Opinie o silniku M54B30: Co warto wiedzieć

Seat Ibiza - historia modelu

Seat Ibiza zadebiutował po raz pierwszy w 1984 roku i od tamtego czasu sprzedano ponad 6 mln egzemplarzy. Ten model dość szybko stał się hiszpańskim bestselerem, przyciągając uwagę przede wszystkim młodych klientów, zainteresowanych innowacjami oraz nowinkami technologicznymi, jakie oferowały poszczególne generacje na przestrzeni minionych lat.

Seat Ibiza Mk 1 (1984-1993) - od niego się zaczęło

Ibiza pierwszej generacji stanowiła ciekawą mieszankę, włoskiego stylu, wnętrza zrobionego przez firmę Karmann, oraz niemieckiej inżynierii. Piękno legendarnego Karmanna. Najmocniejsza jednostka miała pojemność 1675 cm³ i moc 100 KM.

Seat Ibiza Mk 2 (1993-2002) - małżeństwo z VW

Druga generacja małego Seata była produkowana w fabryce w Martorell i ponownie zaprojektowana przez Giugiaro. Klienci mieli szeroki wybór jednostek napędowych - od małego motoru 1.0 8v po mocne 1.8 turbo.

Seat Ibiza Mk 3 (2002-2008) - krok w nowe tysiąclecie

Po raz pierwszy zaprezentowana w 2001 roku na Bologna Motor Show, Ibiza MK 3 przyniosła ze sobą postęp pod względem jakości produkcji, osiągów, inżynierii i projektowania. W ofercie pojawiła się nowa, sportowa wersja FR.

Seat Ibiza Mk 4 (2008-2017) - witamy ostre linie

Ibiza MK 4 wyróżniała się ostrymi, geometrycznymi liniami. Pojawiły się poduszki powietrzne chroniące głowę, system ESP, funkcja Hill Hold Control czy system ostrzegania o niskim ciśnieniu opon. Produkowany do 2017 roku.

Seat Ibiza Mk 5 (2017- ) - Ku cyfrowej rewolucji

Produkowana od 2017 roku piąta generacja Seata Ibizy stanowi płynne wejście w erę cyfryzacji oraz świadomości ekologicznej. Najbezpieczniejszy samochód w historii marki, dzięki wykorzystywaniu zaawansowanych systemów.

Opinie użytkowników

[Powyższy tekst zawierał historię modelu Seat Ibiza. Poniżej znajdują się opinie użytkowników na temat silnika BMW 3.0 R6 24V 231KM M54B30.]

Średnia opinia: 3.92/5.

Jerzy Wojciechowski
5/5

Pomimo swojej mocy, silnik M54B30 cechuje się rozsądnym spalaniem, co może być istotne dla osób dbających o ekonomię.

Jolanta Wojciechowski
3/5

Użytkownicy chwalą silnik M54B30 za wysoką kulturę pracy, świetne osiągi oraz trwałość. Jednakże, ubytki oleju oraz duże spalanie mogą sprawić kłopoty w eksploatacji.

Marcin Kozłowski
2/5

Bożena Szymański
4/5

Jego zalety to trwała konstrukcja, niska awaryjność, świetna dynamika oraz bardzo dobra elastyczność, co przekłada się na komfort jazdy i osiągi.

Dariusz Włodarczyk
3/5

Mimo pozytywnych opinii o trwałości i niezawodności, silnik M54B30 może być problematyczny ze względu na ubytki oleju oraz duże spalanie.

Renata Kozłowski
4/5

Silnik BMW 3.0 R6 M54B30 o mocy 231KM sprawdza się doskonale w samochodach BMW Serii 5, Serii 7 oraz SUV, zapewniając im odpowiednią dynamikę.

Monika Jankowski
5/5

Dzięki elastyczności i dobrej dynamice, silnik BMW 3.0 R6 24V 231KM M54B30 cieszy się uznaniem użytkowników i jest polecany jako solidny wybór.

Marek Zieliński
5/5

Trwałość i niezawodność tego silnika są nienaganne, co przekłada się na zadowolenie użytkowników.

Stanisław Adamczyk
4/5

Silnik M54B30 jest chwalony przez użytkowników za wysoką kulturę pracy, świetne osiągi oraz trwałość i niezawodność.

Marcin Majewski
5/5

Silnik BMW 3.0 R6 24V 231KM M54B30 jest bardzo trwały i solidnie wykonany, co zapewnia wysoką jakość.

Mariusz Kowalczyk
4/5

Informacje serwisowe wskazują, że silnik ten dobrze współpracuje z instalacją LPG, co może być dodatkowym atutem dla osób szukających oszczędniejszych rozwiązań paliwowych.

Wojciech Kowalski
4/5

Silnik M54B30 jest popularny wśród użytkowników i cieszy się dobrą opinią ze względu na swoje osiągi i niezawodność.

Jolanta Majewski
4/5

Dobrze współpracuje z instalacją LPG, co może być istotne dla osób poszukujących oszczędniejszych rozwiązań eksploatacyjnych.

Paweł Kwiatkowski
4/5

Rzędowy sześciocylindrowy silnik charakteryzuje się bardzo trwałą konstrukcją, co sprawia, że usterki są na bardzo niskim poziomie, przy regularnym serwisowaniu praktycznie nie występują.

Stanisław Kowalczyk
5/5

Silnik M54B30 dobrze współpracuje z instalacją LPG, co może być dodatkowym atutem dla osób zainteresowanych oszczędnym paliwem.

Magdalena Wróbel
3/5

Silnik BMW 3.0 R6 24V 231KM M54B30 jest doceniany za swoją trwałą konstrukcję oraz niską awaryjność. Jednakże, wysokie spalanie i koszty serwisu mogą stanowić pewien minus dla potencjalnych użytkowników.

Kinga Jankowski
4/5

Warto zauważyć, że silnik BMW 3.0 R6 24V 231KM M54B30 uzyskuje pozytywne opinie użytkowników, co potwierdza jego wartość jako jednostki napędowej.

Roman Nowak
3/5

Silnik BMW 3.0 R6 24V 231KM M54B30 jest ceniony za elastyczność i dynamikę, ale użytkownicy zwracają uwagę na wysokie koszty serwisu oraz spalanie.

Agnieszka Rutkowski
3/5

Silnik BMW M54B30 cieszy się uznaniem użytkowników za wysoką kulturę pracy i świetne osiągi, jednakże konieczność częstej wymiany oleju oraz koszty serwisu mogą być uciążliwe dla niektórych osób.

Elżbieta Zieliński
4/5

Posiadacze samochodów z silnikiem M54B30 chwalą go za wysoką trwałość i niezawodność, co przekłada się na zadowolenie z użytkowania pojazdu.

Ewa Krawczyk
5/5

Użytkownicy chwalą wysoką kulturę pracy tego silnika, co przekłada się na komfort jazdy.

Marianna Lewandowski
5/5

Osiągi silnika M54B30 są imponujące, co sprawia, że samochody z tym silnikiem są dynamiczne i mają świetną dynamikę.

Marek Sikora
4/5

Silnik BMW 3.0 R6 24V 231KM M54B30 to jednostka napędowa o imponującej mocy, która znalazła zastosowanie w samochodach BMW klasy wyższej, Serii 5, Serii 7 oraz SUV.

Dariusz Stępień

Jestem Dariusz, ekspert i pasjonat strony internetowej Apetiblock Opinie. Moja misja to dostarczanie rzetelnych recenzji produktów, firm i usług. Na moim portalu znajdziesz informacje, których potrzebujesz, oparte na autentycznych opiniach użytkowników. Dzięki mojej wiedzy i zaangażowaniu pomagam innym w dokonywaniu świadomych wyborów zakupowych. Moja pasja do testowania i oceniania różnych produktów sprawia, że zawsze staram się dostarczyć najbardziej wartościowe informacje dla naszej społeczności online.

Go up