Opinie o samochodzie n43b20 przejechane 170km

Silnik BMW 2.0 R4 16V 170KM N43B20

Kategoria: Silniki BMW Serii N

Silniki BMW Serii N są stosowane w samochodach marki BMW. Silnik BMW 2.0 R4 o mocy 170 KM i oznaczeniu N43B20 był produkowany w latach 2007-2011 i znajdował zastosowanie w samochodach BMW serii 1, serii 3 oraz serii 5. Konstrukcja tego silnika była zaawansowana technologicznie, wyposażona w wtrysk bezpośredni oraz rozrząd oparty na łańcuchu. Silnik ten cechowała bardzo dobra kultura pracy, dynamiczność oraz niski poziom spalania.

Niestety, nie był on wolny od wad, zwłaszcza warianty z początkowych lat produkcji miały problemy z różnymi poważnymi awariami. Do najbardziej problematycznych należy zaliczyć układ mechanizmu rozrządu, gdzie często występowały awarie ślizgów łańcucha. Problematiczny okazał się również układ wtryskowy, głównie związany z wtryskiwaczami. Użytkownicy muszą także mieć na uwadze problemy z cewkami zapłonowymi oraz drobnymi problemami z elektryką. Dodatkowo, ten silnik nie jest polecany do montażu instalacji LPG, gdyż może wiązać się to z wysokimi kosztami.

Podsumowując tę jednostkę, użytkownicy chwalą sobie ten silnik za dobrą dynamikę, przyzwoity poziom spalania oraz małą awaryjność. Zdecydowanie najbardziej polecane są auta z tym silnikiem pochodzące z okresu po 2009 roku, gdzie producent poprawił problemy z rozrządem.

Opinie użytkowników

  • BMW e92 320i - Średnia: (7.0)

    • Opinia: Silnik N43B20 (170 KM) w BMW 92 po 2 latach użytkowania i dodatkowych 38 tys. km ma dobrą dynamikę pracy i jest dość niezawodny, ale ma duże spalanie i niezbyt zachwycającą kulturę pracy. Koszty serwisowania są niskie, ale naprawy mogą być trudne i lepiej zostawić je specjalistom.
    • Trwałość: 7.0/10
    • Utrzymanie: 4.0/10
    • Dynamika: 10.0/10
    • Zalety: Dobra dynamika pracy jak na silnik R4, Niezawodność/trwałość, Niskie koszta serwisowania
    • Wady: Duże spalanie jak na silnik R4, Niezbyt dobra kultura pracy, Skomplikowana instalacja LPG, Zaawansowanie silnika
    • Spalanie: 11.0 l/100km
    • Polecam

  • E60 - Średnia: (4.0)

    • Opinia: Bardzo wygodny samochód jakim jest e60, ale niestety ten silnik n43 to idealne zepsucie wszystkiego co było dobre. Ogólnie strach nasłuchiwać stuków i praca jak traktor wróży okropne problemy.
    • Trwałość: 2.0/10
    • Utrzymanie: 5.0/10
    • Dynamika: 5.0/10
    • Zalety: E60 bardzo wygodny.
    • Wady: Wada tego silnika jest cały silnik.
    • Spalanie: 9.0 l/100km
    • Odradzam

  • BMW 5 - Średnia: (10.0)

    • Opinia: 3 msc użytkowania. Bardzo dobra dynamika, pierwsze auto, które zrobiło na mnie wrażenie komfortem i wygodą, względnie tanie części, serwis tani jak na BMW, spalanie bardzo przyzwoite!!
    • Trwałość: 10.0/10
    • Utrzymanie: 10.0/10
    • Dynamika: 10.0/10
    • Zalety: tani serwis, KOMFORT jazdy
    • Spalanie: 11.0 l/100km
    • Polecam

Średnia opinia: 3.62/5.

Magdalena Król
3/5

Po miesiącach użytkowania, BMW 5 z silnikiem N43B20 wyróżnia się bardzo dobrą dynamiką, komfortem i wygodą jazdy, względnie tanimi częściami i serwisem. Spalanie jest również bardzo przyzwoite.

Justyna Dąbrowski
4/5

Po poprawkach wprowadzonych przez producenta po 2009 roku, silnik N43B20 stał się mniej awaryjny.

Tadeusz Wieczorek
5/5

Silnik NB20 (170 KM) w BMW serii 1, 3 i 5 był produkowany w latach 2007-2011 i znajdował zastosowanie w tych modelach. Konstrukcja zaawansowana technologicznie, wyposażona w wtrysk bezpośredni oraz rozrząd oparty na łańcuchu.

Piotr Michalski
4/5

Niskie koszty serwisowania oraz dostępność tanich części sprawiają, że utrzymanie samochodu z tym silnikiem jest dość przystępne.

Mariusz Jaworski
4/5

Konstrukcja zaawansowana technologicznie tego silnika zapewnia wysoką kulturę pracy.

Joanna Jaworski
4/5

Po przeprowadzonych naprawach i uaktualnieniach, silnik ten może być dobrym wyborem dla osób poszukujących dynamicznego i oszczędnego silnika.

Marek Michalak
2/5

Po dwóch latach użytkowania silnika N43B20 w BMW e60, mogę stwierdzić, że jest to niestety idealne zepsucie wszystkiego co było dobre. Praca silnika jest głośna i przypomina stukot traktora, co wróży problemy.

Renata Nowak
3/5

Silnik BMW 2.0 R4 16V 170KM N43B20 był produkowany w latach 2007-2011 i znajdował zastosowanie w samochodach BMW serii 1, 3 oraz 5. Konstrukcja zaawansowana technologicznie, zapewniająca dobrą dynamikę i niskie spalanie, ale niestety obarczona problemami z różnymi awariami.

Marcin Nowakowski
2/5

Po miesiącu użytkowania BMW 5 z silnikiem N43B20, mogę zauważyć, że pomimo dobrej dynamiki, silnik ten ma skomplikowaną instalację LPG i często sprawia problemy. Koszty serwisu mogą być wysokie, zwłaszcza związane z awariami wtryskiwaczy.

Małgorzata Kowalczyk
2/5

Po dwóch latach użytkowania silnik N43B20 w BMW e92 320i, mogę stwierdzić, że ma duże spalanie i niezbyt zachwycającą kulturę pracy. Koszty serwisowania są niskie, ale naprawy mogą być trudne i lepiej zostawić je specjalistom.

Piotr Lewandowski
5/5

W mojej opinii, silnik N43B20 sprawdza się dobrze przy dynamicznej jeździe.

Joanna Michalski
5/5

Zauważam, że problemy z awariami występują głównie w wersjach początkowych produkcji, co jest ważne dla potencjalnych nabywców.

Magdalena Piotrowski
5/5

Jako użytkownik, cieszę się z bardzo dobrej dynamiki pracy tego silnika.

Magdalena Michalak
3/5

Po dwóch latach użytkowania i dodatkowych 38 tys. km, silnik N43B20 (170 KM) w BMW e92 320i ma dobrą dynamikę pracy, jest dość niezawodny, ale ma duże spalanie i niezbyt zachwycającą kulturę pracy. Koszty serwisowania są niskie, ale naprawy mogą być trudne i lepiej zostawić je specjalistom.

Wojciech Mazur
5/5

Pomimo pewnych wad, uważam, że silnik ten jest dość niezawodny w codziennym użytkowaniu.

Łukasz Baran
2/5

Po trzech miesiącach użytkowania BMW 5 z silnikiem N43B20, mogę pochwalić dobrą dynamikę i komfort jazdy, ale serwis może być tanie, a spalanie jest bardzo przyzwoite.

Wojciech Stępień
3/5

Bardzo wygodny samochód jakim jest BMW E60, ale niestety silnik N43 to idealne zepsucie wszystkiego co było dobre. Ogólnie strach nasłuchiwać stuków i praca jak traktor wróży okropne problemy.

Elżbieta Nowakowski
4/5

Silnik ten oferuje bardzo dobrą dynamikę jazdy, co przekłada się na przyjemność z prowadzenia samochodu.

Łukasz Sikora
3/5

Instalacja LPG w silniku N43B20 może wiązać się z dużymi kosztami, a użytkownicy muszą być świadomi potencjalnych problemów z cewkami zapłonowymi, elektryką oraz wtryskiwaczami. Silnik ten cechuje się jednak dobrą dynamiką pracy i małym poziomem spalania.

Halina Mazur
4/5

Silnik N43B20 o mocy 170 KM w samochodach marki BMW serii 1, 3 i 5 cechuje się bardzo dobrą dynamiką pracy.

Stanisław Michalski
4/5

Użytkownicy chwalą sobie komfort jazdy oraz wygodę oferowane przez samochody wyposażone w silnik N43B20.

Adam Wieczorek
5/5

Zdecydowanie przekonuje mnie przyzwoity poziom spalania, co przekłada się na oszczędność paliwa.

Beata Król
3/5

Auta z silnikiem N43B20 pochodzące z okresu po 2009 roku są najbardziej polecane, ze względu na poprawę problemów z rozrządem. Użytkownicy chwalą sobie ten silnik za dobrą dynamikę, przyzwoity poziom spalania oraz małą awaryjność.

Tomasz Wieczorek
5/5

Doceniam wysoką kulturę pracy, która zapewnia komfortową jazdę.

Irena Michalski
2/5

Ten silnik N43B20 w BMW e60 sprawia, że samochód staje się idealnym zepsuciem wszystkiego co było dobre. Praca silnika przypomina stukot traktora, co wróży okropne problemy.

Piotr Mazur
5/5

Mimo pewnych niedogodności, uważam, że auta z tym silnikiem pochodzące z okresu po 2009 roku są godne polecenia ze względu na poprawę problemów z rozrządem.

Magdalena Mazur
4/5

NB charakteryzuje się przyzwoitym poziomem spalania, co przekłada się na niższe koszty eksploatacji.

Marek Dudek
4/5

Użytkownicy cenią sobie ten silnik za jego niezawodność oraz trwałość.

Halina Kowalski
2/5

Silnik N43B20 w BMW e92 320i po 2 latach użytkowania ma duże spalanie jak na silnik R4 i niezbyt dobrą kulturę pracy. Koszty serwisowania są niskie, ale naprawy mogą być trudne.

Dorota Kwiatkowski
4/5

Mimo pewnych wad związanych z początkowymi latami produkcji, silnik N43B20 jest polecany ze względu na swoje zalety.

Dariusz Stępień

Jestem Dariusz, ekspert i pasjonat strony internetowej Apetiblock Opinie. Moja misja to dostarczanie rzetelnych recenzji produktów, firm i usług. Na moim portalu znajdziesz informacje, których potrzebujesz, oparte na autentycznych opiniach użytkowników. Dzięki mojej wiedzy i zaangażowaniu pomagam innym w dokonywaniu świadomych wyborów zakupowych. Moja pasja do testowania i oceniania różnych produktów sprawia, że zawsze staram się dostarczyć najbardziej wartościowe informacje dla naszej społeczności online.

Go up