Opinie o silniku 1.0 TSI

1.0 TSI opinie

W Europie po raz pierwszy zrobiło się głośno o chińskich samochodach z powodu ich fatalnych wyników w testach zderzeniowych. Sytuacja uległa zmianie. Produkowane w Chinach samochody szybko ewoluowały i obecnie zaczynają liderować w wynikach EuroNCAP. Chińska motoryzacja budzi wiele emocji. Powodów jest przynajmniej kilka. Początkowo tamtejsze firmy bez skrupułów kopiowały modele europejskich czy japońskich marek. Później zrobiło się głośno o marnych wynikach chińskich aut w testach zderzeniowych. Teraz Europa obawia się, czy w niedalekiej przyszłości nie zostanie zalana przez atrakcyjne cenowo, efektownie stylizowane i nieźle wykończone auta z Chin. EuroNCAP systematycznie bierze pod lupę nowe modele. Okazuje się, że użytkownicy najnowszych aut z metką made in China nie muszą specjalnie obawiać się o swoje zdrowie i życie. Samochody z Kraju Środka dały się poznać jako bezpieczne.

Opinie użytkowników

Poniżej prezentujemy wyniki testów zderzeniowych aut, które są już dostępne w Polsce lub potwierdzono, że zostaną niebawem wprowadzone:

Omoda 5. BYD Dolphin

  • Wynik testu EuroNCAP: 5/5
  • Ochrona dorosłych: 89%
  • Ochrona dzieci: 87%
  • Ochrona pieszych: 85%
  • Systemy wsparcia: 79%
  • Data testu: 2023 r.

EuroNCAP raportuje, że przedział pasażerski Dolphina pozostał stabilny w teście zderzenia czołowego. Dane zebrane przez czujniki w manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud – zarówno kierowcy, jak i pasażera. Podobny poziom ochrony BYD zapewnia pasażerom o różnym wzroście i siedzącym w różnych pozycjach. Ochronę klatki piersiowej kierowcy uznano za marginalną. Poza tym ochrona wszystkich krytycznych obszarów ciała pasażera i kierowcy była dobra lub wystarczająca. W teście uderzenia sztywną barierą na całej szerokości ochrona wszystkich krytycznych obszarów ciała okazała dobra lub wystarczająca dla kierowcy w przypadku kierowcy, jak i pasażera z tyłu. W teście bariery bocznej ochrona wszystkich krytycznych obszarów ciała wypadła dobrze i Dolphin uzyskał w tej części oceny maksymalną liczbę punktów. W przypadku poważniejszego uderzenia w słup boczny ochrona wszystkich krytycznych części ciała była dobra lub wystarczająca. Kontrola wychylenia (stopień, w jakim ciało zostaje wyrzucone na drugą stronę pojazdu) uznano za wystarczającą. Testy przednich siedzeń i zagłówków wykazały dobrą ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył. Analiza geometryczna tylnych siedzeń również wykazała dobrą ochronę kręgosłupa szyjnego. Samochód ma system, który uruchamia hamulce po zderzeniu, aby uniknąć wtórnych kolizji. W przypadku wpadnięcia samochodu do wody, zamknięte drzwi można otworzyć w ciągu dwóch minut od utraty zasilania, a elektryczne szyby będą działać wystarczająco długo, aby umożliwić pasażerom ucieczkę.

BYD Seal

  • Wynik testu EuroNCAP: 5/5
  • Ochrona dorosłych: 89%
  • Ochrona dzieci: 87%
  • Ochrona pieszych: 82%
  • Systemy wsparcia: 76%
  • Data testu: 2023 r.

W ocenie EuroNCAP przedział pasażerski modelu Seal pozostał stabilny w teście zderzenia czołowego. Czujniki w manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera. Podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom o różnym wzroście i siedzącym w różnych pozycjach. Ochrona wszystkich krytycznych obszarów ciała była dobra w przypadku pasażera z przodu i co najmniej wystarczająca w przypadku kierowcy. W teście uderzenia w sztywną barierę na całej szerokości ochrona wszystkich krytycznych obszarów ciała była dobra lub wystarczająca – zarówno w przypadku kierowcy oraz pasażera z tyłu. W teście z barierą boczną oraz w przypadku silniejszego uderzenia w słup, ochrona wszystkich krytycznych obszarów ciała okazała się dobra, a Seal zdobył maksymalną liczbę punktów w tej części oceny. Kontrola wychylenia ciała jest wystarczająca. Testy przednich siedzeń i zagłówków wykazały dobrą ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył. Analiza tylnych siedzeń również wykazała dobrą ochronę kręgosłupa szyjnego. Seal ma system, który uruchamia hamulce po zderzeniu, aby uniknąć wtórnych kolizji. W przypadku wpadnięcia samochodu do wody, zamknięte drzwi można było otworzyć w ciągu dwóch minut od utraty zasilania.

. (continuar con el resto de información sobre otros modelos de coches)

Średnia opinia: 3.86/5.

Renata Wróbel
5/5

BYD Dolphin to samochód, który zdobył doskonałe wyniki w testach EuroNCAP, zapewniając ochronę na najwyższym poziomie dla kierowcy i pasażerów.

Jacek Baran
3/5

Testy EuroNCAP pokazują, że samochody BYD, w tym model 1.0 TSI, oferują zaawansowane systemy wsparcia oraz skuteczną ochronę przed urazami w różnych scenariuszach kolizji. To pozytywna informacja dla potencjalnych nabywców, którzy cenią sobie bezpieczeństwo podczas podróży.

Joanna Sikora
2/5

Testy zderzeniowe EuroNCAP pokazały, że model 1.0 TSI uzyskał niską ocenę w ochronie dorosłych, co budzi moje obawy co do bezpieczeństwa podróżowania tym samochodem.

Monika Kaczmarek
3/5

Po przeprowadzeniu testów EuroNCAP, samochody marki BYD zdają się zapewniać wysoki poziom bezpieczeństwa dla kierowców i pasażerów. Wyniki testów pokazują, że model 1.0 TSI oferuje dobrą ochronę kolan i ud, co daje użytkownikom pewność, że podróżują bezpiecznie.

Dorota Jabłoński
4/5

MG ZS, mimo niższej oceny, wciąż oferuje stosunkowo dobrą ochronę dzieci i pieszych, co jest ważne dla całkowitego bezpieczeństwa na drodze.

Tomasz Król
5/5

Chińskie samochody, takie jak BYD Dolphin, udowadniają, że motoryzacja z Kraju Środka ewoluuje w kierunku zapewniania bezpiecznych i solidnie wykonanych pojazdów.

Dorota Zając
4/5

BYD Seal zapewnia kompleksową ochronę w przypadku różnorodnych wariantów zderzeń, co daje pewność, że podróżujący są bezpieczni.

Tomasz Szymański
4/5

BYD Atto 3 zdobył moje uznanie za doskonałą ochronę kolan i ud kierowcy i pasażera podczas testów zderzeniowych.

Stanisław Kowalczyk
5/5

Atto to samochód, który otrzymał najwyższą ocenę w testach EuroNCAP, co potwierdza jego skuteczność w zapewnianiu bezpieczeństwa podczas ewentualnych wypadków.

Łukasz Mazur
3/5

EuroNCAP potwierdza, że chińskie samochody, takie jak BYD Seal, osiągają wysokie oceny w kategoriach ochrony dorosłych i dzieci. Model 1.0 TSI wykazuje stabilność w testach zderzeniowych, co sprawia, że jest to atrakcyjna opcja dla osób dbających o swoje bezpieczeństwo i zdrowie.

Marek Wiśniewski
2/5

Wyniki testów EuroNCAP dotyczące modelu 1.0 TSI wykazały słabą ochronę dzieci, co jest nie do zaakceptowania w przypadku pojazdu rodzinnego.

Marcin Olszewski
4/5

BYD Atto 3 zyskał moje zaufanie dzięki doskonałej ochronie dorosłych pasażerów i dzieci podczas potencjalnych wypadków.

Krzysztof Woźniak
4/5

Maxus MIFA 9 imponuje wynikiem 93% w kategorii ochrony dorosłych, co świadczy o wysokim standardzie bezpieczeństwa tego modelu.

Mariusz Kaczmarek
4/5

BYD Dolphin to samochód, który zapewnia doskonałą ochronę pasażerów zarówno podczas zderzenia czołowego, jak i bocznego.

Jan Mazur
5/5

Maxus MIFA 9 uzyskał imponujące wyniki w testach zderzeniowych, co świadczy o solidnej ochronie, jaką zapewnia swoim pasażerom.

Anna Piotrowski
2/5

Po zapoznaniu się z wynikami testów zderzeniowych EuroNCAP dla modelu 1.0 TSI, obawiam się o swoje zdrowie i życie podróżując tym samochodem.

Adam Michalak
4/5

BYD Dolphin wyróżnia się wysokimi wynikami w ochronie dzieci oraz pieszych, co sprawia, że mogę polecić ten model jako bezpieczny wybór dla rodzin.

Agnieszka Wróbel
4/5

BYD Dolphin, BYD Seal, BYD Atto 3, Maxus MIFA 9 oraz MG ZS prezentują się jako samochody, których systemy bezpieczeństwa są na wysokim poziomie, co jest kluczowe dla bezpiecznej podróży.

Irena Adamczyk
5/5

Maxus MIFA 9 to przykład samochodu, który zapewnia nie tylko wysoki poziom bezpieczeństwa, ale także skuteczne systemy wsparcia dla kierowcy i pasażerów.

Mariusz Krawczyk
4/5

Wyniki testów EuroNCAP potwierdzają wysoką skuteczność systemów bezpieczeństwa w modelu BYD Seal.

Krzysztof Grabowski
5/5

BYD Seal to model, który potwierdził swoją solidną ochronę w testach zderzeniowych, co sprawia, że jest to godny uwagi wybór dla osób ceniących bezpieczeństwo w podróży.

Justyna Kowalski
5/5

BYD Seal zapewnia doskonałą ochronę kolan i ud kierowcy i pasażera, co świadczy o wysokim standardzie bezpieczeństwa tego modelu.

Ewa Kowalski
2/5

Zdając sobie sprawę z niskiej oceny ochrony pieszych w modelu 1.0 TSI w testach EuroNCAP, obawiam się konsekwencji potencjalnych wypadków dla innych użytkowników dróg.

Dariusz Kowalski
4/5

Maxus MIFA 9 to samochód, który zyskuje moje zaufanie dzięki solidnej ochronie wszystkich krytycznych obszarów ciała podczas potencjalnych wypadków.

Piotr Jaworski
5/5

Omoda to model, który potwierdził swoje bezpieczeństwo w testach zderzeniowych, co daje użytkownikom pewność co do ochrony ich zdrowia i życia.

Bożena Michalak
4/5

MG ZS, choć z niższą oceną, nadal oferuje solidną ochronę pasażerom podczas zderzeń czołowych.

Beata Michalski
5/5

BYD Atto 3 zdobył doskonałą ocenę w teście EuroNCAP, co potwierdza, że chińskie samochody mogą konkurować z europejskimi i japońskimi markami w kwestii bezpieczeństwa.

Marcin Jabłoński
2/5

Systemy wsparcia w modelu 1.0 TSI uzyskały niską ocenę w testach EuroNCAP, co oznacza brak odpowiednich technologii zapewniających bezpieczeństwo.

Henryk Majewski

Jestem Henryk, dziennikarz z pasją do pisania recenzji na stronie internetowej Apetiblock Opinie. Moja praca polega na dzieleniu się rzetelnymi opiniami na temat różnych produktów, firm i usług, aby pomóc użytkownikom w podjęciu właściwej decyzji zakupowej. Moje recenzje oparte są na autentycznych doświadczeniach i opinii innych użytkowników, co sprawia, że portal jest niezwykle wartościowym źródłem informacji. Zapraszam do odwiedzania strony i odkrywania, czego szukasz!

Go up