Opinie o motocyklu Yamaha Drag Star 650

Yamaha XVS 650 Drag Star - mały wielki cruiser

Yamaha XVS 650 Drag Star jest wyjątkowo udanym klasykiem. Choć ma tylko 650 ccm, świetnie się prezentuje i daje wiele frajdy z jazdy.

Czas na nowości

Lata dziewięćdziesiąte były dla klasyków bardzo udane. W ślad za rosnącym popytem na tego typu jednoślady producenci motocykli zaczęli konstruować zupełnie nowe modele, które nie miały nic wspólnego z dawnymi, choć wciąż produkowanymi jeszcze klasykami. Tak zrobiła między innymi Yamaha, która budując w połowie lat dziewięćdziesiątych nowego cruisera klasy średniej, nie bazowała ani na układzie nośnym mniejszej XV 535, ani większej XV 750.

Yamaha XVS 650 Drag Star Classic (1997-2001)

Nowy model był bardzo atrakcyjny. Nie tylko dlatego, że jego poziom techniczny został dostosowany do poziomu obowiązującego w połowie lat dziewięćdziesiątych. Również dlatego, że Yamaha XVS 650 Drag Star miała spore rozmiary i bardzo dobrze się prezentowała. Sprawiała wrażenie motocykla klasy wyższej, a nie średniej, co bardzo podobało się nabywcom. Wyróżniała ją również ciekawa stylizacja, łącząca różne style.

Duży i nowoczesny

Swoje rozmiary XVS 650 zawdzięczał ramie wzorowanej na tej z modelu Royal Star 1300, wprowadzonym na rynek rok wcześniej. Dzięki temu motocykl był po prostu duży, jego długość przekraczała 2,3 m. Gdyby przejęto jeszcze estetykę z Royal Star, powstałaby po prostu miniatura tego dużego cruisera i końcowy efekt byłby mało oryginalny.

Nawiązania do Royal Stara

Nawiązań do Royal Stara oczywiście nie zabrakło, widać to w kształcie zbiornika paliwa i prowadzonego po prawej stronie układu wydechowego typu „dual shotgun”.

Dwucylindrowy „widlak”

Dwucylindrowy „widlak” Drag Stara zbudowano w oparciu o produkowany od wielu lat i dobrze sprawdzony silnik modelu XV 535 z dwoma zaworami na cylinder, przy czym unowocześniono go i zmieniono jego zasadnicze parametry. Zwiększono przede wszystkim średnicę cylindrów i skok tłoków, dzięki czemu pojemność wzrosła do 649 ccm.

Elegancja w standardzie

Drag Star robi dobre wrażenie nie tylko swoimi rozmiarami i stylizacją, ale również bardzo starannym wykończeniem. Dbałość o detale widać dosłownie na każdym kroku. Montaż części nie budzi zastrzeżeń, elementy chromowane pokryto bezbarwnym lakierem w celu podwyższenia trwałości powłok.

Słabą stroną XVS 650 są z pewnością osiągi.

Opinie użytkowników

Średnia opinia: 3.73/5.

Piotr Górski
3/5

Yamaha Drag Star 650 to klasyk, który mimo swoich skromnych 650 ccm, potrafi dostarczyć wiele radości z jazdy. Jego wyjątkowa prezencja zdecydowanie przyciąga uwagę.

Renata Jankowski
5/5

Yamaha XVS 650 Drag Star jest wyjątkowo udanym klasykiem. Choć ma tylko 650 ccm, świetnie się prezentuje i daje wiele frajdy z jazdy.

Ryszard Olszewski
5/5

Wersja Classic zbliżyła się do większego modelu Royal Star zarówno wyglądem, jak i masą własną. To sprawia, że ma ona prestiżowy charakter i przyciąga uwagę.

Tadeusz Jabłoński
4/5

Dzięki elastycznemu silnikowi, przyspiesza płynnie od najniższych obrotów.

Anna Grabowski
3/5

Yamaha XVS 650 Drag Star Classic z 2006 roku wyróżnia się nie tylko elegancją, ale także doskonałym wykończeniem. Dbaność o detale widać na każdym kroku, co świadczy o staranności wykonania.

Piotr Dąbrowski
4/5

Yamaha Drag Star 650 to motocykl trwały, niezawodny i tani w eksploatacji.

Barbara Olszewski
4/5

Posiada niskie zużycie paliwa, co jest korzystne dla portfela właściciela.

Dorota Włodarczyk
5/5

Drag Star robi dobre wrażenie nie tylko swoimi rozmiarami i stylizacją, ale również bardzo starannym wykończeniem. Dbałość o detale widać dosłownie na każdym kroku.

Dorota Wieczorek
4/5

Silnik jest prosty w konstrukcji i nie wymaga częstych interwencji serwisowych.

Wojciech Jaworski
4/5

Jest motocyklem klasy wyższej, co podoba się nabywcom.

Jerzy Wróbel
4/5

Mimo pewnych ograniczeń, Yamaha Drag Star 650 to motocykl, który z pewnością przyciągnie uwagę miłośników klasyków.

Tadeusz Wróbel
4/5

Stylizacja Classic przypomina większe i bardziej prestiżowe modele, co dodaje mu prestiżu.

Kazimierz Kamiński
4/5

Posiada atrakcyjną stylizację, łączącą różne style, co przyciąga wzrok.

Jolanta Szymański
3/5

Yamaha XVS 650 Drag Star Classic z 2005 roku, mimo pewnych niedoskonałości w podwoziu i hamulcach, nadal pozostaje atrakcyjnym modelem cruiser, charakteryzującym się elegancją i komfortem jazdy.

Justyna Zalewski
4/5

Prezentuje się świetnie i daje wiele frajdy z jazdy.

Irena Olszewski
5/5

Na drodze XVS 650 ujmuje przede wszystkim elastycznością silnika. Dwucylindrowiec przyśpiesza bez oporów od najniższych obrotów, co sprawia, że nie trzeba ciągle sięgać do dźwigni zmiany biegów.

Barbara Michalak
4/5

Podwozie jest zaskakująco zwrotne, co ułatwia prowadzenie i czyni jazdę stabilną.

Joanna Szymański
4/5

Yamaha Drag Star 650 to doskonale udany klasyk motocykli.

Dariusz Lewandowski
4/5

Elastyczność silnika pozwala unikać ciągłego zmieniania biegów podczas jazdy.

Mariusz Olszewski
4/5

Mimo osiągów, motocykl radzi sobie dobrze na drodze, zapewniając komfortową jazdę.

Monika Zając
2/5

Hamulce Yamaha Drag Star 650 są według mnie przeciętnej jakości. Ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia, zwłaszcza w sytuacjach wymagających nagłego zatrzymania. To powoduje pewne obawy podczas jazdy w ruchu miejskim czy na drogach o zmiennym natężeniu ruchu.

Halina Malinowski
2/5

Pojemność silnika Yamaha Drag Star 650 jest dla mnie zdecydowanie za mała, co wpływa negatywnie na osiągi motocykla. Brak mocy silnika sprawia, że jazda staje się mało dynamiczna i mało satysfakcjonująca.

Barbara Stępień
4/5

Ma duże rozmiary i eleganckie wykończenie, co świadczy o staranności produkcji.

Danuta Grabowski
3/5

Niewygórowana moc silnika Drag Stara może być uznana za jego słabą stronę, zwłaszcza gdy odczuwa się wibracje na wysokich obrotach. Jednakże dosyć oszczędny w eksploatacji.

Łukasz Dąbrowski
3/5

Silnik dwucylindrowy Yamaha XVS 650 Drag Star jest elastyczny i przyjemny w użytkowaniu, dzięki czemu nie trzeba ciągle zmieniać biegów. Jest również zaskakująco zwrotny, co ułatwia prowadzenie.

Dorota Krawczyk
5/5

Drag Star to motocykl trwały, niezawodny i tani w eksploatacji. Silnik bazuje na sprawdzonych wzorcach i jest prosty konstrukcyjnie, dlatego nie wymaga częstych ingerencji serwisu.

Dariusz Szymański
2/5

Jako użytkownik Yamaha Drag Star 650, zauważyłem, że podwozie motocykla spisuje się słabo na gorszych nawierzchniach. Skok tylnego zawieszenia jest niewystarczający, co sprawia, że jazda jest mało komfortowa i stabilna.

Kinga Nowakowski
5/5

Nowy model był bardzo atrakcyjny. Nie tylko dlatego, że jego poziom techniczny został dostosowany do poziomu obowiązującego w połowie lat dziewięćdziesiątych. Również dlatego, że Yamaha XVS 650 Drag Star miała spore rozmiary i bardzo dobrze się prezentowała.

Joanna Kowalski
3/5

Model Yamaha XVS 650 Drag Star Classic z lat 1997-2001 był atrakcyjny zarówno pod względem technicznym, jak i wizualnym. Wyglądał na motocykl klasy wyższej, co z pewnością podobało się klientom.

Halina Dudek

Jestem Halina, redaktorka strony internetowej Apetiblock Opinie. Moja pasja to pisanie recenzji produktów, firm i usług, aby pomóc innym w znalezieniu tego, czego szukają. Dzięki moim rzetelnym opiniom, użytkownicy mogą podejmować świadome decyzje zakupowe. Zawsze staram się przedstawić obiektywne i szczere opinie, aby zapewnić czytelnikom rzetelne informacje. Jako redaktor Apetiblock Opinie dążę do tego, aby każdy mógł znaleźć najlepsze rozwiązanie dla siebie na podstawie opinii innych użytkowników.

Go up