1.4 MultiAir Opinie
Kupujący jak ognia boją się aut z wysokimi przebiegami. Okazuje się nieraz, że strach ma wielkie oczy, a zadbane auto z wysokim przebiegiem będzie lepsze od egzemplarza z przekręconym licznikiem kilometrów. Cena, wygląd, wersja silnikowa czy wreszcie przebieg to główne czynniki, które są brane podczas poszukiwań używanego auta. Wśród wielu nabywców pokutuje przekonanie, że ponad 200 tys. km na liczniku oznacza znaczne wyeksploatowanie pojazdu. Samochody z takimi przebiegami są rzadziej wyszukiwane. Im więcej na liczniku, tym mniejsze zainteresowanie nim. Czy słusznie? Nie do końca, bo kto ostro taktuje samochód i nie serwisuje go należycie, będzie w stanie zakatować auto w 60 czy 100 tys. km.
Czy warto kupić auto z wysokim przebiegiem? Decyzja o zakupie samochodu z wysokim przebiegiem zależy od kilku czynników, w tym od indywidualnych preferencji, budżetu oraz stanu konkretnego pojazdu. Warto pamiętać, że wysoki przebieg nie wziął się znikąd. Samochód był intensywnie eksploatowany, bo ktoś tego potrzebował – z powodów zawodowych lub prywatnych. A skoro kilometry nie były nabijane "dla zabawy", tylko z realnej potrzeby, nierzadko zarobkowej, osoba użytkująca mogła rzetelnie serwisować auto i niezbyt forsownie je traktować – w końcu awaria mogłaby oznaczać realne i dotkliwe dla kieszeni kierowcy problemy.
Opinie użytkowników
Średnia opinia: 4.07/5.