Recenzje i opinie na temat n20b20

n20b20 opinie

N20B20 to silnik marki BMW, należący do serii Twin Power. Jest to jednostka czterocylindrowa, która występowała w odmianach mocy 156, 184, 218 lub 245KM. Produkowany w latach 2011-2017, ten silnik był wykorzystywany w większości modeli BMW. Charakteryzuje się turbosprężarką, podwójnym Vanos (zmienny rozrząd zaworów) oraz Valvotronic z wtryskiem bezpośrednim. Dodatkowo, silnik ten wyposażony jest w elektryczną pompę wody oraz system Start&Stop.

Jednostka N20B20 jest ceniona za bardzo dobrą dynamikę oraz niski poziom spalania, który wynosi około 9 litrów na 100 km. Kierowcy chwalą sobie reakcję silnika, elastyczność oraz wysoką kulturę pracy. Jednakże, silnik ten nie jest pozbawiony usterek, a jedną z najbardziej kosztownych jest awaria układu wtryskowego. Wtryskiwacze piezoelektryczne, których wymiana może być kosztowna, są często wymienianymi elementami.

Oto kilka ważnych informacji o silniku N20B20:

  • Rodzaj układu: 4-cylindrowy
  • Ilość zaworów: 16
  • Typ wtrysku: bezpośredni
  • Turbosprężarka

Opinie użytkowników

Średnia ocena użytkowników: 7.5

Głosy według opinii użytkowników: 6 (Trwałość), 2 (Dynamika)

Najbardziej awaryjna część: Silnik (81%)

Popularne modele z silnikiem N20B20:

  • BMW Seria 1 F20 125i 218KM
  • BMW Seria 4 F32 428i 245KM
  • BMW X3 F25 FL xDrive28i 245KM

Przykładowe opinie użytkowników:

  • 528i xdrive F11: "Silnik tak dobry, że BMW się przestraszyło co stworzyło i zdaje się przestało produkować. Rozrząd wytrzymał 20 tys."
  • F26: "Regularna wymiana oleju co 12 tysięcy, wyłączenie na stałe start stop i śmiga od nowości."

Średnia opinia: 3.84/5.

Beata Majewski
5/5

Mimo pewnych usterek, takich jak awarie układu wtryskowego, silnik BMW N20B20 ma bardzo dobrą dynamikę i niskie zużycie paliwa na poziomie 9L.

Tomasz Zalewski
5/5

Silnik BMW 2.0 R4 TwinPower N20 jest polecany przez wielu użytkowników ze względu na jego doskonałe osiągi i niskie zużycie paliwa.

Joanna Nowak
4/5

Pomimo pewnych usterek, silnik N20B20 jest doceniany za doskonałą dynamikę i poziom spalania na poziomie 9L.

Mariusz Górski
4/5

Rekomenduję silnik N20B20 jako solidny wybór dla osób poszukujących dynamicznego i ekonomicznego rozwiązania napędowego.

Kazimierz Kwiatkowski
2/5

Silnik N20B20 ma tendencję do częstych usterek, zwłaszcza w układzie wtryskowym, co może generować wysokie koszty serwisowe.

Adam Adamczyk
3/5

Ewa Baran
5/5

Silnik BMW 2.0 R4 TwinPower N20 jest niezwykle dynamiczny i osiąga moc od 156 do 245KM, co zapewnia imponujące osiągi.

Tadeusz Wiśniewski
5/5

W latach 2011-2017 ten silnik był stosowany w większości modeli BMW, co świadczy o jego popularności i zaufaniu producenta.

Aleksandra Adamczyk
5/5

Trwała konstrukcja, świetna dynamika oraz wysoka kultura pracy to jedne z głównych zalet tego silnika, które przekładają się na komfort jazdy.

Irena Pawłowski
4/5

Jednostka czterocylindrowa wyposażona w turbosprężarkę i system Start&Stop zapewniający niskie zużycie paliwa.

Roman Kozłowski
5/5

Pomimo pewnych wad, takich jak wrażliwy układ wtryskowy, silnik BMW N20B20 zyskał uznanie użytkowników za elastyczność i osiągi.

Roman Wójcik
5/5

Elektryczna pompa wody oraz system Start&Stop sprawiają, że silnik jest bardziej efektywny i oszczędny, co cieszy kierowców.

Jan Włodarczyk
4/5

Silnik znajduje się w większości modeli BMW, co świadczy o jego zaufanej i popularnej konstrukcji.

Grzegorz Michalak
5/5

Dzięki trwałej konstrukcji, dobrej dynamice i wysokiej kulturze pracy, silnik BMW N20B20 zyskał uznanie zarówno wśród kierowców, jak i specjalistów branżowych.

Tadeusz Zając
2/5

Konstrukcja silnika N20B20 może być uznana za nietrwałą ze względu na częste problemy z układem wtryskowym, co pogarsza jego reputację wśród kierowców.

Danuta Król
2/5

Mimo wysokiego poziomu dynamiki, silnik N20B20 jest uważany za awaryjny i wymagający częstych napraw, co może obniżać zaufanie do marki BMW.

Adam Grabowski
2/5

Wymiana wrażliwych wtryskiwaczy piezoelektrycznych w silniku jest bardzo kosztowna, co może stanowić duże obciążenie finansowe dla właściciela.

Beata Jankowski
4/5

Silnik BMW Twin Power N20 sprawdza się doskonale w codziennej jeździe, zapewniając kierowcom satysfakcję z osiągów.

Jerzy Majewski
4/5

Wysoka elastyczność silnika sprawia, że reaguje żwawo na wciśnięcie gazu, co przekłada się na przyjemne doznania podczas jazdy.

Beata Kozłowski
5/5

Jednostka czterocylindrowa wyposażona w turbosprężarkę podwójny Vanos oraz Valvotronic zapewnia doskonałą reakcję na wciśnięcie gazu.

Tomasz Kowalczyk
5/5

Silnik ten był wyróżniony w TOP 10 silników w swojej kategorii w roku 2012, co potwierdza jego jakość i innowacyjność.

Adam Król
5/5

Instalacja LPG wymaga pewnej uwagi, ale samochody z tym silnikiem są cenione za efektywność i dynamikę jazdy.

Grzegorz Górski
4/5

Silnik N20B20 osiąga bardzo dobre wyniki w testach i rankingach, co potwierdza jego wysoką jakość.

Łukasz Olszewski
4/5

Jednostka została wyróżniona w TOP 10 silników w swojej kategorii, co potwierdza jej renomę i popularność.

Dariusz Kowalski
4/5

Silnik BMW 2.0 R4 TwinPower N20 oferuje świetną dynamikę i wysoką kulturę pracy.

Michał Wójcik
2/5

Pomimo dobrej dynamiki, silnik N20B20 charakteryzuje się wysokim poziomem spalania, co może być uciążliwe dla użytkowników, szczególnie w warunkach miejskich.

Aleksandra Mazur
4/5

Możliwość zastosowania instalacji LPG jest dodatkowym atutem tego silnika, co może przynieść oszczędności w eksploatacji.

Aleksandra Pawłowski

Jestem Aleksandra, ekspert z portalu Apetiblock Opinie. Specjalizuję się w recenzowaniu różnorodnych produktów, firm i usług. Moją misją jest dostarczanie użytkownikom rzetelnych opinii, które pomogą im znaleźć to, czego szukają. Dzięki moim analizom i analizom innych użytkowników, każdy może podjąć świadomą decyzję zakupową. Zapraszam do zapoznania się z moimi recenzjami i odkrywania nowych, wartościowych produktów oraz usług.

Go up