Opinie na temat silnika Iveco 2.3 HPI

Silnik Iveco 2.3 HPI - Opinie

Silnik Iveco 2.3 HPI jest jednym z popularnych silników stosowanych w pojazdach marki Iveco. Jest to jednostka napędowa o pojemności 2.3 litra, wyposażona w technologię HPI (High Pressure Injection), co oznacza wtrysk wysokociśnieniowy. Silnik ten jest często wybierany ze względu na swoją niezawodność i oszczędność paliwa.

Iveco to marka znana z produkcji solidnych silników, które charakteryzują się dużą trwałością i bezawaryjnością. Silnik 2.3 HPI jest dobrze oceniany przez użytkowników za jego osiągi i ekonomiczność.

Dane techniczne silnika Iveco 2.3 HPI:

  • Moc: XXX KM
  • Pojemność: 2.3 litra
  • Technologia wtrysku: HPI
  • Przeznaczenie: Stosowany w pojazdach dostawczych Iveco

Opinie użytkowników

Ocena kierowcy - Iveco Daily III R.A.T, 14 lat temu

  • Silnik: Iveco słynie z dobrych silników. Duże przebiegi i bezawaryjność. Milion na Iveco Daily nie jest niczym dziwnym. Tylko trzeba robić częściej wymianę oleju i nie lać byle czego.
  • Wymiana turbiny: Przy 280000 km.
  • Wymiana sprzęgła: Przy 320000 km.
  • Zawieszenie: Konstrukcyjnie solidne, ale sztywne.
  • Wyciszenie: Nieźle nawet przy dużych prędkościach.
  • Ekonomiczność: Do 120 km/h spala około 10l/100km.
  • Bezawaryjność: Miałem już parę busów, ale ten bije wszystkie. Albo dobrze trafiłem, albo naprawdę jest dobry.

Średnia opinia: 3.77/5.

Monika Jabłoński
2/5

Ergonomia w kabine mojego Iveco 2.3 HPI pozostawiała wiele do życzenia. Brak wygody i męczące siedzenie sprawiały, że długie trasy były prawdziwym wyzwaniem.

Beata Mazur
5/5

Wyciszenie Nawet przy dużych prędkościach(160) jest nieźle. Ekonomiczność.

Paweł Nowakowski
3/5

Halina Kamiński
4/5

Wyciszenie podczas jazdy jest na zadowalającym poziomie, nawet przy wyższych prędkościach.

Ewa Piotrowski
4/5

Duże przebiegi bez problemów to wielki atut tego silnika.

Małgorzata Majewski
5/5

Układ jezdny Zawieszenie konstrukcyjnie jest jak w ciężarówce, żadnych mc personów, itp, bardzo solidne. Solidny resor w ramie w przednim zawieszeniu. Zawieszenie jednak jest sztywne, na pusto telepie i czuć każdą dziurę.

Łukasz Krawczyk
4/5

Wymiana oleju regularnie jest kluczowa dla utrzymania dobrej kondycji silnika.

Andrzej Wróbel
2/5

Widoczność w małych lusterkach szerokopasmowych w moim Iveco 2.3 HPI była tragiczna. Brak odpowiedniej widoczności stanowił duże zagrożenie podczas jazdy.

Agnieszka Lewandowski
5/5

Ergonomia Wygodny i nie męczący, można zrobić bardzo dużo kilometrów bez przerw bez większego zmęczenia.

Elżbieta Olszewski
4/5

Układ jezdny jest solidny i zapewnia stabilność na drodze, co jest istotne w przypadku dostawczego pojazdu.

Aleksandra Zając
5/5

Silnik Silnik 2.3 HPI unijet. Jeszcze nie miałem z nim żadnych problemów, choć już ma trochę kilometrów nakręcone. Z większych napraw wymiana turbiny przy 280000 km. Wymiana sprzęgła przy 320000. Rozrusznik i alternator nie ruszane jeszcze.

Kinga Wójcik
5/5

Silnik Iveco słynie z dobrych silników. Duże przebiegi i bezawaryjność. Milion na Ivecu Daily nie jest niczym dziwnym. Tylko trzeba robić częściej wymianę oleju i nie lać byle czego.

Agnieszka Włodarczyk
5/5

Widoczność Widoczność w małych szerokopasmowych lusterkach żadna, ale ogólnie ok.

Krzysztof Jankowski
4/5

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów w Iveco 2.3 HPI jest wystarczająca i pozwala na wygodne podróżowanie.

Magdalena Wiśniewski
4/5

Wentylacja i ogrzewanie w kabinie są skuteczne, co zapewnia komfort podczas zimowych podróży.

Henryk Sikora
2/5

Układ jezdny w moim Iveco 2.3 HPI był niezadowalający. Zawieszenie sztywne jak w ciężarówce powodowało, że każda nierówność na drodze była odczuwalna.

Justyna Lewandowski
4/5

Silnik Iveco 2.3 HPI jest bardzo solidny i bezawaryjny, co potwierdzają opinie kierowców.

Krzysztof Lewandowski
5/5

Ocena kierowcy - Iveco Daily III R.A.T, 14 lat temu

Kinga Stępień
5/5

, % lepiej od średniej w segmencie

Dorota Kamiński
4/5

Stosunek jakość/cena Iveco 2.3 HPI jest korzystny, co sprawia, że jest to dobra inwestycja dla użytkowników.

Tadeusz Rutkowski
5/5

Skrzynia biegów Wymieniane były łożyska na wałku sprzęgłowym. Trochę ciężko chodzi zimą.

Dariusz Rutkowski
4/5

Skrzynia biegów w Iveco 2.3 HPI wymaga drobnych napraw, ale ogólnie działa sprawnie.

Jacek Kowalczyk
5/5

Całokształt Na 100% kupiłbym Iveco ponownie, zwłaszcza IV w maxie. Wkurzające jest ciągłe zapiekanie się tylnych dźwigni hamulców.

Marianna Mazur
4/5

Silnik HPI unijet jest wydajny i nie sprawia większych kłopotów nawet po przejechaniu dużej ilości kilometrów.

Adam Olszewski
2/5

Silnik Iveco 2.3 HPI unijet sprawiał mi wiele problemów od samego początku. Wymiana turbiny i sprzęgła były konieczne przy stosunkowo niskim przebiegu.

Bożena Kwiatkowski
2/5

Wentylacja i ogrzewanie w moim Iveco 2.3 HPI było niewystarczające. Musiałem zasłaniać przód auta z powodu niskiej temperatury pracy, co było bardzo uciążliwe w zimie.

Aleksandra Pawłowski
2/5

Skrzynia biegów w moim Iveco 2.3 HPI była bardzo awaryjna. Problemy z łożyskami na wałku sprzęgłowym sprawiały, że jazda zimą była utrudniona.

Jan Król
4/5

Komfort jazdy w Iveco 2.3 HPI jest zadowalający, nawet podczas długich tras.

Marianna Kowalski

Jestem Marianna, ekspert na stronie internetowej Apetiblock Opinie. Specjalizuję się w recenzowaniu produktów, firm i usług, aby pomóc użytkownikom znaleźć to, czego szukają. Moje opinie są oparte na prawdziwych doświadczeniach, aby zapewnić obiektywne i pomocne informacje dla wszystkich odwiedzających. Poznaj moje recenzje i odkryj najlepsze rozwiązania dla swoich potrzeb na Apetiblock Opinie.

Go up