Opinie o Suzuki GSR 600

Suzuki GSR 600 - Opinie i Informacje

Suzuki GSR 600 (2006 - 2010) to jedno z popularniejszych modeli motocykli dostępnych na rynku. Jest to motocykl o mocy silnika 98KM i ponad 64 niutów, co czyni go odpowiednim zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych motocyklistów.

Silnik: Silnik GSR 600 jest doceniany za swoją elastyczność w dolnym i średnim zakresie obrotów, co pozwala na łatwe opanowanie mocy przez mniej doświadczonych użytkowników. Jednostka ta w zakresie powyżej 8/9 tys. obrotów zachowuje się jak rasowy sport, co sprawia frajdę podczas jazdy.

Hamulce: Hamulce w Suzuki GSR 600 są specyficzne, ale po odpowiednim przyzwyczajeniu się okazują się bardzo skuteczne. System ABS działa bez zarzutu, zapewniając pewne hamowanie nawet w trudnych warunkach.

Zawieszenie/Pozycja: Pozycja kierowcy jest wygodna, choć mogą pojawić się pewne niewygody przy dłuższych trasach. Zawieszenie tyłu jest dobrze dobrane, natomiast przednie może być nieco zbyt miękkie, co wymaga dostosowania się użytkownika.

Bezawaryjność/Eksploatacja: Motocykl charakteryzuje się umiarkowanym spalaniem paliwa, a koszty eksploatacji są akceptowalne. Istnieją jednak informacje o możliwości pęknięcia ramy w niektórych egzemplarzach, co wymaga szczególnej uwagi podczas zakupu.

Podsumowanie: Suzuki GSR 600 to motocykl, który oferuje przyjemność z jazdy zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych motocyklistów. Z odpowiednią pielęgnacją i uwagą podczas użytkowania, może być niezawodnym towarzyszem na drodze.

Opinie użytkowników

Średnia opinia: 3.76/5.

Michał Zieliński
5/5

Zawieszenie tylnego koła działa jak należy, dostarczając istotnych informacji o zachowaniu motocykla, jednak przednie zawieszenie mogłoby być trochę sztywniejsze.

Renata Pawłowski
2/5

Suzuki GSR 600 ma silnik o mocy 98KM, co może zniechęcić początkujących motocyklistów, którzy mogą czuć się przerażeni potencjałem maszyny.

Krzysztof Rutkowski
4/5

Hamulce w Suzuki GSR 600 robią świetną robotę. Są specyficzne, ale po pewnym czasie wsiadania na motocykl, łatwo się je opanowuje. ABS działa bez zarzutu, co daje dodatkowe poczucie bezpieczeństwa.

Andrzej Wojciechowski
4/5

Silnik o mocy 98KM i ponad 64 niutów sprawia, że jazda jest przyjemnością zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych motocyklistów. Czuję ducha GSXR'a podczas każdego przyspieszania.

Danuta Zieliński
2/5

Pozycja jazdy na Suzuki GSR 600 może być niewygodna dla osób wysokich lub podróżujących z pasażerem, co prowadzi do dyskomfortu i drętwienia tyłka po przejechaniu dłuższej trasy.

Jolanta Król
5/5

Silnik o mocy 98KM i ponad 64 Nm momentu obrotowego sprawia, że nawet mniej doświadczony motocyklista może poczuć się pewnie, oddając moc w dolnych i średnich zakresach obrotów.

Jan Rutkowski
5/5

Hamulce w Suzuki GSR 600 są wyjątkowo skuteczne, a ABS działa bez zarzutu, zapewniając bezpieczeństwo nawet podczas nagłego hamowania.

Halina Nowicki
3/5

Pozycja na motocyklu jest wygodna dla jednej osoby, jednak podróż z pasażerem może być trochę mniej komfortowa, zwłaszcza dla osób wysokich. Zawieszenie tylne działa bez zarzutu, natomiast przednie jest nieco zbyt miękkie. Warto jednak zauważyć, że nie ma problemów z pompowaniem na długich, szybkich łukach, co zostało potwierdzone przez test wideo na motobandzie.

Kazimierz Kowalski
3/5

Posiadam Suzuki GSR 600 od roku i przejechałem około 4 tysięcy kilometrów. Sprzęt jest wyjątkowo atrakcyjny wizualnie, a dodatkowy tłumik GPR Ghost oraz owiewka nadają mu charakteru. Silnik o mocy 98KM sprawdza się doskonale, zwłaszcza w dolnym i średnim zakresie obrotów, co pozwala mniej doświadczonym motocyklistom poczuć się pewniej i rozwijać umiejętności. Ponadto, hamulce działają skutecznie, a ABS zapewnia bezpieczeństwo podczas hamowania na różnych nawierzchniach.

Małgorzata Michalski
4/5

Bezawaryjność motocykla jest na dobrym poziomie, choć warto zwrócić uwagę na ewentualne spawane ramy. Ważne jest dokładne sprawdzenie historii motocykla przed zakupem, aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek.

Kinga Krawczyk
5/5

Pomimo pewnych problemów z pozycją podczas jazdy z pasażerem, ogólnie jestem bardzo zadowolony z Suzuki GSR 600 i polecam ten model każdemu, kto szuka dynamicznego i przyjemnego w prowadzeniu motocykla.

Marcin Kwiatkowski
4/5

Eksploatacja Suzuki GSR 600 jest sprawna, a spalanie w granicach 6,5l/100km przy mieszanej jeździe jest akceptowalne. Koszty eksploatacji są rozsądne i nie sprawiają problemów.

Adam Nowakowski
5/5

Suzuki GSR 600 to motocykl, który od roku sprawia mi ogromną frajdę z jazdy. Posiadam model z 2008 rokiem i po przejechaniu około 4 tysięcy kilometrów mogę śmiało polecić ten sprzęt.

Ryszard Jabłoński
4/5

Posiadam Suzuki GSR 600 od roku i przejechałem już około 4 tysięcy kilometrów. Mogę śmiało powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony z tego motocykla.

Adam Wojciechowski
5/5

Eksploatacja Suzuki GSR 600 jest stosunkowo ekonomiczna, przy mieszanym stylu jazdy spalanie oscyluje w granicach 6,5l/100km, co jest akceptowalne jak na tę klasę motocykla.

Wojciech Wojciechowski
3/5

Suzuki GSR 600 to sprzęt, który dostarcza wiele frajdy z jazdy, zwłaszcza dla osób lubiących dynamiczną jazdę. Silnik, hamulce oraz ogólna awaryjność motocykla są na dobrym poziomie, co sprawia, że jest to solidny wybór dla miłośników sportowych motocykli. Jednak należy zachować ostrożność przy zakupie, aby uniknąć egzemplarzy z potencjalnymi problemami z ramą.

Anna Rutkowski
2/5

Zawieszenie Suzuki GSR 600, zwłaszcza przednie, może być zbyt miękkie, co wpływa negatywnie na komfort jazdy i kontrolę nad motocyklem, zwłaszcza podczas szybkich zakrętów.

Kinga Zając
2/5

Istnieje ryzyko pęknięcia ramy Suzuki GSR 600, co może być poważnym problemem dla użytkowników, ponieważ niektóre modele mogą być spawane nieodpowiednio i narażone na uszkodzenia strukturalne.

Marcin Olszewski
4/5

Zawieszenie tylnego koła działa doskonale i dostarcza niezbędnych informacji o zachowaniu motocykla. Przednie zawieszenie jest trochę za miękkie, ale można się do tego przyzwyczaić.

Irena Górski
3/5

Eksploatacja Suzuki GSR 600 jest dość ekonomiczna, a spalanie w okolicach 6,5l na 100km przy agresywnym stylu jazdy. Koszty eksploatacji są przystępne, a regularne wymiany oleju, filtra powietrza, świec czy klocków hamulcowych nie są uciążliwe. Jednak warto zwrócić uwagę na ewentualne spawane ramy, które mogą być problemem w niektórych egzemplarzach.

Henryk Majewski

Jestem Henryk, dziennikarz z pasją do pisania recenzji na stronie internetowej Apetiblock Opinie. Moja praca polega na dzieleniu się rzetelnymi opiniami na temat różnych produktów, firm i usług, aby pomóc użytkownikom w podjęciu właściwej decyzji zakupowej. Moje recenzje oparte są na autentycznych doświadczeniach i opinii innych użytkowników, co sprawia, że portal jest niezwykle wartościowym źródłem informacji. Zapraszam do odwiedzania strony i odkrywania, czego szukasz!

Go up