Opinie o silniku 1.4 TSI 150 - Czy warto

1.4 TSI 150 Opinie

Silnik Volkswagen TSI / TSI Evo są stosowane w samochodach marki Volkswagen. Silnik VW 1.4 16V TSI ACT 150KM EA211 został wprowadzony na rynek w 2014 roku, zastępując wersję EA111. Konstrukcja jednostki opiera się na zaawansowanej technologii, oferując świetne osiągi przy niskim poziomie spalania.

Jednostka ta charakteryzuje się wysoką kulturą pracy, dobrą dynamiką oraz elastycznością. Zastosowano w niej wiele innowacyjnych rozwiązań, takich jak system ACT, który odpowiada za pracę z dwóch cylindrów przy niskich obciążeniach, co przyczynia się do obniżenia spalania oraz emisji CO2.

Najważniejsze zmiany w tej jednostce to m.in. nowa budowa układu rozrządu, bezterminowa wymiana paska rozrządu oraz system ACT. Jednakże, użytkownicy powinni regularnie kontrolować pasek rozrządu co 60 tysięcy kilometrów ze względu na potencjalne pęknięcia.

Opinie użytkowników

Zalety:

  • Wysoka kultura pracy
  • Bardzo dobra dynamika
  • Niski poziom spalania
  • Niski poziom emisji spalin
  • Świetna elastyczność
  • Bezterminowy rozrząd

Wady:

  • Kosztowny system ACT
  • Awarie pompy wody
  • Awarie siłownika zaworu upustowego turbiny

Informacje serwisowe:

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po bezterminowo
  • Ilość oleju silnikowego: 3.8 L, typ oleju: Castrol 5W30, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy

Samochody z tym silnikiem: Audi, Seat, Skoda, Volkswagen

Średnia ocena użytkowników: 8.7 / 10

Najbardziej awaryjna część:

  • Silnik - 75%
  • Katalizator - 4%
  • Rozrząd / Wariator - 12%
  • Układ wtryskowy - 2%
  • Elektryka, cewka - 4%
  • Sonda lambda - 2%
  • Awarie drobne - 2%

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia opinia: 3.89/5.

Monika Woźniak
4/5

Reasumując, uważam, że Silnik VW 1.4 16V TSI ACT 150KM EA211 ma wiele zalet, takich jak niskie spalanie, dynamika i elastyczność, co sprawia, że jest to doskonały wybór.

Marek Wójcik
4/5

Silnik VW 1.4 16V TSI ACT 150KM EA211 jest bardzo zaawansowany technologicznie i zapewnia wysoką kulturę pracy oraz dynamikę.

Monika Szymański
4/5

Niestety, system ACT może być kosztowny w przypadku awarii, co należy brać pod uwagę przy zakupie samochodu z tym silnikiem.

Justyna Piotrowski
4/5

Osobiście dostrzegam niski poziom spalania tego silnika, co jest ważne dla ekonomicznego użytkowania pojazdu.

Kinga Rutkowski
5/5

Elastyczność tego silnika sprawia, że reaguje on szybko na zmiany obciążenia, co jest bardzo przydatne podczas jazdy.

Andrzej Stępień
3/5

Silnik VW 1.4 16V TSI ACT 150KM EA211 jest jednostką, która oferuje świetne osiągi przy niskim poziomie spalania. Sama konstrukcja z nowatorskimi rozwiązaniami, takimi jak bezterminowy rozrząd czy system ACT, sprawia, że użytkowanie tego silnika jest komfortowe. Należy jednak pamiętać o regularnych kontrolach paska rozrządu, aby uniknąć potencjalnych awarii. Ogólnie rzecz biorąc, to solidny silnik o dobrej dynamice i niskiej emisji spalin.

Barbara Krawczyk
4/5

Mimo pewnych wad konstrukcyjnych, jak np. nierównomierne zużycie wałków rozrządu, uważam, że silnik ten ma niski poziom awaryjności.

Krzysztof Zieliński
5/5

Ogólnie rzecz biorąc, silnik VW 1.4 TSI 150KM EA211 cechuje się bardzo dobrymi parametrami, niską awaryjnością i ekonomicznym spalaniem.

Irena Wójcik
3/5

Po moim doświadczeniu z silnikiem VW 1.4 16V TSI ACT 150KM EA211 muszę przyznać, że jest to jednostka konstrukcyjnie zaawansowana technologicznie. Cieszy wysoka kultura pracy, dynamika oraz elastyczność. Niestety, system ACT nie był do końca dopracowany, co przyczyniło się do nierównomiernej awaryjności niektórych podzespołów, takich jak siłownik zaworu upustowego turbiny czy plastikowa pompa. Mimo to, silnik charakteryzuje się niskim poziomem spalania i dobrą trwałością.

Dorota Zieliński
2/5

Silnik VW 1.4 16V TSI ACT 150KM EA211 ma system ACT, który miał obniżyć spalanie, ale niestety nie został do końca dopracowany, co prowadzi do nierównomiernego zużycia wałków rozrządu.

Jerzy Kwiatkowski
2/5

Awaryjny okazał się siłownik zaworu upustowego turbiny oraz plastikowa pompa z dwoma termostatami, co stanowi duży minus dla tego silnika.

Tadeusz Michalak
5/5

Bezterminowy rozrząd to wygodne rozwiązanie, które eliminuje konieczność regularnej wymiany.

Henryk Król
2/5

Kosztowny system ACT oraz częste awarie pompy wody wpływają negatywnie na doświadczenie użytkowników tego silnika.

Irena Baran
5/5

Mam nadzieję, że te opinie będą przydatne do Twojego projektu badawczego

Marianna Jabłoński
5/5

Silnik ten charakteryzuje się wysoką kulturą pracy, co sprawia, że jazda nim jest bardzo komfortowa.

Łukasz Woźniak
5/5

System ACT, redukujący pracę na dwóch cylindrach przy niskich obciążeniach, pomaga obniżyć emisję CO2.

Paweł Kowalczyk
5/5

Niski poziom spalania to jedna z największych zalet tego silnika, co przekłada się na oszczędność paliwa.

Andrzej Lewandowski
4/5

Bezterminowy rozrząd to zdecydowanie zaleta tego silnika, co pozwala uniknąć kosztownych wymian w przyszłości.

Dorota Malinowski
4/5

System ACT, odpowiadający za pracę na dwóch cylindrach przy niskich obciążeniach, rzeczywiście redukuje spalanie i emisję CO2.

Krzysztof Majewski
4/5

Jako użytkownik, cenię sobie bardzo dobrą jakość pracy tego silnika oraz brak problemów z zużyciem oleju silnikowego.

Dorota Kowalski
5/5

Dynamika tego silnika jest imponująca, co pozytywnie wpływa na osiągi pojazdu.

Irena Nowakowski
2/5

Konieczność regularnej kontroli paska rozrządu co 60 tysięcy km może być uciążliwa dla wielu właścicieli pojazdów z tym silnikiem.

Barbara Zając
4/5

W mojej opinii, elastyczność tego silnika jest świetna, co sprawia, że jazda jest komfortowa i przyjemna.

Tomasz Zalewski
3/5

Mój silnik VW 1.4 16V TSI ACT 150KM EA211 okazał się być niezawodny i wydajny. Choć system ACT przyczynił się do obniżenia spalania, niestety nie wszyscy użytkownicy byli zadowoleni z jego działania. Awaryjność niektórych podzespołów, takich jak siłownik zaworu upustowego turbiny czy pompa wody, może stanowić problem. Niemniej jednak, ogólnie rzecz biorąc, jest to solidny silnik o dobrej elastyczności i kulturze pracy.

Jolanta Baran
5/5

Konstrukcja tego silnika jest zaawansowana technologicznie, co sprawia, że jest to jednostka nowoczesna i efektywna.

Roman Wiśniewski
5/5

Niski poziom emisji spalin to kolejny atut tego silnika, co sprawia, że jest bardziej przyjazny dla środowiska.

Jan Zalewski
5/5

Kultura pracy tego silnika jest na bardzo wysokim poziomie, co przekłada się na komfort podróżowania.

Ewa Adamczyk
2/5

Informacje serwisowe wskazują, że instalacja LPG może wymagać uwagi lub powodować problemy, co może być dodatkowym problemem dla użytkowników.

Halina Dudek

Jestem Halina, redaktorka strony internetowej Apetiblock Opinie. Moja pasja to pisanie recenzji produktów, firm i usług, aby pomóc innym w znalezieniu tego, czego szukają. Dzięki moim rzetelnym opiniom, użytkownicy mogą podejmować świadome decyzje zakupowe. Zawsze staram się przedstawić obiektywne i szczere opinie, aby zapewnić czytelnikom rzetelne informacje. Jako redaktor Apetiblock Opinie dążę do tego, aby każdy mógł znaleźć najlepsze rozwiązanie dla siebie na podstawie opinii innych użytkowników.

Go up