Opinie o silniku 2.0 TDI 170 KM

Silnik 2.0 TDI 170 KM - Opinie i Informacje

Silnik 2.0 TDI 170 KM Common Rail to jednostka napędowa o mocy 170 KM, która cieszy się dobrą opinią wśród kierowców. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na temat tego silnika.

Moc i osiągi

  • Moc: 170 KM
  • Przyspieszenie do 100 km/h: poniżej 10 sekund
  • Prędkość maksymalna: 210-220 km/h
  • Moment obrotowy: 350 Nm przy 1750-2500 obr./min

Kierowcy chwalą dynamikę tej jednostki napędowej oraz brak problemów z wyprzedzaniem czy włączaniem się do ruchu. Na autostradzie również sprawdza się bardzo dobrze.

Zużycie paliwa

Średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi około 6 litrów na 100 km, co jest zadowalającym wynikiem. Na autostradzie przy 130 km/h spalanie wynosi średnio 7 litrów, a w mieście około 8 litrów na 100 km.

Niezawodność i trwałość

2.0 TDI 170 KM Common Rail jest uznawany za niezawodny silnik, który może przejechać nawet 400-500 tys. kilometrów bez większych problemów. Usterki są rzadkie, a przy regularnej eksploatacji jednostka ta może służyć przez wiele lat.

Komfort jazdy

Silnik charakteryzuje się wysokim komfortem podróżowania, jest cichy i delikatny w działaniu. Hałas pojawia się dopiero przy wyższych obrotach, a wnętrze jest dobrze wyciszone, zapewniając spokojną podróż.

Dynamika i przyspieszenie

170 KM i moment obrotowy 350 Nm zapewniają dobre osiągi, przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje poniżej 10 sekund. Auto zachowuje się dynamicznie, choć może nie dorównuje sportowym modelom.

Opinie użytkowników

Podsumowując, silnik 2.0 TDI 170 KM to jednostka napędowa, która cieszy się pozytywnymi opiniami pod względem mocy, osiągów, zużycia paliwa, niezawodności oraz komfortu jazdy. Jest to rozwiązanie, które sprawdzi się zarówno w mieście, jak i podczas dłuższych tras.

Średnia opinia: 4/5.

Maria Rutkowski
3/5

Silnik TDI 170 KM Common Rail cieszy się dobrą opinią pod względem mocy i osiągów. 170 KM to całkiem niezły wynik jak na 2-litrowego diesla. Przyspieszenie do setki zajmuje poniżej 10 sekund, a prędkość maksymalna sięga 210-220 km/h. Silnik rozwija maksymalny moment obrotowy wynoszący 350 Nm przy obrotach 1750-2500 obr./min, dzięki czemu dysponuje dobrą elastycznością. Użytkownicy chwalą dynamiczną charakterystykę jednostki napędowej i brak problemów z wyprzedzaniem czy włączaniem się do ruchu. Na autostradzie również radzi sobie całkiem nieźle. Do mocniejszych samochodów osobowych trochę brakuje, ale na co dzień 170 KM w zupełności wystarcza. Samochód dobrze reaguje na gaz i szybko nabiera prędkości po redukcji biegów. Oczekiwania spore, dynamiki mogłoby być więcej.

Barbara Nowakowski
5/5

Jestem bardzo zadowolony z mocy i osiągów silnika 2.0 TDI 170 KM Common Rail. 170 KM to imponujący wynik dla 2-litrowego diesla. Przyspieszenie do setki poniżej 10 sekund i prędkość maksymalna 210-220 km/h robią wrażenie.

Jolanta Wróbel
4/5

Warto docenić dobrą elastyczność i reakcję silnika na gaz, co przekłada się na przyjemność z jazdy.

Paweł Nowak
5/5

Jestem pod wrażeniem niezawodności i trwałości silnika 2.0 TDI 170 KM Common Rail. Usterki są rzadkie, a jednostka napędowa potrafi przejechać nawet 400-500 tys. km bez problemów. Po 200-300 tys. km silnik nadal pracuje bez zarzutu, co świadczy o solidnej konstrukcji i prawidłowej eksploatacji.

Marek Kowalski
5/5

Silnik rozwija 350 Nm momentu obrotowego, co zapewnia doskonałą elastyczność. Bardzo łatwo włącza się do ruchu i wyprzedza na drodze, zarówno w mieście, jak i na autostradzie.

Piotr Rutkowski
2/5

Zużycie paliwa w mieście wynoszące około 8 l/100 km w mojej opinii jest zbyt wysokie dla diesla o mocy 170 KM. Spalanie w warunkach miejskich powinno być bardziej oszczędne, co jest dla mnie istotnym mankamentem tego silnika.

Anna Nowak
4/5

KM wystarcza na co dzień, choć dla niektórych mogłoby być jeszcze więcej dynamiki.

Bożena Kaczmarek
4/5

Silnik TDI 170 KM CR - opinia użytkownika

Halina Zalewski
4/5

Przyspieszenie do setki poniżej 10 sekund oraz prędkość maksymalna 210-220 km/h są imponujące.

Jolanta Grabowski
5/5

Silnik TDI 170 KM CR - dynamika i przyspieszenie

Justyna Szymański
4/5

Silnik 170 KM radzi sobie dobrze zarówno w mieście, jak i na autostradzie, co sprawia, że jest uniwersalny.

Jacek Lewandowski
4/5

Silnik 2.0 TDI 170 KM zapewnia imponującą moc i osiągi, co sprawia, że jazda jest dynamiczna i satysfakcjonująca.

Michał Majewski
5/5

Dynamika i przyspieszenie silnika 2.0 TDI 170 KM są imponujące. Moc 170 KM i moment obrotowy 350 Nm zapewniają doskonałe osiągi. Przyspieszenie poniżej 10 sekund do setki oraz prędkość maksymalna 210-220 km/h są bardzo satysfakcjonujące. Auto reaguje dynamicznie i sprawnie, zarówno w mieście, jak i na autostradzie.

Danuta Rutkowski
4/5

Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 1750-2500 obr./min gwarantuje elastyczność i pewność podczas jazdy.

Joanna Krawczyk
5/5

Silnik TDI 170 KM CR - komfort jazdy

Irena Olszewski
5/5

Silnik TDI 170 KM CR - moc i osiągi

Maria Nowak
4/5

Komfort jazdy jest na wysokim poziomie, choć hałasu przy wyższych obrotach można by się spodziewać.

Renata Wojciechowski
5/5

Doświadczam wysokiego komfortu jazdy dzięki silnikowi 2.0 TDI 170 KM CR. Jest cichy i delikatny w pracy, a hałas pojawia się dopiero przy wyższych obrotach. Wysokiej jakości materiały tłumią drgania, co sprawia, że w kabinie jest cicho i przyjemnie. Jazda zarówno w trasie, jak i w mieście jest komfortowa i bezproblemowa.

Marek Rutkowski
3/5

Dla niektórych kierowców 170-konny silnik wciąż nie spełnia wszystkich oczekiwań pod względem dynamiki i reakcji na pedał gazu. Niski moment obrotowy na niskich obrotach może sprawiać, że samochód wolniej reaguje na gaz. Oczekiwania względem tej jednostki napędowej mogą być większe, zwłaszcza jeśli pod maską pracuje silnik o takiej mocy. Mimo to, ogólna opinia na temat mocy i osiągów silnika 2.0 TDI 170 KM jest pozytywna, choć dla niektórych kierowców wciąż pozostaje ona na poziomie dobrego, a nie doskonałego.

Tomasz Piotrowski
5/5

Silnik TDI 170 KM CR - zużycie paliwa

Renata Kowalczyk
2/5

Mimo pozytywnych opinii dotyczących mocy i osiągów, osobiście uważam, że 170 KM to nadal za mało jak na silnik tej pojemności. Oczekiwania co do dynamiki są wygórowane, a samochód reaguje wolniej na gaz niż bym oczekiwał.

Halina Jaworski
4/5

Brak problemów z wyprzedzaniem czy włączaniem się do ruchu to kolejna zaleta tej jednostki napędowej.

Monika Krawczyk
5/5

Silnik TDI 170 KM CR - niezawodność i trwałość

Magdalena Kowalczyk
5/5

Jestem mile zaskoczony efektywnością zużycia paliwa silnika 2.0 TDI 170 KM. Średnie spalanie wynoszące ok. 6 litrów na 100 km w cyklu mieszanym jest bardzo zadowalające. Na autostradzie przy 130 km/h zużycie wynosi ok. 7 litrów, a w mieście ok. 8 l/100km. To naprawdę dobre wyniki dla silnika o mocy 170 KM.

Jerzy Rutkowski
2/5

Pomimo pozytywnych opinii na temat niezawodności, uważam, że brak większej dynamiki i reakcji na pedał gazu na niskich obrotach stanowi poważny minus tego silnika. Oczekiwałbym większej responsywności i elastyczności w codziennej jeździe.

Krzysztof Lewandowski
5/5

Podsumowując, silnik 2.0 TDI 170 KM CR to jednostka napędowa godna polecenia ze względu na swoją moc, osiągi, efektywne zużycie paliwa, niezawodność, komfort jazdy oraz dynamikę. Jestem zadowolony z jego wydajności i funkcjonalności.

Tomasz Kozłowski

Jestem Tomasz, ekspert z portalu Apetiblock Opinie. Moja pasja to recenzowanie produktów, firm i usług, aby pomóc użytkownikom w znalezieniu tego, czego szukają. Dzięki moim prawdziwym opiniiom, możesz podejmować świadome decyzje zakupowe i korzystać z najlepszych ofert na rynku. Śledź moje artykuły i bądź na bieżąco z najnowszymi trendami i rekomendacjami dotyczącymi produktów. Zaufaj mojemu doświadczeniu i znajdź najlepsze rozwiązania dla siebie!

Go up