Opinie na temat silnika N57

Silnik BMW 3.0 R6 d 24V N57

Kategoria: Silniki BMW d Serii N

Silniki BMW d Serii N są stosowane w samochodach marki BMW. Silnik BMW 3.0 R6 d został wprowadzony na rynek w 2008 roku. Jednostka została bardzo zmieniona w porównaniu do wersji poprzedniej (M57). Charakterystyczną cechą jest jego konstrukcja, całość została wykonana z aluminium. Zastosowano nowej generacji wtrysk Common Rail o bardzo wysokim ciśnieniu osiągającym 2000 barów.

Wszystkie wersje silnika współpracują z automatycznymi skrzyniami 8-biegowymi. Dodatkowo wiele silników współpracowało z napędem 4×4. Wszystkie odmiany tego silnika występują seryjnie z filtrem cząstek stałych, który może przysporzyć wiele problemów poruszając się po mieście.

Niestety silnik nie jest wolny od wad, zdarzają się problemy z układem rozrządu – rozciągający się łańcuch. Jednym z powodów jest zbyt długi okres między wymianami oleju, który odpowiada za smarowanie samego łańcucha oraz napinacza. Kolejną przypadłością jest zbieranie się nagaru w kanałach dolotowych już przy przebiegach około 100 tys, co prowadzi do poważnych usterek silnika. Usunięcie sadzy wiąże się z rozebraniem całego silnika, co wiąże się z dużymi kosztami.

Podsumowując, silnik konstrukcji BMW jest technologicznie bardzo zaawansowany, ma świetne osiągi i bardzo dobrą dynamikę, ale musi być odpowiednio użytkowany, tyczy się to przede wszystkim terminowej wymiany oleju oraz tankowania wysokiej klasy ON. Koszty utrzymania tej jednostki nie należą do tanich, a ewentualne naprawy lub wymiany zużytych części mogą pochłonąć spory budżet.

Opinie użytkowników

Średnia opinia: 3.71/5.

Monika Sikora
4/5

Podsumowując, silnik N57 jest jednostką technologicznie zaawansowaną, oferującą świetne osiągi i dynamikę. Jednak, aby utrzymać go w dobrej kondycji, ważne jest regularne serwisowanie, terminowa wymiana oleju oraz tankowanie wysokiej klasy paliwa.

Monika Wieczorek
2/5

Silnik ma poważne wady fabryczne, w tym trudności z układem rozrządu i nagarem w kanałach dolotowych, co może prowadzić do poważnych usterek silnika.

Jan Kwiatkowski
4/5

Silnik N cechuje się wysoką kulturą pracy, co sprawia, że jazda jest komfortowa i cicha. Dodatkowo, spalanie tego silnika jest na przyzwoitym poziomie, co ma pozytywny wpływ na koszty eksploatacji.

Jacek Jaworski
2/5

Zbyt długi okres między wymianami oleju może prowadzić do rozciągania się łańcucha rozrządu, co generuje wysokie koszty napraw.

Dariusz Michalski
5/5

Silnik N57 to jednostka bardzo zaawansowana technologicznie, zapewniająca świetne osiągi i dynamikę.

Marcin Kowalski
2/5

Silnik N57 może mieć problemy z turbosprężarką, wtryskiwaczami paliwa, pompą wtryskową i sprzęgłem dwumasowym, co dodatkowo zwiększa koszty utrzymania.

Katarzyna Wiśniewski
2/5

Koszty utrzymania tej jednostki nie należą do tanich, a ewentualne naprawy lub wymiany zużytych części mogą pochłonąć spory budżet.

Mariusz Kamiński
5/5

Silnik N57 wykazuje się bardzo dobrą dynamiką i osiągami, co sprawia, że jazda nim jest prawdziwą przyjemnością.

Joanna Król
5/5

Konstrukcja silnika BMW 3.0 R6 d 24V N57 z aluminium oraz wtrysk Common Rail o bardzo wysokim ciśnieniu zapewniają doskonałą kulturę pracy.

Magdalena Stępień
5/5

Pomimo pewnych wad, takich jak problemy z rozciągającym się łańcuchem rozrządu, silnik N57 nadal cieszy się uznaniem za swoją wydajność i technologiczne rozwiązania.

Tadeusz Kowalczyk
4/5

Warto zauważyć, że silnik N57 oferuje bardzo dobre osiągi, co sprawia, że jazda tym samochodem jest dynamiczna i przyjemna. Dodatkowo, jego konstrukcja wykonana z aluminium sprawia, że jest lekki i wytrzymały.

Andrzej Stępień
3/5

Dariusz Kaczmarek
5/5

Silnik N57 jest odpowiedni dla osób, które dbają o regularną wymianę oleju i tankowanie wysokiej klasy paliwa, co pozwala zachować jego wysoką trwałość i sprawność.

Piotr Piotrowski
2/5

Moje doświadczenie z silnikiem N57 w BMW 3.0 R6 d 24V pokazało, że konieczne są regularne wymiany oleju i tankowanie wysokiej jakości paliwa, co może być uciążliwe dla użytkownika.

Agnieszka Kaczmarek
5/5

Automatyczne skrzynie 8-biegowe współpracujące z silnikiem N57 oraz możliwość napędu 4x4 sprawiają, że jest to jednostka wszechstronna i wydajna.

Małgorzata Majewski
4/5

Jedną z zalet silnika N57 jest bardzo dobra dynamika, która sprawia, że jazda tym samochodem jest przyjemnością. Dodatkowo, osiągi tego silnika są imponujące, co zapewnia szybką reakcję na gaz.

Bożena Sikora
4/5

Silnik N to jednostka stosowana w samochodach marki BMW, wprowadzona na rynek w 2008 roku. Jest bardzo zaawansowany technologicznie i charakteryzuje się świetnymi osiągami oraz dynamiką. Współpracuje z automatycznymi skrzyniami 8-biegowymi, co zapewnia płynną jazdę. Dodatkowo wiele odmian tego silnika współpracuje z napędem 4x4, co gwarantuje świetną trakcję.

Marianna Kowalski

Jestem Marianna, ekspert na stronie internetowej Apetiblock Opinie. Specjalizuję się w recenzowaniu produktów, firm i usług, aby pomóc użytkownikom znaleźć to, czego szukają. Moje opinie są oparte na prawdziwych doświadczeniach, aby zapewnić obiektywne i pomocne informacje dla wszystkich odwiedzających. Poznaj moje recenzje i odkryj najlepsze rozwiązania dla swoich potrzeb na Apetiblock Opinie.

Go up