Opinie o silniku PureTech 1.6 180 KM

Silnik PureTech 1.6 180 KM - Opinie

18 kwietnia 1934 roku w hali wystawowej Place de l'Europe w Paryżu Andre Citroën zaprezentował swoje nowe dzieło, swoje ostatnie dzieło, ale jakie: samochód Traction Avant! Zasada napędu na przednie koła została opracowana przez amerykańskiego przemysłowca Edwarda Budda, z którym Andre Citroën zawsze utrzymywał bliskie kontakty z wielkim współudziałem. Ten ostatni powierzył projekt korpusu włoskiemu rzeźbiarzowi FLAMINIO BERTONI. Bardzo udany zakład! Inżynier ANDRÉ LEFEBVRE będzie odpowiedzialny za projekt techniczny. Od 1934 do 1957 roku w fabryce Citroëna w Javel (15 dzielnica Paryża), ale także w Wielkiej Brytanii, Belgii i Niemczech wyprodukowano ponad 756 tysięcy sztuk tego samochodu.

"Ileż filmów, w których jest aktorką, ile książek, w których prowadzą ją postacie, ile książek jest jej poświęconych, ile spotkań jest jej poświęconych, ile pełnych podziwu lub czułych spojrzeń jest dla niej zarezerwowanych przez przechodniów! Legenda, samochód stulecia, godło naszej kultury, nie brakuje przymiotników, które przypominają nam, że jest to samochód awangardowy." - pisał Olivier de Serres w książce "Citroën Traction: motoryzacyjna galeria sławy".

W dniach 9, 10 i 11 maja we Francji odbędzie się wielkie międzynarodowe spotkanie Citroënów Traction Avant. Przyjedzie ponad 1050 aut z całego świata! Będzie ona miała miejsce na torze Charade w pobliżu Clermon-Ferrand.

Opinie użytkowników

  • Średnia ocena: 4,32 z 17 ocen
  • Całokształt: 4,35
  • Wrażenia Silnik: 4,47
  • Układ jezdny: 4,35
  • Ekonomiczność: 4,47
  • Niezawodność: 4,18

Średnia opinia: 3.87/5.

Elżbieta Kamiński
5/5

Jego osiągi są imponujące, zapewniając przyjemność z jazdy każdego dnia.

Stanisław Kamiński
4/5

Silnik bardzo kulturalny, oferujący płynną jazdę nawet przy wyższych prędkościach.

Roman Wiśniewski
4/5

Jego osiągi są imponujące, a 180 KM zapewniają niesamowitą moc podczas jazdy.

Bożena Kowalczyk
4/5

Przeniesienie napędu oraz układ hamulcowy w tym samochodzie działają perfekcyjnie, zapewniając pełne bezpieczeństwo podczas jazdy.

Marek Stępień
3/5

W mojej opinii Peugeot 508 II SW z silnikiem 1.6 PureTech 180KM 132kW ma swoje plusy i minusy. Auto prezentuje się bardzo estetycznie zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz. Bagażnik jest wystarczająco duży i ma sensowny kształt, chociaż brakuje mu trochę przestrzeni w porównaniu do niektórych konkurentów. Elektronika auta jest stabilna, nie ma problemów z awaryjnością. Spalanie jest zadowalające przy spokojnej jeździe. Zawieszenie jest ciche i dość sztywne. Silnik działa kulturalnie, ale jedynie przy spokojnej jeździe, podobnie jak skrzynia biegów.

Magdalena Michalak
5/5

Design tego silnika jest niezaprzeczalnie nowoczesny i przyciąga spojrzenia.

Marcin Szymański
5/5

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom technicznym, Silnik PureTech 1.6 180 KM jest niezawodny i sprawny.

Halina Jankowski
5/5

Po przejechaniu pierwszych kilometrów z tym silnikiem, trudno jest się przełączyć na inne. Jego wydajność jest po prostu niezrównana.

Aleksandra Jankowski
2/5

Silnik puretech 1.6 180 km ma problem z układem elektrycznym, który często sprawia kłopoty i wymaga częstych napraw.

Henryk Szymański
3/5

Mój samochód Peugeot 508 II SW z silnikiem 1.6 PureTech 180KM 132kW jest bardzo ładny zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz. Ma też przyzwoity bagażnik o sensownym kształcie, co sprawia, że jest jednym z lepszych aut w swojej klasie pod względem praktyczności. Elektronika auta jest stabilna, nie ma problemów z lampkami kontrolnymi. Spalanie jest bardzo rozsądne przy spokojnej jeździe, co dodaje punktów temu samochodowi. Zawieszenie jest ciche i dobrze zestrojone, a silnik działa kulturalnie, szczególnie przy spokojnej jeździe.

Danuta Wójcik
5/5

Silnik PureTech 1.6 180 KM to prawdziwe arcydzieło inżynierii samochodowej.

Andrzej Grabowski
2/5

Poza wyglądem zewnętrznym, wnętrze samochodu silnika puretech 1.6 180 km wydaje się być słabo wykonane i niewygodne.

Elżbieta Zieliński
2/5

Silnik puretech 1.6 180 km ma wysokie zużycie paliwa, co sprawia, że eksploatacja tego samochodu może być kosztowna i nieekonomiczna.

Halina Majewski
4/5

Design karoserii jest niezwykle atrakcyjny zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz.

Piotr Olszewski
4/5

Silnik PureTech 1.6 180 KM to prawdziwa perełka inżynierii samochodowej.

Ewa Kamiński
4/5

Układ jezdny w tym samochodzie sprawia, że każda podróż jest komfortowa i stabilna.

Henryk Majewski

Jestem Henryk, dziennikarz z pasją do pisania recenzji na stronie internetowej Apetiblock Opinie. Moja praca polega na dzieleniu się rzetelnymi opiniami na temat różnych produktów, firm i usług, aby pomóc użytkownikom w podjęciu właściwej decyzji zakupowej. Moje recenzje oparte są na autentycznych doświadczeniach i opinii innych użytkowników, co sprawia, że portal jest niezwykle wartościowym źródłem informacji. Zapraszam do odwiedzania strony i odkrywania, czego szukasz!

Go up