Mercedes 4.0 V8 Diesel - Opinie i Informacje
Mercedes 4.0 V8 Diesel to silnik stosowany w samochodach marki Mercedes-Benz. Jednostka ta oferuje moc w zakresie 250-260KM i była montowana w modelach klas E, S, M oraz G w latach 1999-2005.
Specyfikacja Silnika:
- Rodzaj układu: 8-cylindrowy
- Ilość zaworów: 32
- Typ wtrysku: Bezpośredni Common Rail
Zalety:
- Wysoka kultura pracy
- Świetna dynamika
- Bardzo dobre osiągi
- Zaawansowana technologia
Wady:
- Awarie wtryskiwaczy
- Awarie turbosprężarek
- Rozciągający się łańcuch rozrządu
- Bardzo wysokie koszty serwisu
Opinie użytkowników
Średnia ocena użytkowników
Średnia (głosów: 1) (8.0)
- Trwałość: 8.0/10
- Utrzymanie: 6.0/10
- Dynamika: 10.0/10
Najbardziej awaryjna część
- Turbosprężarka: 8%
- Wtryskiwacze paliwa: 54%
- Pompa wtryskowa: 17%
- Sprzęgło / Dwumasa: 4%
- Filtr DPF / FAP: 0%
- Zawór EGR: 17%
Opinia użytkownika
Data: 05.10.2014
Opinia: Bardzo dobry silnik, wada to rozciągający się łańcuch rozrządu, który wytrzymuje około 250000 km. Można go wymienić na zasadzie przeciągnięcia w cenie 800zł, wychodzi i tak dużo taniej niż pasek.
- Trwałość: 8.0/10
- Utrzymanie: 6.0/10
- Dynamika: 10.0/10
Opinia: Polecam
Średnia opinia: 3.67/5.