L
- - Maksymalne (full opór): 8.76 L
Opinie użytkowników
Opinia: 4.9/5
Liczba głosów: 19
Autor: krzyh
"Bo to Honda to za mało napisane. 11 lat na XX-e jeżdżę (1997r gaźnik - obecnie posiadam drugiego XX-a z 2002r na wtrysku) przejechałem na nich łącznie ok 90000 km z czego z 80tyś na gaźniku) więc coś mogę powiedzieć o nim . Motocykl wizualnie ponadczasowy. Prowadzi się wyśmienicie, daje radę na torze, świetnie czuje się na winklach, w mieście trzeba się przyzwyczaić co jest bardzo łatwe, przewidywalny, wybacza sporo błędów, z pasażerem, bagażem zero spadków mocy jedzie praktycznie tak samo, kultura pracy silnika i skrzyni. i na koniec: 1. Jest szybki 2. Jest duży 3. Jest mocny 4. Jest ładny 5. Jest mało rozsądny"
Autor: QbaXx
"Nawinalem koło 30tys km. W trasie, mieście i na torach. Nie mam pomysłu co następnego kupić, bo tak mi się podoba jazda na XX"
Autor: Marek
"Motocykl po prostu świetny, mocy pod dostatkiem w każdym momencie. Duża maszyna dla dużych chłopców. Wykonanie bardzo dobre co wiąże się z bezawaryjnością. Co sezon ponad 10 tys.km i tylko eksploatacja, co prawda jego masa może nie jednemu przysporzyć problemów na ciasnym parkingu lub przy przestawianiu w garażu ale da się przełknąć ponieważ jazda to sama przyjemność. Pozycja lekko sportowa ale bardzo wygodna, mam 186 cm wzrostu i 600 km na jeden strzał nie jest problemem (oczywiście postoje na tankowanie). Polecam w 100 %. Pozdrawiam wszystkich użytkowników motobandziorów i przyszłych nabywców"
Autor: Maciusoo
"Cbr 1100 XX. Jeszcze 4 lata temu nie wiedziałem, że taka maszyna w ogóle istnieje. Wystarczyła jedna, krótka przejażdżka gaźnikowcem kumpla, by zakochać się w tym modelu bezgranicznie. Na Cebrę przesiadłem się z Vfr 800Fi i to był doskonały wybór. W większości latam turystycznie, ale gdy trzeba moto potrafi pojechać naprawdę szybko. Duża waga nie jest problemem, przy dobrych oponach rewelacyjnie prowadzi się w szybszych winklach. Byłem także na małym torowaniu i tutaj przy ciasnych zakrętach ta waga była naprawdę odczuwalna i trzeba się było trochę nagimnastykować by szybciej polatać. Mechanicznie nie mam się chyba do czego przyczepić, nawet mimo głośno pracującego kosza sprzęgłowego. Jedyny mankament tych maszyn to regulatory napięcia, na które trzeba zwracać uwagę. Konektory w kostkach lubią śniedzieć i przy braku jednej fazy może nam skopcić alternator i regulator. Dual Cbs Hondy to jeden z najlepszych wynalazków, który nieraz ratował mój tyłek w podbramkowych sytuacjach. Same hamulce powinny być trochę lepsze, stalowy oplot znacznie polepszyłby skuteczność hamowania, jednak taka zabawa to koszt ok 1200zł. Podsumowując - Szalony turystyk, który ma potencjał. Szczerze nie mam pojęcia co kupić po XXsie. Dla mnie ten motocykl to po prostu bomba!"
Autor: Kon Dzio
"Najlepsze Moto, nic po nim już nie kupisz. Pozdro"
Autor: Wykowski
"Była to moja najlepsza maszyna. Praca silnika, odkręcanie manetki, warkot, Honda. Komfort i prowadzenie jak na te czasy były nieosiągalne dla innych marek. Do dnia dzisiejszego jest popularna wśród osób lubiących szybką turystykę. Czasami żałuję, że zamieniłem na inny model."
Autor: Sebix
"Jest to jeden z motocykli, który można określić mianem legendy. To co zrobiła w tamtych czasach Honda to po prostu zmiażdżenie konkurencji Nie zapominajmy że pojawiła się na 3 lata przed rewelacyjną Hayabusą od Suzuki. Jazda tym motocyklem to czysta przyjemność. Prowadzenie w zakrętach i na prostej jest tak proste i smaczne jak wcinanie świeżej bułeczki z masełkiem i dżemikiem. Jako jedyny minus ta przednia lampa, która aż razi z daleka jak oko cyklopa. Tutaj Hajka jest po prostu piękniejsza z ładniej wyprofilowaną lampą. Ale z profilu CBR wygląda po prostu obłędnie. Hamulce arggghhh za CBS nie wiem czy mam dziękować czy przeklinać 🙂 Nie można kapcia upalić 🙂 bo z automatu zaciska się też tył 🙂 Jeszcze gdyby tylko tak dać jej silnik."
Średnia opinia: 3.9/5.