Silnik 1.0 MPI 75 KM Opinie
Silniki VAG MPI R3 / R4 / R5 / VR5 są stosowane w samochodach marki Volkswagen.
Specyfikacja:
- Rodzaj układu: 3-cylindrowy
- Ilość zaworów: 12
- Typ wtrysku: wielopunktowy
Silnik VW 1.0 12V MPI 75KM EA211 z rodziny EA211 ma zastosowanie w samochodach Seat Mii, Ibiza, Skoda Citigo, Fabia, VW up! oraz Polo. Jest jednostką trzycylindrową z wtryskiem wielopunktowym oraz rozrządem opartym na pasku zębatym. Producent przewiduje jego żywotność na cały okres eksploatacji silnika, jednak jego kontrolę przewidziano po 240 tys. km.
Silnik dedykowany do samochodów miejskich może poszczycić się niskim poziomem spalania, jednak ma przeciętną dynamikę oraz niską kulturę pracy. Kierowcy chwalą sobie silnik za niski poziom awaryjności.
Opinie użytkowników
Średnia ocena użytkowników: 7.0
Trwałość: 9.0/10
Utrzymanie: 8.0/10
Dynamika: 4.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2
Najbardziej awaryjna część:
- Silnik: 29%
- Katalizator: 0%
- Rozrząd / Wariator: 57%
- Układ wtryskowy: 3%
- Elektryka, cewka: 6%
- Sonda lambda: 0%
- Awarie drobne: 6%
Opinie użytkowników:
13.04.2021 Skoda Fabia III
Średnia: (7.3)
Opinia: Auto do spokojnego przemieszczania się z pkt A do B w mieście, przez 4-letni okres eksploatacji usterek brak.
19.02.2018 Skoda Fabia III
Średnia: (6.7)
Opinia: Moja Skoda Fabia III z tym silnikiem spisuje się jak narazie w porządku.
Średnia opinia: 4.26/5.