Siglo.pl - Opinie
Siglo.pl to platforma internetowa, która umożliwia użytkownikom dzielenie się opiniami na temat różnych sklepów oraz produktów. Jest to cenne źródło informacji dla osób planujących zakupy online, pozwalające na lepsze zrozumienie doświadczeń innych konsumentów.
Na Siglo.pl można znaleźć opinie zarówno o sklepach, jak i o konkretnych produktach. Użytkownicy mogą wyrazić swoje zdanie na temat jakości obsługi, szybkości dostawy, stanu towaru oraz innych istotnych kwestii związanych z zakupami online.
Platforma ta gromadzi opinie w trzech kategoriach: negatywne, neutralne oraz pozytywne. Dzięki temu każdy może dokładnie przeanalizować doświadczenia innych klientów i podjąć świadomą decyzję zakupową.
Opinie użytkowników
- Adrian - ocena 1.3
- Franciszek Anaszeewski - ocena 5.0
- Mat - ocena 1.0
- A.kleczar - ocena 1.8
- Andrzej - ocena 2.5
- Robert - ocena 5.0
- KP - ocena 5.0
- ESper - ocena 5.0
- Anna - ocena 1.3
- Adrian - ocena 2.0
- Krzyś - ocena 3.0
Handlują towarem, którego nie mają. Paczka zamówiona 30 kwietnia, 11 maja nadal nie ma żadnych postępów. Ich polityka wygląda tak, że najpierw zamawiają do siebie towar, potem czekają na niego nie wiadomo ile, dopiero potem łaskawie moooooże wyślą.
Odebrałem po 3 dniach bo w środku było święto. Smartfon Xiaomi Redmi Note 10S – 6/64GB biały w nieotwieranym pudełku fabrycznym wszystkie akcesoria zgodne ze specyfikacją producenta na Polskę.
Zamówiony telefon na drugi dzień zamówienie zostało anulowane. NIE POLECAM, chyba, że ktoś lubi trzymać pieniądze na nie swoim koncie.
Wbrew zapewnieniom sprzęt nie pochodzi "z oficjalnej dystrybucji", ani nie posiada gwarancji producenta. Wg serwisu towar pochodzi "z Azji" i mógł być jakimś giftem, albo mógł zostać skradziony.
Zakupiony zegarek wbrew zapewnieniom nie posiada gwarancji producenta (Huawei) a wg autoryzowanego serwisu ta konkretna sztuka jest z gwarancji wyłączona i nie pochodzi z oficjalnej dystrybucji.
Szybko, sprawnie i bezproblemowo.
Pełna profeska.
Wszystko OK.
Kupiłam smartfon Samsung Galaxy Xcover 5 G525F DS 4/64GB. Dostałam telefon przywiązany do Polkomtela z zainstalowaną aplikacją do kontroli rat. Czyli nie mam żadnych gwarancji, że telefon nie zostanie mi odłączony w dowolnej chwili.
Zamowienie nie zrealizowano, dopiero po 4 dniach od zamowienia okazalo sie ze telefonu nie ma.
Zakupiłem telefon samsung, telefon w dobrej cenie, dodrze zapakowany ogólnie na początek ok. Po roku padł ekran.
Średnia opinia: 4.21/5.