MiniInTheBox Opinie
MiniInTheBox.com jest liderem biznesowym na całym świecie w sprzedaży wysokiej jakości towarów konsumenckich od 2006 roku. Od momentu założenia MiniInTheBox, naszą wizją było umożliwienie ludziom na całym świecie kupowania i sprzedawania online. Bez względu na to, kim jesteś i gdzie jesteś, MiniInTheBox oferuje tę samą cenę dla wszystkich: możliwie najniższą. Czy jesteś hurtownikiem, który chce zwiększyć przychody, sprzedawcą, który odmawia płacenia wysokich cen w swoim kraju, czy klientem poszukującym najnowszych produktów, MiniInTheBox.com zapewnia usługi na światłowodową prędkość i ceny hurtowe. Kupujemy bezpośrednio od stale rosnącej sieci chińskich producentów hurtowych, dzięki czemu możemy utrzymać niskie koszty przy zachowaniu najwyższych standardów. Obsługujemy klientów z ponad 50 krajów, i nadal się rozwijamy. Ale nasza wizja się nie zmieni: Jeden świat, jedna cena.
Opinie użytkowników
- HO - Honorata - "Przejrzysty serwis, uczciwe ceny, dość dobre opisy. I ciekawy towar." (Ocena: 5 gwiazdek)
- Irek Jopek - "Zamówiłem kilka rzeczy, straszna tandeta, nic nie nadawało się do użytku. Straciłem blisko 200 zł. Nie polecam zakupów." (Ocena: 1 gwiazdka)
- Marek Kawa - "Duży problem ze zwrotem - przycisk wyślij nie działa więc zwrotu dokonać nie mogę." (Ocena: 2 gwiazdki)
- Paulina Kuśmierz - "Zamówiłam towar, mam potwierdzenie wpłaty ale nie mam żadnego e-maila od sklepu z moim zamówieniem." (Ocena: 3 gwiazdki)
- Grajka - "Znakomita i profesjonalna szybka pomoc obsługi klienta. Dziękuję za zrozumienie." (Ocena: 5 gwiazdek)
- Andrzej K - "Brak pełnej ceny na początku oferty, potrzebne dodatkowe opłaty." (Ocena: 1 gwiazdka)
- Włodzimierz - "Zainteresowały mnie wzory kurtek i pewnie dobra jakość wykonania oraz przystępna cena." (Ocena: 4 gwiazdki)
- Barbara Betleja - "Jestem zadowolona z zakupu, bardzo ładna biżuteria, wszystko przebiegło ok." (Ocena: 5 gwiazdek)
- Ireneusz Kuropka - "Zamówienie złożone szybko ale brak informacji o sposobie dostawy." (Ocena: 2 gwiazdki)
- Elżbieta Cebula - "Nie otrzymałam potwierdzenia opłaconego zamówienia, proszę o wyjaśnienie co dzieje się z moim zamówieniem." (Ocena: 3 gwiazdki)
Średnia opinia: 4/5.