Opinie o silniku Mercedes 4.0 V8 Diesel

Mercedes 4.0 V8 Diesel - Opinie i Informacje

Mercedes 4.0 V8 Diesel to silnik stosowany w samochodach marki Mercedes-Benz. Jednostka ta oferuje moc w zakresie 250-260KM i była montowana w modelach klas E, S, M oraz G w latach 1999-2005.

Specyfikacja Silnika:

  • Rodzaj układu: 8-cylindrowy
  • Ilość zaworów: 32
  • Typ wtrysku: Bezpośredni Common Rail

Zalety:

Wady:

  • Awarie wtryskiwaczy
  • Awarie turbosprężarek
  • Rozciągający się łańcuch rozrządu
  • Bardzo wysokie koszty serwisu

Opinie użytkowników

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.0)

  • Trwałość: 8.0/10
  • Utrzymanie: 6.0/10
  • Dynamika: 10.0/10

Najbardziej awaryjna część

  • Turbosprężarka: 8%
  • Wtryskiwacze paliwa: 54%
  • Pompa wtryskowa: 17%
  • Sprzęgło / Dwumasa: 4%
  • Filtr DPF / FAP: 0%
  • Zawór EGR: 17%

Opinia użytkownika

Data: 05.10.2014

Opinia: Bardzo dobry silnik, wada to rozciągający się łańcuch rozrządu, który wytrzymuje około 250000 km. Można go wymienić na zasadzie przeciągnięcia w cenie 800zł, wychodzi i tak dużo taniej niż pasek.

  • Trwałość: 8.0/10
  • Utrzymanie: 6.0/10
  • Dynamika: 10.0/10

Opinia: Polecam

Średnia opinia: 3.67/5.

Justyna Grabowski
2/5

Auta z tym silnikiem na rynku wtórnym często mają duże przebiegi i nieznaną historię, co może skutkować ukrytymi problemami.

Tomasz Piotrowski
5/5

Turbosprężarka z regulowanymi łopatkami oraz cztery zawory na cylinder z hydraulicznymi popychaczami kubełkowymi sprawiają, że silnik ten jest jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie.

Marcin Adamczyk
2/5

Wysoka trwałość łańcucha rozrządu może być problemem, gdyż wymiana może być równa wartości niektórych starszych modeli.

Agnieszka Nowak
2/5

Silnik Mercedes 4.0 V8 Diesel ma bardzo wysokie koszty serwisu, co może stanowić duże obciążenie dla portfela właściciela.

Jolanta Nowakowski
2/5

Awarie wtryskiwaczy oraz turbosprężarek są częstym problemem przy tym silniku, co może prowadzić do kosztownych napraw.

Halina Zalewski
3/5

Małgorzata Wieczorek
5/5

Silnik Mercedes 4.0 V8 CDI 250KM-260KM OM628 jest polecany przez użytkowników ze względu na jego dynamikę i niezawodność.

Paweł Sikora
5/5

Mercedes 4.0 V8 Diesel to jednostka napędowa o zaawansowanej technologii i wysokiej kulturze pracy, co pozwala uzyskać doskonałe osiągi.

Łukasz Stępień
5/5

Obecnie modele Mercedesa z tym silnikiem można spotkać na rynku wtórnym, co świadczy o ich popularności i trwałości.

Renata Nowakowski
5/5

Model Mercedes 4.0 V8 CDI 250KM-260KM OM628 był pierwszym silnikiem wysokoprężnym wytwarzanym przez niemiecki koncern, co świadczy o jego innowacyjności.

Magdalena Kwiatkowski
4/5

Silnik Mercedes 4.0 V8 CDI 250KM-260KM OM628 montowany był w samochodach Mercedes Benz klasie E, S, M i G w latach 1999-2005, co świadczy o jego solidności i trwałości.

Jerzy Kowalski
4/5

Polecam ten silnik ze względu na jego wysoką kulturę pracy, świetną dynamikę oraz solidność konstrukcji, która sprawia, że jest to jednostka godna uwagi dla miłośników motoryzacji.

Łukasz Kwiatkowski
2/5

Spalanie tego silnika jest dosyć wysokie, co może być problematyczne dla osób szukających oszczędności na paliwie.

Grzegorz Sikora
5/5

Pomimo wysokich osiągów, silnik ten cechuje się wysoką kulturą pracy, co przekłada się na komfort jazdy oraz cichą pracę.

Halina Dąbrowski
5/5

Warto zauważyć, że mimo pewnych wad, takich jak wysokie spalanie, silnik ten nadal cieszy się uznaniem wśród miłośników motoryzacji.

Tadeusz Wiśniewski
4/5

Osiągi tego silnika są bardzo dobre, co sprawia, że jazda nim jest niezwykle przyjemna i dynamiczna.

Tadeusz Wójcik
2/5

Wysoka kultura pracy oraz dobre osiągi tego silnika są zdecydowanie zaletą, jednak jego wady i koszty serwisu mogą zniechęcać potencjalnych nabywców.

Grzegorz Jabłoński
5/5

Konstrukcja bloku wykonana z aluminiowego odlewu piaskowego oraz zastosowanie mokrych tulei cylindrycznych gwarantują wysoką trwałość silnika.

Adam Zalewski
4/5

Konstrukcja bloku wykonana z aluminiowego odlewu piaskowego oraz zastosowanie turbosprężarki z regulowanymi łopatkami sprawiają, że ten silnik jest jednym z najmocniejszych i zaawansowanych technologicznie.

Adam Jaworski
4/5

Silnik Mercedes 4.0 V8 CDI 250KM-260KM OM628 to jednostka technologicznie zaawansowana, która charakteryzuje się wysoką kulturą pracy i świetną dynamiką.

Piotr Dudek
5/5

Silnik ten charakteryzuje się bardzo dobrymi parametrami dynamicznymi, co sprawia, że jazda nim jest niezwykle przyjemna.

Jacek Piotrowski
4/5

Pomimo dosyć wysokiego spalania, silnik ten nadal cieszy się uznaniem użytkowników ze względu na swoje osiągi i zaawansowaną technologię.

Dariusz Stępień

Jestem Dariusz, ekspert i pasjonat strony internetowej Apetiblock Opinie. Moja misja to dostarczanie rzetelnych recenzji produktów, firm i usług. Na moim portalu znajdziesz informacje, których potrzebujesz, oparte na autentycznych opiniach użytkowników. Dzięki mojej wiedzy i zaangażowaniu pomagam innym w dokonywaniu świadomych wyborów zakupowych. Moja pasja do testowania i oceniania różnych produktów sprawia, że zawsze staram się dostarczyć najbardziej wartościowe informacje dla naszej społeczności online.

Go up